Diskuze
RECENZE: Hearthstone: Journey to Un’Goro je plný nových nápadů i nudy
Děkujeme za pochopení.
M31i47c86h17a76l 28T61o13m47á42n93e72k
hs mam rad, pekne se na nej i diva, bavi mne, ale moc se nemeni, blizzse porad snazi zpomalit hru a stejne porad se hraji aggro baliky jsou proste vyhodnejsi, leda ze by zavedli pocet hvezdicek co hrac ziska podle casu straveneho v danem duelu, ci neco podobne aby to proste motivovalo hrat pomale decky
J54a47n 27K45o69n56e71č62n28ý52J78a26n
Mně přijde, že tyhle recenze na expanze jsou vždycky typu "Nastoupily nové typy decků, nevím co proti nim hrát, tak se tu aspoň vybrečím".
I59v48a60n 59S62t75r98a79k90a
Pěkně jsi to sepsal, Ondro. Jednoznačně jsi to vystihl větou, že je to jako povídání v hospodě o fotbale. Já jsem spokojenej, nejvíc mě irituje ta Quest Roguna, když to hraju já, tak to kombo prostě nedopadne rychle, ale zato mám pocit, že jakmile hhraju proti jiný, tak to tam vysype do 5. kola a jsem KO. Do ranku 10 jsem se dostal s Quest mágem... pak do ranku 8, a pak už jen bída, bída... ale baví mě to a hrju stejně dál jak vzteklej.
O86n69d81ř87e56j 13Z25a94c41h
Quest Rogue a Quest Mage jsou důvod, proč jsem zase začal hrát midrange/aggro. Čím dál tím víc se přikláním k myšlence, že by hře prospěl vynucenej discard, i když se tomu Blizzard brání.
M93a26r77t68i70n 89C89h56o96v80a86n89č73í48k
Do JtUG jsem nebyl vysloveně na určitou kombinaci alergický, ale konkrétně Quest rogue je na odstřel Opravdu mi není jasné, jak mohl projít přes testy do stabilní verze. V podstatě proti němu není rozumná obrana. Ne, že by se mi proti quest roguovi nepodařilo nikdy vyhrát, ale v podstatě nemáte šanci, jak rozumně zabránit splnění questu. Splnění questu se dá v podstatě jen oddálit a tak potřebujete vyhrát jak nejrychleji můžete, což strašně omezuje výběr stategií a balíčků, čímž je zase o něco více omezena herní různorodost
Adaptace na druhou stranu je zajímavým oživením této hry.
Z54d52e67n96ě19k 96N18e86h29o72n87s38k56ý
Myslím, že hlavní problém JtUG je, že moc nepromíchal metu. Pirate war a Miracle rogue jsou top a právě to jsem doufal, že JtUG změní. Agrro decky jsou trapárna, když jsem dělal climb na r5 tak skoro 40% decků proti kterým jsem hrál byl pirate war. To je z mého pohledu to co je na hře největší nuda. Obzvláště na vyšších rancích hrajete proti 3-4 deckům pořád dokola (čest vyjímkám).
Kromě tak dvou tří nových decku je zbytek spíše o doplnění pár karet, do stávajících archtypů, za ty co byly ze standardu vyřazeny. Questy jsou krom roguny, wara a maga (mozna shamana) k ničemu. Ohledně toho co píše autor o Miracle roguně a quest magovi se jen usmívám a docela by mě zajímalo, zda je hrál, protože to rozhodně není tak easy jak se může z článku zdát.
H15o83n17z29a 45K55o87v39á81ř
S questama si dovoluji oponovat, respektive bych tam přidal ještě priesta. Na začátku to vypadalo, že to je pěkně na prd, nicméně poté co jsem se dostal do legendy, tak jsem si dal hodně záležet na zkoušení všeljakých variant a aktuální varianta mi funguje naprosto výtečně (n'zoth + c'thun) a jediné co je velký problém je nyní quest rogue (pokud mu to přijde, tak ani dva dragon fire potiony nic nezmůžou) a quest mage (u kterého mě může zachránit jen ukradnutí ice blocku nebo toho druhého secretu). A s druid questem jsem hrál do +/- 8 ranku, takže ten se také dá, ale u toho souhlasím, že není tak hratlený jako ostatní.
Jinak souhlasím, že miraclu roguna rozhodně není OP a co se týče quest maga, tak toho jsem skoro nepotkal, když jsem lezel do legendy (asi jen třikrát) z důvodu většiny aggro balíků. Bohužel v legendě se už hraje více, ale to většinu hráčů, kteří nehrajou do legendy nemusí trápit a tak bych si nedovolil tvrdit, jak strašně to kazí hru. Rozhodně mi přijde nejvíce otravný quest rogue, pač se mi málo kdy stane, že by quest neměl hotový ve 4. kole..
M26i89c77h69a69l 16J78a27n92o10v23á30č
Potesilo me, ze vyšla expanze do TES Legends. A to je asi tak vše.
J36a45n 87M16a16t97u33s17z96e15k
Ja s misema nejsem spokojen. Nektere jsou totiz moc presilene a nektere jako muj oblibeny hunter, slabe az to place.....
Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc
Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...
Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno
Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Zavzpomínejte si na magická devadesátá léta ve hrách
Devadesátá léta patří v oblasti počítačových her mezi zlatou éru. V době rychlého rozmachu...
Čeští Warhorse slibují brzké oznámení nové hry. Co by to tak asi mohlo být?
Více než šest let od vydání nejvýznamnější české hry posledních let Kingdom Come: Deliverance...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová zbraň do Call of Duty stojí více než samotná hra
V rámci propagace posledního filmu o obřím opičíkovi King Kongovi přibyla do populární hry Call of...
Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu
Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...
Digitální láska. Kdo jsou nejzajímavější videoherní milenci
Premium Láska je prý něco, po čem touží spousta z nás. A očividně není řeč jen o reálných osobách, ale...
Vrací se Rayman, ale zase ne tak, jak bychom si přáli
Série Rayman patří k těm nejlepším hopsačkám vůbec, nový díl je ovšem v nedohlednu. Letos se chystá...
Take-Two v únoru řekli, že nebudou propouštět. Teď propouští 5 % zaměstnanců
Společnost Take-Two je dalším gigantem videoherního průmyslu, který se odhodlal k masivnímu...
Vedoucí týmu skladníků, 13. plat, svozy #rY2hh
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Ústecký kraj
nabízený plat:
30 000 - 40 000 Kč