Diskuze
DOJMY: Bláznivá předehra k Borderlands nabídne boje v měsíční gravitaci
Děkujeme za pochopení.
T62o66m34á66š 17T53ö41k54ö23l64y
Píšete: „Jak je z názvu patrné, příběh hry se odehrává v mezidobí prvního a druhé dílu.“ akorát nikde nezmiňujete název :) . Až potom jsem si všiml, že je teda pod každým obrázkem. Ale v názvu ani textu článku ee.
V95á48c76l75a19v 95M35a81š91a78t
Přijde mi to jako mlácení prázdné slámy ... jediné, co je ve hře nového, jsou postavy děj, a prostředí Zbraně vypadají v 99% jako ve dvojce (a to dokonce i legendární zbraně), někteří nepřátelé taktéž. UI je naprosto stejné atd. Výraznou změnou je nižší gravitace a absence atmosféry z čehož mam trochu obavu ...
Boužel tato hra nemá konkurenci ... nevím o ničem co by tento žánr připomínalo - proto se na ni všichni (včetně mě) těší, ačkoli jde pouze o předělávku druhého dílu.
Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc
Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...
Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno
Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Zavzpomínejte si na magická devadesátá léta ve hrách
Devadesátá léta patří v oblasti počítačových her mezi zlatou éru. V době rychlého rozmachu...
Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu
Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Čeští Warhorse slibují brzké oznámení nové hry. Co by to tak asi mohlo být?
Více než šest let od vydání nejvýznamnější české hry posledních let Kingdom Come: Deliverance...
Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu
Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...
Digitální láska. Kdo jsou nejzajímavější videoherní milenci
Premium Láska je prý něco, po čem touží spousta z nás. A očividně není řeč jen o reálných osobách, ale...
Vrací se Rayman, ale zase ne tak, jak bychom si přáli
Série Rayman patří k těm nejlepším hopsačkám vůbec, nový díl je ovšem v nedohlednu. Letos se chystá...
Take-Two v únoru řekli, že nebudou propouštět. Teď propouští 5 % zaměstnanců
Společnost Take-Two je dalším gigantem videoherního průmyslu, který se odhodlal k masivnímu...