Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Zrušení sedm let vyvíjeného projektu Blizzard mohlo stát i miliardu

Analytici odhadují, že výdaje na tvorbu hry známé pod kódovým označením Titan byly citelné. Společnost Blizzard však vývoj ukončila s ohledem na svou dobrou pověst a její případné poškození se těžko vyčísluje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M32a81r20e26k 80Š14i45m78o89n

30. 9. 2014 19:39

Firma, která pracuje roky na projektu za miliardu a pak ho zruší, protože "není dost dobrý". To je frajer. (Das war Eso Rimr! Wir haben Glück, dass wir noch am Leben sind!)

2 0
možnosti

Spis se rozhodli, ze nema smysl riskovat dobre jmeno necim nepovedenym a radsi tu miliardu ozelet, protoze se to stejne brzy z WoWka zatahne zpatky

0 0
možnosti

No, f2p bych až tak nepřeceňoval. V Evropě je přeci jen pořád jen jeden hegemon a ten má předplatné. F2p je určitě konkurenceschopný systém, nic proti tomu. Ale bohužel, velice lehce se může zvrhnout do pay to win.

0 0
možnosti

F2Pay funguje. Fígl je v tom, že Blizzard to vlastně nikdy pořádně nedělal. Diablo se zaplatilo z prodejů placky, HeartStone zase tak drahý nebyl (vlastně jde o něco jako mobilní rychlovku) a Starcraft II se prodával natřikrát. O zbytku už víme svoje.

Zatímco v LoLku máte ligu s možností postoupit na světovou olympiádu a ve WoT má zase každý hráč možnost přijít si i k relativně drahým tankům pomocí akcí, v Titanovi evidentně chyběl ten motor, který hráče žene vpřed.

Navíc já nevím, jestli jste si toho někdy všimnuli, ale Blizzard prakticky nikdy neudělal FPS. To je potom jasné, že když vyjde UE4 za pakatel a každý si může dělat grafické orgie doma na gauči sám, tak se firma, jež v první fázi vývoje přemýšlí nad tím, zda je to zábavné i se čtverečky, stáhne nazpět.

Pokud chce Blizzard vyvinout dobrou FPS, musí se prostě s někým spojit a vytvořit na kvalitním enginu od třetí strany svět tak, jak to umí on. Když bude sedm let vyvíjet hru v prostředí, kde vývojový cyklus trvá tři roky, nikam to nedotáhnou.

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc

novinky 14. 4. 2024 16

Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...

Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno

magazín 12. 4. 2024 91

Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Zavzpomínejte si na magická devadesátá léta ve hrách

retro 11. 4. 2024 16

Devadesátá léta patří v oblasti počítačových her mezi zlatou éru. V době rychlého rozmachu...

Čeští Warhorse slibují brzké oznámení nové hry. Co by to tak asi mohlo být?

novinky 11. 4. 2024 28

Více než šest let od vydání nejvýznamnější české hry posledních let Kingdom Come: Deliverance...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nová zbraň do Call of Duty stojí více než samotná hra

novinky 13. 4. 2024 7

V rámci propagace posledního filmu o obřím opičíkovi King Kongovi přibyla do populární hry Call of...

Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu

novinky 18. 4. 2024 5

Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...

Digitální láska. Kdo jsou nejzajímavější videoherní milenci

magazín 18. 4. 2024 0

Premium Láska je prý něco, po čem touží spousta z nás. A očividně není řeč jen o reálných osobách, ale...

Vrací se Rayman, ale zase ne tak, jak bychom si přáli

novinky 17. 4. 2024 1

Série Rayman patří k těm nejlepším hopsačkám vůbec, nový díl je ovšem v nedohlednu. Letos se chystá...

Take-Two v únoru řekli, že nebudou propouštět. Teď propouští 5 % zaměstnanců

novinky 17. 4. 2024 4

Společnost Take-Two je dalším gigantem videoherního průmyslu, který se odhodlal k masivnímu...

Rodiny bez životního pojištění přicházejí o peníze
Rodiny bez životního pojištění přicházejí o peníze

Řada maminek řeší u dětí odřená kolena, škrábance, neštovice nebo třeba záněty středního ucha. Z těchto příhod se děti většinou velmi rychle...