Diskuze
Zrušení sedm let vyvíjeného projektu Blizzard mohlo stát i miliardu
Děkujeme za pochopení.
M32a81r20e26k 80Š14i45m78o89n
Firma, která pracuje roky na projektu za miliardu a pak ho zruší, protože "není dost dobrý". To je frajer. (Das war Eso Rimr! Wir haben Glück, dass wir noch am Leben sind!)
L83u75k65á58š 97J72a73n39e57č80e62k
Spis se rozhodli, ze nema smysl riskovat dobre jmeno necim nepovedenym a radsi tu miliardu ozelet, protoze se to stejne brzy z WoWka zatahne zpatky
J69i10ř35í 45Č48u78m90p38e59l72í13k
No, f2p bych až tak nepřeceňoval. V Evropě je přeci jen pořád jen jeden hegemon a ten má předplatné. F2p je určitě konkurenceschopný systém, nic proti tomu. Ale bohužel, velice lehce se může zvrhnout do pay to win.
D20r41a59h64o73m73í65r 49S95t54r73o82u46h51a51l
F2Pay funguje. Fígl je v tom, že Blizzard to vlastně nikdy pořádně nedělal. Diablo se zaplatilo z prodejů placky, HeartStone zase tak drahý nebyl (vlastně jde o něco jako mobilní rychlovku) a Starcraft II se prodával natřikrát. O zbytku už víme svoje.
Zatímco v LoLku máte ligu s možností postoupit na světovou olympiádu a ve WoT má zase každý hráč možnost přijít si i k relativně drahým tankům pomocí akcí, v Titanovi evidentně chyběl ten motor, který hráče žene vpřed.
Navíc já nevím, jestli jste si toho někdy všimnuli, ale Blizzard prakticky nikdy neudělal FPS. To je potom jasné, že když vyjde UE4 za pakatel a každý si může dělat grafické orgie doma na gauči sám, tak se firma, jež v první fázi vývoje přemýšlí nad tím, zda je to zábavné i se čtverečky, stáhne nazpět.
Pokud chce Blizzard vyvinout dobrou FPS, musí se prostě s někým spojit a vytvořit na kvalitním enginu od třetí strany svět tak, jak to umí on. Když bude sedm let vyvíjet hru v prostředí, kde vývojový cyklus trvá tři roky, nikam to nedotáhnou.
Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc
Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...
Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno
Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Zavzpomínejte si na magická devadesátá léta ve hrách
Devadesátá léta patří v oblasti počítačových her mezi zlatou éru. V době rychlého rozmachu...
Čeští Warhorse slibují brzké oznámení nové hry. Co by to tak asi mohlo být?
Více než šest let od vydání nejvýznamnější české hry posledních let Kingdom Come: Deliverance...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová zbraň do Call of Duty stojí více než samotná hra
V rámci propagace posledního filmu o obřím opičíkovi King Kongovi přibyla do populární hry Call of...
Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu
Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...
Digitální láska. Kdo jsou nejzajímavější videoherní milenci
Premium Láska je prý něco, po čem touží spousta z nás. A očividně není řeč jen o reálných osobách, ale...
Vrací se Rayman, ale zase ne tak, jak bychom si přáli
Série Rayman patří k těm nejlepším hopsačkám vůbec, nový díl je ovšem v nedohlednu. Letos se chystá...
Take-Two v únoru řekli, že nebudou propouštět. Teď propouští 5 % zaměstnanců
Společnost Take-Two je dalším gigantem videoherního průmyslu, který se odhodlal k masivnímu...
Rodiny bez životního pojištění přicházejí o peníze
Řada maminek řeší u dětí odřená kolena, škrábance, neštovice nebo třeba záněty středního ucha. Z těchto příhod se děti většinou velmi rychle...