- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ano, článek je moc pěkně napsaný a taky doufám že to naplní ambice a bude to pecka. Ale jedno si neodpustím: Být náležitě hrdý na to co udělal nějaký jiný Čech není kravina a to z prostého důvodu. Být Čech znamená být součástí složitého prostředí vzájemných vztahů a interakcí, být spolutvůrcem společnosti, která generuje určitou mentalitu a určité prostředí. A obojí formuje ty lidi, kteří něčeho dosáhli. Např. se u nás generuje společenská láska k hokeji, důraz na práci a kreativitu, která je placena a podporována u sportovců naším státem, našimi vstupnými nebo tv poplatky. Proto máme i Jardu Jágra šikovného a pracovitého hokejistu, který má možnosti se vytrénovat a uplatnit. Kdybychom totiž dávali důraz na chytání lelků v pralese zadara, tak je z Jágra leda elitní podvyživený netáhlo. Chápete? A k určité hrdosti na tuto hru, pokud se opravdu povede a to i díky velkému vzepětí crowdfundingového financování z českých luhů a hájů, asi netřeba moc dodávat. Poláci taky machrujou třetím Zaklínačem a vážně mají proč.
Souhlasím s autorem, že je tu velká šance, že ze hry nakonec bude nemastný experiment.
Ale hlavně souhlasím s tím, že veškeré záběry krajiny na mě působí naprosto magicky právě tím, jak je to prostředí povědomé. Kam až mi paměť sahá, tak si ve hrách vždy vybavím spíš pole, kopce a lesy anglického, skotského nebo skandinávského typu. Nebo naopak džungle, pláně a pouště. Tahle "česká průměrnost" prostředí s typickými zelenými kopečky na obzoru je podle mě paradoxně skvělý způsob, jak se na první pohled odlišit od podobných her.
P. S.: Takoví královéhradečtí se mnou možná nebudou souhlasit, ale já jsem z Brd ;)
Vi se, jak ma hra resene hranice arealu?
"Přestože vesničky, vojenské tábory a další lidmi obývané části země působí realisticky, jsou k sobě poměrně hustě nahňácány, aby nedocházelo k nudným průchodům prázdnou krajinou."
TOho se presne bojim ... stredovek byla spousta lesa a obcas vesnicka a jen malokdy mesto ... takze "nahnacani" prosim fakt ne ...
Mne prijde, ze se z toho ztraci hratelnost. Pridavani dalsich a dalsich veci navic (nejake vycpavky, spotrebovavani sil behem souboju, tudiz vicemene jen krouzeni kolem sebe...).
Grafika ani zdaleka neni vse.
Strilet z luku bez miridla... Zkusil si nekdo z autoru v BF strilet minimetem bez minimapy (tudiz miridla)? To je uplne na nic.
Nevím, jestli bude verze pro PC, předpokládám že jo, protože pochybuji, že to v těhle detailech ustojí nějaká současná konzole, každopádně myslím, že by se s takovou hrou pak uživila služba zápůjčky nadupaného počítače s touhle hrou třeba za tisícovku na týden.
Taky mohli v tom videu pri jednom nahledu pres Zivny potok popojet jeste kousek dal - chtel jsem videt kde mame dum. Tedy jak to tam puvodne vypadalo. Tak si to asi budu muset koupit. A tesim se jak se tu projedu o par stoleti drive na koni.
Jen se bojim, ze pri konecnych testech zjisti (asi alfa - ty zrejme bezi, ze?), ze cast predstav je stejne neralizovatelna (prilis vypocetne narocna) a ze se bude orezavat . Ale treba budu prijemne prekvapen ...
Vypada to velice pekne. Nezbyva nez doufat, ze se to bude i pekne hrat. Novy zaklinac nasadil latku vysoko.
Že jde o screeny ze hry a nikoliv z krajinné předlohy jsem poznal až poté, co jsem tu galerii rozkliknul. Náhled má přitom na mém monitoru velikost pohlednice, nekoukal jsem na to z mobilu.
Tohle se mi naposled stalo u jedné z fotek k AC.. nebo něco takového, kde je detailní středověká předloha.
Bravo Warhorse!
Lidičky slintám a brečím, tohle v životě nemůžu rozpohybovat
no me by ani moc nevadilo si koupit novy PC ale kvuli jedne hre asi ne no navic si nejak nevzpominam jestli to melo byt aji na konzole nebo ne potom mam zase teda obavu z ovladani celkove cekam dalsi divnou jinou hru z vychodu