Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Autoři League of Legends odhalili, proč změny vždy připravují tak dlouho

Hráči kritizují rychlost, s jakou vývojáři League of Legends vydávají některé změny obsahu. Obávají se, že nezpeněžitelným změnám tvůrci nepřikládají dostatečnou vážnost a prioritu mají například nové vzhledy pro postavy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Huh... to je ale diskuze. Tak já bych to uvedl lehce na pravou míru. Patche vycházejí zhruba jednou za tři týdny, takže rozhodně ne každý týden. Reworky hrdinů se dělají jednou za čas a to většinou u těch, na které nebylo od konce bety šáhnuto.

Dočasné hern módy byly diskutovány stokrát, volně přeložím co řekl Chris Pwyff Tom: "LoL je a měla by být i nadále kompetitivní hrou, pro kterou je stěžejní hodnocené hraní 5v5 či 3v3. Nakonec všichni víme, co se stalo s Dominionem." A je to prostě tak, jakýkoliv "speciální" herní mód se dříve či později omrzí. Takhle se jim nechává jakási exkluzivita.

Co se týče balancování hry. Jo, místy to má svoje mouchy. Na druhou stranu LoL je poměrně mladá hra. Když se Dota hrála ještě přes garenu většinu patchů jsem nesnášel. Přišly mi nahodilý a zbytečný a teď mi nad každým patchem srdce plesá. Každá změna má svoje místo a logiku. A jsem si jistý, že to čeká i LoL... i když vlastně hateři se najdou všude. Mnohem víc mi vadí, že se dělá málo hotfixů. Když vydali nové jungle itemy tak s hrdiny co na sobě měli challenging smite mohli zemřít i přes ability či itemy tomu zabraňující - Guardian Angel, Undying Rage, Divine Intervention, Chronoshift a Omen of Death. Nechali to být až do dalšího patche, tedy tři týdny a nechce se mi věřit, že to neměli vyřešené dřív a takových případů by se našlo víc.

Co to je za hovadinu? Nejslabší, nejhorší, nejvíc easy? Tak až budete numero uno v Challengeru, mistře Tománku, tak si pak o tom můžeme promluvit. A do té doby jsou to jenom kecy a navíc hloupé kecy! Mimochodem Dotu hraju víc než LoL a ano je mnohem těžší než LoL. Ale Smite a HoN? Bez ohledu na to co si o nich myslím je zde důvod, proč má LoL obří základnu, Dota stejně tak, zatímco Smite a HoN ne.

Yorick je velmi dobrý v soloQ, navíc je to safe pick, svoji práci si udělá. Do 5v5 ranked se bere jen jako součást určitých team compů nebo jako counterpick. V competitive se neobjevuje vůbec.

0 0
možnosti

Rumble se objevuje v competitive stejně jako v 5v5 team ranked, protože má synergii v podstatě se vším. V soloQ se objevuje též, především Plat+, ale tam se nezřídka stává, že jeho záměry zůstanou nepochopeny a on je následně přejet. Potřebuje prostě větší množství kooperace.

A nakonec Gankplank... to jak ho Riot zprasil tím reworkem a jak nepoužitelnej teď je to si zaslouží zaznamenat, protože to se jen tak nevidí.

0 0
možnosti

Ještě bych rád věděl, proč každý týden předělávají šampiony. Prakticky si tak můžete koupit to, co za týden nebudete umět hrát.

Taky nechápu logiku dočasných herních modů, kdy Riot vydá parádní mapu, a po týdnu jí odstraní s tím, že jde jen o dočasný event.

A hráči se tak "baví" na čtyřech různých mapách (gratuluju, HoS jich má měsíc po vydání 8 a jsou dost variabilní).

0 0
možnosti

Nepreelavaji kazdy tyden championy,.. delaji balancni zmeny, tedy zmeni defakto nejakou hodnotu treba zranění, cooldownu atp. A delaji to na zaklade statistiky, reakce hráčů atp. A je to celkem pochopitelné.. mění se neustále meta tím, jak se vydávají championi, jak se hráči za něco naučí hrát, jak na něco přijdou atp. To, že by se champion změnil tak, že za něj nebudete umět hrát, není ani trošku pravda. Championi se občas reworkují.. třeba po roce atp. a to se dělá hlavně z toho důvodu, že se nehrají, že vývojáři shledají, že je tam prostě špatná, nebo nezábavbá mechanika.  

Logika dočasných eventů pro mě úplně pochopitelná rovněž není. Na druhou stranu, ty nové mapy co se tam objevily, bavily opravdu jen chvilku, pak to omrzí - většinou ty nové mapy (spíše bych to nazval módy) byly opravdu for funa ne pro nějaké soutěživé hraní. 

K HoS a LOL. Nelze to moc porovnávat,.. HoS má k běžné moba hře dost daleko a je to zjednodušené na kost.. spíše než MOBA mi to přijde jako nějaká rubačka.. Osobně pochybuji, že se HoS bude hrát někdy jako kompetitivní hraní..  :-/ uvidíme.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc

novinky 14. 4. 2024 16

Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...

Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos

novinky 18. 4. 2024,  aktualizováno 19. 4. 2024 111

Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno

magazín 12. 4. 2024 94

Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...

Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu

novinky 18. 4. 2024 8

Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Čeští Warhorse slibují brzké oznámení nové hry. Co by to tak asi mohlo být?

novinky 11. 4. 2024 29

Více než šest let od vydání nejvýznamnější české hry posledních let Kingdom Come: Deliverance...

Druhá sezona Falloutu potvrzena, seriál masivně zvýšil zájem o hry

novinky 19. 4. 2024 6

Seriál Fallout od Amazonu, který vznikl na motivy známé herní postapokalyptické série, se dočká...

Pátá sezona seriálového Zaklínače bude tou poslední slíbil Netflix

novinky 19. 4. 2024 8

Kvalitou upadající seriál Zaklínač od Netflixu dostane už jen dvě další sezony. Filmaři přislíbili,...

Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos

novinky 18. 4. 2024,  aktualizováno 19. 4. 2024 111

Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...

Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu

novinky 18. 4. 2024 8

Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...