Diskuze
Fandové to profesionálům natřeli. Amatérskou tvorbu jim lze závidět
Děkujeme za pochopení.
D96a54n50i74e78l 22V24á60c18h78a
Já třeba Skyrim obdivuju s mody jako je Frostfall, RND, Hunterborn... v neposlední řadě Requiem... Nebo neoficialni dlc... Falskar prostě pecka.
P69e89t96r 84K98o29č48i54č34k63a
A k cemu je to, vytvaret uz vytvorene? Priroda uz travu vytvorila, staci ji natocit v HD.
Stejne je to nerealisticke, hejbe se jen vysoka trava, navic porad ve stejnem rytmu, zbytek, vcetne fialoveho jetele je "mrtvej".
Jak nekdo rekl: Oči jsou zbytecné, když je slepá mysl...
L82u35k57á28š 26V16l49k
Mě to přijde úžasné a nikoliv "zbytečné". Je to postupný progres k budoucí doslovné realističnosti. A realistický/virtuální/alternativní svět NEMŮŽE být jen přenesení videí/fotek ze skutečného světa. Virtuální svět bude muset mít své naprogramované fyzikální a přírodní jevy a zákony. Takže z reálného světa maximálně můžeš použít textury, a to ještě pokud možno malé kousky (možná to neumím přesně vysvětlit), ale prostě nafotit výlohu ve městě nestačí. Zblízka už by bylo vidět, že jde o "velkou flákotu textury". Popisuji níže.
Co jsem snad viděl u Deliverance (ale i některé přírodní módy ze Skyrimu), tak jednotlivé trsy tráv, rostlin, dřeva apod. jsou vlastně focené textury. Ale fyzika, "posetí terénu" a chování té flóry už musí být naprogramována ve hře. Takže v celkovém souhrnu bude (a musí) v drtivé většině převládat um programátorů co vytvoří tento realistický digitální svět nad prostém přenesení našeho světa v HD jak si myslíš...
Každopádně mě otevřený svět (jakloby alternativný svět toho našeho) v PC hrách přijde naprosto úžasný, i když je stále vidět že je kreslený. A dalším a dalším vývojem je to čím dál úžasnější počin.
T80o88m69á95š 48V85e68s28e31l69ý
Skvělé. Jedna reklama, přeskočím. Druhá reklama, přeskočím. Minutové video a ještě mi do toho vyskakuje malá reklama jako okno. Jděte se bodnout s tímto přístupem. Jeden by z toho zvracel. Naivně jsem si myslel, že když si nechám vypnutý nejmenovaný program, že to nebude tak hrozné, šeredně jsem se zmýlil. Není Vám stydno dávat před minutové video dvě reklamy?
B24a41r30t22o97l78o62m14ě32j 70K25u26s
Máte tam chybu. Obrázek č. 8 není ze Skyrimu, ale z Kingdom Come: Deliverance. Javier toho zjevně fotí víc.
Nechtělo se mi věřit, že by někdo dokázal pro Skyrim udělat takhle realistickou vegetaci, která je právě pro KC:D jedinečná.
O79n96d77ř80e72j 68M69a29r60e43k
je někde nějaký seznam doporučených modů na skyrim ?
O73n12d73ř28e67j 90Š89i43n43d63l96e13r
třeba G.E.M.S. (hoďte to do googlu). Hned z kraje mě napadá Requiem a Frostfall. To jsou dva bez kterých to snad ani nemá dnes cenu hrát.
L15u19k76á52š 82V76l72k
No myslím, že David Hiles má lepší album modifikovaného Skyrimu. 2800 fotek a stále dělá.
O88n50d13ř13e25j 50Š25i30n96d88l45e61r
Skyrim je hlavně naprostý technický hackjob a prasárna na Ntou. Jak se komunita musela nadřít i s čistě technicko ustránkou věci aby to nějak běželo a drželo pohromadě. Bylo to zastaralé už v době kdy to vyšlo a i poslední ofic. verze je zabugovaná jak prase. Jako platforma pro modding ale funguje výborně když se tyto obtíže překonají.
Těším se teď jak malý kluk na Enderal. Už Nehrim překonal svými kvalitami přes 90% áčkové komerční produkce. Enderal zatím podle všeho co bylo k vidění vypadá na totální pecku.
V50l64a81s85t92i42m90i67l 97J93u39n
Jako pekny to je, ale ty HW naroky bych nechtel videt :) Tyhle graficke mody musi mit velkou spotrebu RAM v graficke karte.
L16u56k29á75š 91V67l14k
Je to trochu vyladěné i po této stránce. Třeba GeForce 970 stačí bohatě na přenádherný Skyrim s třeba i 500 módy. Jsou i pomocné prográmky, např. moderská utilitka LOOT, která zařídí aby se módy nahrávali ve správném pořadí, a předejde se padání compu, apod.
Díky tomu, že Skyrim je vlastně cca 10 let stará hra (ano vyšla 2011, ale myslím od začátku vývoje), tak bych řekl, že to také pomáhá tomu, že není s módy krvavě náročná na HW (grafárny jsou o několik řádu lepší za stejný peníz než před 10 lety). Např. já hrál základní Skyrim v tom roce 2011 na GTX 8800 (128 stream procesorů, cena 14 000,-) a dnes módovaný Skyrim hraji na GTX 970 (1664 stream procesorů, cena 10 500,-)...
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák
Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...
PRVNÍ DOJMY: Stellar Blade nabízí daleko víc než jen sexy zadek hlavní hrdinky
Po první hodině strávené v nelítostném světě akční hry Stellar Blade můžeme být zatím spokojení....