Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dalších deset věcí, které nás na hrách pořádně štvou

Na to, že jsou počítačové hry především o zábavě, vzbuzují hodně negativních emocí. A právem!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J82a77r18o85s92l92a22v 69P74ě36t69i48v93o11k19ý 3757696949445

ad 10) já v tom mám jasno: PC, Battlefield a Origin (občas i ten Steam). ;-D

0/0
18.9.2016 14:56
Foto

O72n87d30ř25e84j 97F74i77a10l61a 9509290201489

Borci, tak to jste asi nehráli ultimate team ve fifě.. to by vydalo na celý článek..

0/0
18.9.2016 7:50

V73e53n77d50e40l31í26n 62C68h10l14u77p26a92t74ý 4242424412921

Článek jistě stojí za hovnivála, nebudu na to klikat a nic podobného číst, ale tenhle komentar jsem si proste nemohl odpustit ;)

0/0
16.9.2016 19:07

V61á14c20l84a12v 39H84o41s52c91h 8596358622251

Jedině ZX spectrum. Co uměli do 48 Kb narvat takoví Code Masters v sérii Dizzy, ta doba se už nevrátí.

+2/0
14.9.2016 0:50

V70e53n69d87e59l17í36n 44C67h19l13u31p19a82t42ý 4462164982461

V tomto bola unikatna hra Sentinel na ZX Spectrum. Do 48k narvali 10 tisic (!) miestnosti, navyse v 3D-perspektive. Nechapal som to vtedy a nechapem ani teraz, ako sa im to podarilo.

0/0
16.9.2016 19:20

V19á34c46l43a67v 45H96o48s70c89h 8986528382591

tu som nehral. teraz sa da pamäť rozširovať, procesor upgradovať. vtedy na to museli ist cez genialitu.

0/0
18.9.2016 20:58

D18e38n43i67s 87H97u72m82l 4582815105116

Mě hrozně štve odfláknuté pokračování. Třeba u Panzer Generala nebo Master of Orion šla úroveň tak výrazně dolu, že si radši zahraju jedničku.

0/0
13.9.2016 23:34

J69a92n 78F41r16ý82d34l 1884288562355

Master of Orion 2 je špica (i přes některé osekání). Až trojka je na zabití

0/0
14.9.2016 0:51

P55e31t26r 69A17n82d15r18ý11s73e87k 9513941446727

Ten uvodni obrazek vystihuje naprosto vse, ja uz dneska hry skoro nehraju, ale pamatuju si, kdyz jsem jeste chodil na zajladku tak pred 10 lety a hodne jsme hravali, tak tehdy se na hrqch cenilo, jak dobrou maji grafiku, vsichni neustale investovali do noveho hardwaru, protize hry byly vice a vice narocne, ma mladsi sestru a dneska mezi deckama frci nejvic minecrqft a podobne hry s upone debilni grafikou a nebo primitivni hry pro tablety a mobily, vidim v tom velky upadek oproti nasi generaci, vim ze se vydavaji jeste i poradne hry, ale deckq vetsinove hraji prave tento shit, ktery jsem popsal

+2/−4
13.9.2016 23:07

M32i50r63o18s33l76a49v 88S13t90a64s46t11n79y 7944133146851

Váš příspěvek nemá hlavu ani patu, ale pochopil jsem správně, že voláte po časech, kdy byla u her nejdůležitější grafika? Well, past is present.

+4/0
14.9.2016 7:29

S22t73a59n15i91s64l80a83v 92P58o16u35l 2297554909516

"Vůbec si nejsem jistý, jestli je to umělecká instalace, nebo náhodné seskupení pixelů."

;-D dívka s transparantními brýlemi

0/0
13.9.2016 23:03

J74a11r21o78s67l31a63v 65D78r67o36z86d 6123139250617

Mě nejvíc štve všudypřítomný openworld a procedurální generování prostredi. Dobře navržené levely člověk aby dneska pohledal. Snad jedinou výjimkou je série Souls.

+1/0
13.9.2016 20:53

M24a90r89t51i18n 51K66o69l59l26e51r 7291433225494

V tomhle článku je až podezřele moc důvodů, proč jsem nedohrál první Assassin's Creed. Ze začátku člověk vůbec neví, co jde; jsou tam dlouhý filozofický rozhovory, který nejdou přeskočit; spousta postranních úkolů, který jsou v podstatě zbytečný; děj odehrávající se ve 3 městech, který od sebe nedokážu rozeznat; stále stejné úkoly; hlavní postava vrhající nože a skákající z 50m výšky, ale největším nepřítelem je pro ni vodní plocha; otravné menu, kde se musí vybrat asi 6 různých kroků, když si chcete hru atd.

Přitom recenze to má skvělý. No, asi jsem to nepochopil. :-)

+3/0
13.9.2016 19:20

Z89d45e88n11ě37k 81K49r30a42u15s 9336270892600

jeste bych pridal ze kdyz clovek chodi za toho normalniho ne vzpominku tak se tam nedalo behat a prejit z ejdny strany mistnosti na druhou byl pomalu na "pul dne".

0/0
15.9.2016 10:52

M65i31c78h66a26l 82F21i14d33l80e24r 2836696585344

Ech... Nešlo by u osmičky dát jiný ilustrační obrázek, než z Wolfensteina? U něj je to s tím žraním psího žrádla přeci jenom plánovaný odkaz na původního Wolfenstein3D.

0/0
13.9.2016 18:15

J19a24r74o43s78l35a59v 30D63r93o28z18d 6673719610577

Mě napadl zaklínač. V trojce jsem sebou tahal ke konci stovky kuřat a v bitvě jsem tam ládoval jedno za druhým. :)

+1/0
13.9.2016 20:57
Foto

M84i44c90h91a10l 67M18e38r87d67a 2750601289512

Skyrim je tím známější. U Zaklínače jsem to ani moc nepotřeboval, protože jsem používal lektvary. Ve Skyrimu se člověk musí dělat s každým lektvarem a pořád shánět ingredience. V Zaklínači stačilo meditovat a Geralt si všechno doplnil jen za alkohol.

0/0
14.9.2016 11:53
Foto

H13a71n34a 54A97n36t96o67n68o96v70á 6127699984534

Ve Skyrimu používám jen lektvary, vždyť se nemusí uvařit, člověk je může najít, nakoupit nebo nakrást. Popravdě nechápu, proč sebou tahat 100 jablek, když stejné léčení obstará 1 lektvar.

+1/0
14.9.2016 12:49
Foto

M31i63c28h88a89l 32M83e11r50d94a 2300561989822

Krást mě nikdy nebavilo, na nakupování lektvarů jsem byl moc skrblík a asi jsem měl smůlu na nalézání. Já jsem to osobně řešil magií, protože jsem chtěl mít místo na zbraně, takže jsem jídlo prodával/zahazoval.

0/0
14.9.2016 16:34
Foto

H59a82n56a 57A38n49t30o81n69o14v91á 6607239424304

To já zase kradu hodně ;-D Musím otevřít každý šuplík, co kdyby tam byly 2 septimy!

+5/0
14.9.2016 22:56

M92i55c46h54a19l 98K77r52e75j26č10í 1176510771543

Ano, AAA studia dokázala v 90. letech udělat z 320x200 vizuální hody, ale stála za tím řada grafiků a animátorů. Takové zdroje nezávislí autoři nemají. Dnes dělá hry více lidí než kdy jindy, ale technicky špičkové hry stále tvoří jen velké týmy, podobně jako tehdy. "Pixel art" dovoluje malým nezávislým vývojářům tvořit hry, protože nemusí 90% své snahy a prostředků věnovat grafice. Nezávislé hry jsou "něco navíc". Nelíbí se vám? Je pro vás grafika důležitá? Žádný problém, zůstaňte u AAA her. Nechápu, proč to stále není jasné.

+7/−4
13.9.2016 16:30

V25l75a23s20t21i67m31i81l 87P38e49v38n12ý 6158563685385

Jste úplně mimo mísu. V 90. letech (a zvlášť v době kdy 320*200 byl standard) neexistovalo nic co by se dalo označit jako AAA studio a drtivá většina her byla dílem jen několika, často i jen jednoho člověka. Probém je v tom, že většinu "nezávislých" her postihl stejný problém jako dnešní AAA gamesy. Prostě je to odvar bez nápadu vzniklý jen s cílem zisku, jen místo milionté skriptované střílečky je to miliontá rádoby 8bit skákačka.

+5/0
13.9.2016 17:53

M37i64c95h85a31l 77K55r16e42j81č48í 1166600931153

Ano, to beru. Určitě máte částečně pravdu, že to tímhle směrem "zdegenerovalo". Ale stojím si i za svým argumentem. Jen když vezmu například hlavní obrázek ke článku - úplně nalevo je hra Indiana Jones and the Fate of Atlantis. Podívejte se, kolik na ní pracovalo lidí:

http://www.gamefaqs.com/pc/562678-indiana-jones-and-the-fate-of-atlantis/credit

Nezávislé hry často dělá třeba jen jeden člověk.

+2/−1
13.9.2016 18:49

P16e55t92r 80K91ř91í59ž 2423634161181

To ovsem "studio" limituje spis do rozsahu a ne moznosti kdyz kdokoliv muze vyuzit Unity, Unreal Engine event. Cry Engine aj.

0/0
13.9.2016 19:10
Foto

M51i14c52h19a24l 48M61e14r31d29a 2980981189422

RPG bez lore? Vážně? Neříkám, aby byla nutnost přečíst každý dopis, abych veděl co dělat a co se děje, ale někdy je to super čtení.

+4/0
13.9.2016 15:05

R41a71d15e16k 36J76a80h82o55d56a 3203222954353

Jestli jsem to dobře pochopil tak nejde o RPG bez lore ale o lore bez alespoň trošku normálního příběhu.

+3/0
13.9.2016 15:51
Foto

M73i31c56h54a80l 78M68e41r67d80a 2770271859612

Já viděl Zbytečný obsah a Lore -> TRIGGERED! :D ....moje chyba:)

0/0
13.9.2016 20:00

T94o95m72á24š 31C75h85r64a82s60t80n60ý 2601414901553

Grind...ehm, 70 hodin za 5 dní v Elite Dangerous...sakra, ale nevím, mě to baví... ;-(;-(

0/0
13.9.2016 14:03
Foto

F82i49l26i15p 59R49u50l39f 3665499617623

A co pro všechny hry s otevřeným světem typické: "honem, rychle, jestli okamžitě nezačneš honit hlavního padoucha, povraždí ženy a znásilní starce a děti... " - "ale dyk joooo, vydržej to ještě chvíli, ne? Ještě jsem chtěl tady tohle dodělat, postavit dům, oplodnit strom a usadit syna, pak půjdu..."

+17/0
13.9.2016 12:45

M53i28r54o41s79l18a67v 33S80t33a56s23t73n92y 7694943236881

Fallout 4 je asi nejhorší příklad. Unesli mi dítě, ale co, půjdu radši na smeťák sbírat bordel a pak postavím pár osad.

+2/0
14.9.2016 7:24

J32a85n 90H50a74b27á76s44k31o 4374557201603

Za me super clanek a se spoustou veci se stotoznuju. Po dlouhe dobe (nic ve zlem) jsem si zase rad precetl nejaky delsi clanek R^

+2/0
13.9.2016 11:48

P77e56t40r 33S12p52a23t36z78i17e43r42e19r 7564552195464

jo tak vypotit patrony...nevím jestli redaktor někdy držel aspoń v realu pušku nebo ne...ale patrony se moc dobře nepotí zvlášť když létají s automatu na zem...jo kdyby to byly střely..nebo laicky řečeno kulky...tak to bych pochopil..:D

0/−6
13.9.2016 10:39

T60o28m53á74š 98T85ö44k75ö83l33y 7136340971164

Třeba to je zbraň co vystřelí kulku a patrona co letí na zem aktivuje malý raketový motor, který taky narazí do nepřítele. Nějak tak to být musí, protože ve většině her by po vás měla být cestička z patron, ale nikdy není vidět :) .

+1/0
13.9.2016 12:07
Foto

F55i34l92i33p 20R31u78l43f 3265159547883

Nechci rejpat, ale myslím, že v tomhle případě je názvosloí celkem fuk, tuším, že vypotit se nedá ani jedno...

+10/0
13.9.2016 12:47

M76a44r93t65i80n 26H25a76l61i56l33o26v11i71č 3173295773539

Bod 9 - konečně to někdo řekl na plnou hubu. Jako když jsem pročítal Scorečka za poslední cca 4 roky, přišlo mi že snad 50% spadá do kategorie rozpixelovaná retro indie arkáda/RPG/adventura. Když si chci zahrát retro hru, stáhnu si něco z 80-90. let, nechci aby hra z roku 2016 vypadala jak z roku 1986.

+26/0
13.9.2016 10:06

J16a79k54u23b 20M31a86t76ě22j92ů 5405152381765

ale tak treba ted nedavno jsem si koupil hru Party Hard a me treba mile prekvapilo. Rozhodne to neni o tom, ze by se na grafiku vykakli, ale kdyz si tu hru predstavim s hezkou grafikou, tak by to proste nebyla takova svanda...

0/0
13.9.2016 16:03

M40i14r30e62k 58S67á55l 1505761738894

poslední bod je mimo téma, které neznělo "co dříve štvalo redaktora na diskuzích". ostatně je tu návštěvnost spíše slabá. pod většinou recenzí na free games ani jedna reakce apod. taxeto zachraňuje recykláty typu 10 nejlepčích starých her, kam z nostalgie každoročně napíšeme příspěvek všech dvacet čtenářů :-)

+7/−3
13.9.2016 9:33

M54a61r85t13i42n 76B72e63r70a90n 6449675886671

;-D

+2/0
13.9.2016 11:06

D81e71n50i21s 86H10u31m51l 4132625515146

Mě štvalo pětiminutové nahrávání hry ukončené hláškou "R Tape loading error, 0:1"

+11/0
13.9.2016 9:15
Foto

R60a77d10e79k 25V35o92j37á16č87e20k 5143589323484

pošroubovat hlavu a znova - LOAD " '' ;-D

+3/0
13.9.2016 13:24

Z70d70e86n72ě32k 57F22i47b80i54c29h 4347699374120

Některé z uvedených bodů mě zase tolik netrápí (třeba němý hrdina), ale zato je na mém seznamu :

1) snaha o filmový zážitek na úkor hraní. cutscéna - jít 2min rovně - zabít 2 nepřátele - cutscéna (The Order 1886 atd)

2) rozporcování hry na základ + DLC. raději bych zvedl cenu her třeba o 10USD než aby mi dali nekompletní zážitek

3) neukončený příběh - často jako lákadlo na koupi dalšího dílu

+23/0
13.9.2016 9:14

J56a34k34u42b 95B56o38h77o63n37ě78k 5780635330492

DLC je sporné. Nikde se nedá úplně přesně říct, co by se jinak dostalo do základní hry a co ne (až na pár vyjímek, kdy je to jasné, viz. Rome 2)

A zvyšovat cenu základní hry oproti zvyklostem je dost riskantní krok, opět protože se nedá dost dobře odůvodnit a ze strany hráče uznat, co je ta práce navíc, za kterou chtějí peníze navíc

+1/0
13.9.2016 10:52

R11a49d25e22k 58J29a54h49o13d33a 3163582744193

Asi tak, napadá mne snad jen Paradox který si ty DLC zaslouží. Na CK2 nebo EU4 dělá DLC pořád a jsou to postarší hry. Za ty 3 roky co je EU4 na trhu mají 9 DLC. To je v porovnání na třeba BF4 který měl 5 za rok. Hlavní rozdíl je teda v tom že EU4 pořád má podporu zatím na BF4 už nic nevyjde. Bude BF1 a tak si zaplaťte plnou cenu znova.

0/0
13.9.2016 15:57

S87t32e45f13a80n 55M23a56r29g53i84t42f91a18l19v97i 4179202960658

ak by sa zvysila cena, mnoho ludi by si to nekupilo a ide samozrejme o psychologicky efekt, kedy za zakladnu hru nedate "az" tolko a neskorsie ak za dlc date dajakych 5, 10 eur tak vas to az tak nemrzi...

0/0
13.9.2016 15:55

M41i70l15a25n 87Š98e33l27i75g67a 7861684163413

U jednicky nemusime chodit ani m prumernemu Orderu, dost podobne je na tom (u main questu) i vyborny Witcher 3, jen s tim, ze mezi cutscenami bylo vetsinou dlouhe cestovani... a "final fighty" ktere spocivaji pouze v tom, dostat bosse na urcitou hodnotu zdravi a tim triggerovat cutscene jsou taky kapitola sama pro sebe.

0/0
14.9.2016 0:08

G59a55b33r64i16e13l94a 26K17o32b14l48í31ž46k38o15v66á 2731860699934

Ja bych jeste pridala:

1. Tutorialy pro lamy, kde vas uci chodit a rozhlizet se

2. Tutorialy a filmecky, ktere nejdou preskocit.

3. Pribeh a spousta zbytecnych kecu okolo poctive parby

+3/−10
13.9.2016 9:08

M10i32r21o84s15l87a36v 87S23t21a34s86t68n52y 7124933216921

Jo, příběhy ve hrách bych úplně zrušil, příběhy každého jenom otravují.

+5/−2
13.9.2016 9:53

G89a42b37r31i82e77l58a 92K65o53b88l96í91ž67k82o30v74á 2501450389274

Ja kdyz chci pribeh, tak si prectu knihu nebo pustim film. Nebudu ztracet cas pribehem, abych pak zjistila, ze gameplay stoji za prd. Dohrala jsem uz spoustu RPG, preskakala, co se dalo, ale bavilo me to i tak.

+1/−10
13.9.2016 10:19

M89a83r91t30i63n 60P46o36c34h44m25a34n 6468649852

Dikybohu, ze hry hraje tak malo zenskych...

+4/−1
13.9.2016 14:05

G26a51b39r54i41e26l89a 43K29o40b90l59í45ž33k24o83v14á 2371110699774

Za mych mladych let, kdy jsem parila nejvic se na nejaky pribeh moc nehralo. Mozna je to tim. Samozrejme, kdyz jsem hrala Quest for Glory nebo Monkey Island, tak jsem cetla vsechno.

+1/−1
13.9.2016 14:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.