Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RECENZE: Transport Fever vyzval legendární strategii Transport Tycoon

Transport Fever chce být nástupcem a náhradou za již dvě dekády starý Transport Tycoon. Povedlo se mu nahradit legendu? Nepovedlo. Ale pokud vás neodradí spousta chyb, vyloženě špatný také není.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K38a44m27i11l 65K97o56l16á67ř 6530260544

Ekonomický model továren je postaven na poptávce (obdobně jako v reálném světě). Pokud není poptávka na určitém uzlu řetězce, utlumí se a postupně i zastaví celá produkce. Podrobnosti lze najít v komunitním centru na Steamu.

Z mého pohledu je TF super hra. Pokud mi něco chybí, tak možnost vydávat a obchodovat s akciemi vlastní firmy či nákup továren (to měl dobře vymyšlen Railroad Tycoon).

0/0
6.12.2016 20:22

P59a84v65e73l 60D25r28o43t37á86r 7493544869934

OPEN TRANSPORT TYCOON DELUXE - zdarma, super zábavný, šlape skvěle.

Případ uzavřen.

+1/0
6.12.2016 8:04

T79o25m28á95š 54L67e42k92n48e94r 2675824811

A chcete prozradit strategii, se kterou od začátku budete finančně nezávislí?

0/0
5.12.2016 19:23

A36l51o34i29s 10J91i51n71d34r65a 9570444617375

Urcite :-)

0/0
5.12.2016 21:33

T89o62m95á49š 84L39e53k49n58e18r 2885314151

Systém student agency: vytvořte autobusovou linku mezi 9ti městy a pošlete na ni co nejvíce autobusů... Do tří herních let Vám začnou generovat obrovský zisk... A potom si můžete stavět co chcete bez rizika krachu...

0/−1
6.12.2016 11:55

M90a97r74e80k 95Š45e57b73e55s61t38a 2473271783167

ehm

+1/0
7.12.2016 14:07

P14e10t61r 71U70l35l60m41a76n73n 2847178787852

Akorát při začátku v roce 1850 (nebo jaký je první začáteční) je "autobusová" linka mezi městy nereálná, protože koně jsou velmi pomalí.

0/0
7.12.2016 18:56

V91i26t 40O77t85a59h73a58l 5845600979134

Souhlasím s nedostatkem informovanosti o herních principech, nicméně továrny se nechovají až tak nelogicky. Po pochopení základních pravidel nemám problém na nejtěžší obtížnost (bez půjček z banky) udržet vybalancovanou produkci fabrik (a to i složitých řetězců.Základem je udělat kompletní řetězec "Surovina-výrobna-koncový uživatel" a dále vybalancovat všechny strany. Tedy Ropný vrt - Rafinérie - průmyslová zóna ve městě.

Typický případ zadrhnutí produkce:

1. Plný výdejní sklad v některém kroku.

A. Pokud nestíháte odvážet ropu z vrtu a je plný "výdejní sklad vrtu" + vaše terminály, vrt přestane těžit, dokud nemá kam.

B. Pokud vozíte ropu moc rychle a zavalíte "přijímací sklad rafinerie", pak nemáte kam vozit a vrt se opět zastaví.

C. Pokud nestíháte odvážet benzín z rafinerie a je plný "výdejní sklad vrtu" + vaše terminály, stejnou nebo větší rychlostí než rafinerie vyrábí, zastaví se produkce VRTU - protože rafinerie nemá místo na další ropu a vrt se rozjede se až má rafinerie dost výdejních volných kapacit.

D. Pokud jste nasytili poptávku po produktu ve městě (podle velikosti industriální zóny, kterou pokrýváte svým terminálem) - nemá rafinerie KAM dodávat (fabriky další benzín nekupují) - tak se vám zastaví celý řetězec, rafinerie i vrt - není poptávka.

E. Pokud máte navíc někde překladiště / mezisklad (třeba mezi nákladním nádražím na kraji města a terminálem v centru) - tak ten samozřejmě také můžete ucpat zbožím - a vše "před"terminálem zastaví.

Základem je pochopit, že "špunt" kdekoli, zastaví CELOU výrobu před špuntem. U složitějšího řetězce pak ucpaný terminál v přístavu zastaví postupně jednotlivé výrobny před "špuntem". Jedním z problému pak je, že "majitelé fabrik" se rozhodují o zastavení/spuštění výroby vždy 1. v měsíci. A padá postupně. A pak se postupně rozjíždí. Složitější řetězec pak nakopáváte do původních obrátek i rok.

+5/0
5.12.2016 11:03

V62i43t 11O66t11a67h59a47l 5445580569274

Mimochodem - hra případné trable produkcí navíc po novém patchi z 23.11. hlásí, recenze vychází z neaktuální původní verze hned po vydání.

Dále nechápu problém s nenapojením. Pokud nejsou jednotlivé části napojeny tak přece nejde vytvořit jejich spojení trasou. (pathfinding nenajde cestu). Jediné kde k tomu může dojít je napojení depa, ale to si snad člověk všimne že mu vláček odmítl vyjet na trasu.

0/−1
5.12.2016 11:06

T60o79m39á66š 97B16o21l37e78s86l62a45v 1962681402288

Pravda, stavba jedné jediné trati byla opravdu utrpením. Jenom napojit depo vyžadovalo obrovské množství úsilí a nic nehlásilo, že není napojené správně. Být OpenTTD v ještě lepší grafice, nejspíš by ho ještě tak 10 let nic nepřekonalo...

+4/0
5.12.2016 8:56

M41a54r24e10k 72Š67e71b26e40s19t71a 2263571403517

http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/135500881466854545/040A7544DAD231B88424F13D99289453AE528936/

0/0
5.12.2016 9:48

P42e68t22r 27B16o30x17a60n 1781493690344

TTDL je a bude pouze jeden. Stylova grafika, ktera okouzluje dodnes, zvuky, hudba, dokonaly herni mechanismu - to je magicky mix, ktery se prekonava tezko.

0/0
5.12.2016 21:21

J74a80n 65S68o42u37k40u16p 1884434556545

OTTD ale lepší grafiku nepotřebuje, není to žádný train/bus simulator nebo závodní hra za volantem náklaďáku, ale strategická hra, pro jejíž potřeby je grafika plně dostačující i více než 20 let po vydání původního originálu. Část kouzla TT je totiž právě v té skvěle vyvážené míře abstrakce.

Je to téměř neuvěřitelné, ale nedovedu najít mnoho her, které za TAK dlouhou dobu neztratily z původní kvality v podstatě vůbec nic včetně provedení.

0/0
7.12.2016 12:59

A91l17o22i35s 88J43i93n79d47r45a 9300754847515

Zajimala by mel konfigurace PC/laptop pro hrani ve full HD?

Bude stacit i5 + gtx960m ?

0/0
5.12.2016 8:12

J33a97n 34P93i45r60a12s 1423955456746

Minimální:

Operační systém: Windows 7, 8 or 10 (64­bit)

Procesor: Intel Core 2 Duo 3.0 GHz

Paměť: 4 GB RAM

Grafická karta: NVIDIA GeForce GTX 260, ATI Radeon HD 5670, 1 GB VRAM

Pevný disk: 12 GB volného místa

0/0
5.12.2016 8:47

J49a39n 88P27i34r61a98s 1223675346976

Jinak s i5 a 960M by to mělo na FHD běžet v pohodě na plné detaily

0/0
5.12.2016 8:51

V17i80t 70O45t54a89h85a39l 5595880839894

I7, 1080 32GB DDR4 3600 RAM. A propady na 5 fps :) Nicméně to je při 900 autíčkách a 300 vlacích. Do roku 1950 to běželo solidně.

0/0
5.12.2016 10:45

A13l41o80i94s 97J94i51n59d21r75a 9590494137155

O tom jsem cetl na forech. Ale zrejme se jedna o bug. Mela vyjit nejake patch, ale nevim jestli resi toto.

0/0
5.12.2016 11:32

V62i23t 83O31t63a26h27a34l 5905530329104

Mám nejnovější verzi hry i ovladačů a nemám "zasratý" systém :). Pravda mám nejvyšší detaily a největší mapu.

Já se hlavně snažím maximálně expandovat města - a pak, v pozdější fázi jak začnou "civilisti" jezdit vlastními auty a hra má propočítávat pathfinding na několika stovkách tras tak je to problém. Po roce 1950 zkrátka nemůžu stavět aniž bych zastavil hru.

Musím dát pauzu, postavit cestu, počkat až přepočítá nové kratší trasy, a pustit. Když stavím "za provozu" tak mi laguje i kurzor myši :). Prvních 60-80 let problém nemám. A pak 1-3 vteřinový zásek, když je změna měsíce a přepočítává produkci fabrik.

Hraje i syn a ten má C2D 6600 2,4GHz, 8GB ram, GTX 660TI - na střední detaily, nicméně podobný efekt.

0/0
5.12.2016 13:05

A15l22o56i66s 85J85i64n49d84r84a 9530654107265

OK diky za info, coz znamena, ze to lepsi procesor asi nevyresi. Taky jake je zatizeni procesoru, pokud procesor bezi na 30-40% a vyskytuje se tento efekt tak to neni nedostatkem vykonu.

0/0
5.12.2016 13:12

V26i74t 86O40t30a31h42a49l 5375720559384

Teď jsem testnul, I7 6700K@4400MHz je na 10-15%, opravdu nemám pocit, že by to bylo nedostatkem výkonu, ani paměti při 32GB k dispozici si proces vezme 3,5GB.

Uvidíme jestli se jim to podaří zoptimalizovat. Pokud nestavím, tak to nevadí, a na stavění si holt hru po roce 1950 zastavuju :).

0/0
5.12.2016 18:08

V35l66a72d78i49m37í71r 97W89r39h12e54l 6898732838629

To vypadá, že to vytíží jen jedno jádro... prostě singlethread propočty :-)

0/0
6.12.2016 11:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.