Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RECENZE: Transport Fever vyzval legendární strategii Transport Tycoon

Transport Fever chce být nástupcem a náhradou za již dvě dekády starý Transport Tycoon. Povedlo se mu nahradit legendu? Nepovedlo. Ale pokud vás neodradí spousta chyb, vyloženě špatný také není.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K15a90m27i63l 87K84o72l24á91ř 6920540764

Ekonomický model továren je postaven na poptávce (obdobně jako v reálném světě). Pokud není poptávka na určitém uzlu řetězce, utlumí se a postupně i zastaví celá produkce. Podrobnosti lze najít v komunitním centru na Steamu.

Z mého pohledu je TF super hra. Pokud mi něco chybí, tak možnost vydávat a obchodovat s akciemi vlastní firmy či nákup továren (to měl dobře vymyšlen Railroad Tycoon).

0/0
6.12.2016 20:22

P84a23v73e51l 58D86r38o57t58á81r 7493984619174

OPEN TRANSPORT TYCOON DELUXE - zdarma, super zábavný, šlape skvěle.

Případ uzavřen.

+1/0
6.12.2016 8:04

T98o44m67á44š 57L12e53k68n47e86r 2975114431

A chcete prozradit strategii, se kterou od začátku budete finančně nezávislí?

0/0
5.12.2016 19:23

A25l64o34i73s 29J56i85n89d63r19a 9930854277985

Urcite :-)

0/0
5.12.2016 21:33

T32o31m55á14š 87L15e38k13n32e24r 2405854541

Systém student agency: vytvořte autobusovou linku mezi 9ti městy a pošlete na ni co nejvíce autobusů... Do tří herních let Vám začnou generovat obrovský zisk... A potom si můžete stavět co chcete bez rizika krachu...

0/−1
6.12.2016 11:55

M41a27r77e25k 49Š15e27b89e70s60t79a 2163821953817

ehm

+1/0
7.12.2016 14:07

P35e24t21r 57U67l47l43m74a60n69n 2977788217682

Akorát při začátku v roce 1850 (nebo jaký je první začáteční) je "autobusová" linka mezi městy nereálná, protože koně jsou velmi pomalí.

0/0
7.12.2016 18:56

V60i45t 67O90t52a63h74a33l 5335480549104

Souhlasím s nedostatkem informovanosti o herních principech, nicméně továrny se nechovají až tak nelogicky. Po pochopení základních pravidel nemám problém na nejtěžší obtížnost (bez půjček z banky) udržet vybalancovanou produkci fabrik (a to i složitých řetězců.Základem je udělat kompletní řetězec "Surovina-výrobna-koncový uživatel" a dále vybalancovat všechny strany. Tedy Ropný vrt - Rafinérie - průmyslová zóna ve městě.

Typický případ zadrhnutí produkce:

1. Plný výdejní sklad v některém kroku.

A. Pokud nestíháte odvážet ropu z vrtu a je plný "výdejní sklad vrtu" + vaše terminály, vrt přestane těžit, dokud nemá kam.

B. Pokud vozíte ropu moc rychle a zavalíte "přijímací sklad rafinerie", pak nemáte kam vozit a vrt se opět zastaví.

C. Pokud nestíháte odvážet benzín z rafinerie a je plný "výdejní sklad vrtu" + vaše terminály, stejnou nebo větší rychlostí než rafinerie vyrábí, zastaví se produkce VRTU - protože rafinerie nemá místo na další ropu a vrt se rozjede se až má rafinerie dost výdejních volných kapacit.

D. Pokud jste nasytili poptávku po produktu ve městě (podle velikosti industriální zóny, kterou pokrýváte svým terminálem) - nemá rafinerie KAM dodávat (fabriky další benzín nekupují) - tak se vám zastaví celý řetězec, rafinerie i vrt - není poptávka.

E. Pokud máte navíc někde překladiště / mezisklad (třeba mezi nákladním nádražím na kraji města a terminálem v centru) - tak ten samozřejmě také můžete ucpat zbožím - a vše "před"terminálem zastaví.

Základem je pochopit, že "špunt" kdekoli, zastaví CELOU výrobu před špuntem. U složitějšího řetězce pak ucpaný terminál v přístavu zastaví postupně jednotlivé výrobny před "špuntem". Jedním z problému pak je, že "majitelé fabrik" se rozhodují o zastavení/spuštění výroby vždy 1. v měsíci. A padá postupně. A pak se postupně rozjíždí. Složitější řetězec pak nakopáváte do původních obrátek i rok.

+5/0
5.12.2016 11:03

V31i16t 80O50t85a97h44a77l 5325260419434

Mimochodem - hra případné trable produkcí navíc po novém patchi z 23.11. hlásí, recenze vychází z neaktuální původní verze hned po vydání.

Dále nechápu problém s nenapojením. Pokud nejsou jednotlivé části napojeny tak přece nejde vytvořit jejich spojení trasou. (pathfinding nenajde cestu). Jediné kde k tomu může dojít je napojení depa, ale to si snad člověk všimne že mu vláček odmítl vyjet na trasu.

0/−1
5.12.2016 11:06

T13o28m26á15š 29B57o12l70e52s38l10a61v 1112931232448

Pravda, stavba jedné jediné trati byla opravdu utrpením. Jenom napojit depo vyžadovalo obrovské množství úsilí a nic nehlásilo, že není napojené správně. Být OpenTTD v ještě lepší grafice, nejspíš by ho ještě tak 10 let nic nepřekonalo...

+4/0
5.12.2016 8:56

M45a67r33e67k 93Š91e23b20e35s16t68a 2763711403287

http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/135500881466854545/040A7544DAD231B88424F13D99289453AE528936/

0/0
5.12.2016 9:48

P74e47t33r 22B30o46x43a88n 1291303370934

TTDL je a bude pouze jeden. Stylova grafika, ktera okouzluje dodnes, zvuky, hudba, dokonaly herni mechanismu - to je magicky mix, ktery se prekonava tezko.

0/0
5.12.2016 21:21

J11a58n 78S78o43u68k43u25p 1304314276985

OTTD ale lepší grafiku nepotřebuje, není to žádný train/bus simulator nebo závodní hra za volantem náklaďáku, ale strategická hra, pro jejíž potřeby je grafika plně dostačující i více než 20 let po vydání původního originálu. Část kouzla TT je totiž právě v té skvěle vyvážené míře abstrakce.

Je to téměř neuvěřitelné, ale nedovedu najít mnoho her, které za TAK dlouhou dobu neztratily z původní kvality v podstatě vůbec nic včetně provedení.

0/0
7.12.2016 12:59

A67l60o92i46s 35J65i88n60d27r32a 9410844397635

Zajimala by mel konfigurace PC/laptop pro hrani ve full HD?

Bude stacit i5 + gtx960m ?

0/0
5.12.2016 8:12

J94a69n 96P44i21r47a56s 1573335906146

Minimální:

Operační systém: Windows 7, 8 or 10 (64­bit)

Procesor: Intel Core 2 Duo 3.0 GHz

Paměť: 4 GB RAM

Grafická karta: NVIDIA GeForce GTX 260, ATI Radeon HD 5670, 1 GB VRAM

Pevný disk: 12 GB volného místa

0/0
5.12.2016 8:47

J77a74n 74P23i61r48a40s 1783885956986

Jinak s i5 a 960M by to mělo na FHD běžet v pohodě na plné detaily

0/0
5.12.2016 8:51

V25i26t 89O61t68a44h57a75l 5925880289264

I7, 1080 32GB DDR4 3600 RAM. A propady na 5 fps :) Nicméně to je při 900 autíčkách a 300 vlacích. Do roku 1950 to běželo solidně.

0/0
5.12.2016 10:45

A45l12o40i90s 66J32i38n69d26r81a 9980774177645

O tom jsem cetl na forech. Ale zrejme se jedna o bug. Mela vyjit nejake patch, ale nevim jestli resi toto.

0/0
5.12.2016 11:32

V69i22t 54O66t19a26h12a55l 5385280549244

Mám nejnovější verzi hry i ovladačů a nemám "zasratý" systém :). Pravda mám nejvyšší detaily a největší mapu.

Já se hlavně snažím maximálně expandovat města - a pak, v pozdější fázi jak začnou "civilisti" jezdit vlastními auty a hra má propočítávat pathfinding na několika stovkách tras tak je to problém. Po roce 1950 zkrátka nemůžu stavět aniž bych zastavil hru.

Musím dát pauzu, postavit cestu, počkat až přepočítá nové kratší trasy, a pustit. Když stavím "za provozu" tak mi laguje i kurzor myši :). Prvních 60-80 let problém nemám. A pak 1-3 vteřinový zásek, když je změna měsíce a přepočítává produkci fabrik.

Hraje i syn a ten má C2D 6600 2,4GHz, 8GB ram, GTX 660TI - na střední detaily, nicméně podobný efekt.

0/0
5.12.2016 13:05

A47l41o41i42s 38J44i43n26d98r29a 9710304247435

OK diky za info, coz znamena, ze to lepsi procesor asi nevyresi. Taky jake je zatizeni procesoru, pokud procesor bezi na 30-40% a vyskytuje se tento efekt tak to neni nedostatkem vykonu.

0/0
5.12.2016 13:12

V86i65t 18O58t93a61h91a52l 5625570979844

Teď jsem testnul, I7 6700K@4400MHz je na 10-15%, opravdu nemám pocit, že by to bylo nedostatkem výkonu, ani paměti při 32GB k dispozici si proces vezme 3,5GB.

Uvidíme jestli se jim to podaří zoptimalizovat. Pokud nestavím, tak to nevadí, a na stavění si holt hru po roce 1950 zastavuju :).

0/0
5.12.2016 18:08

V34l57a14d90i45m30í73r 63W75r98h50e70l 6668602468759

To vypadá, že to vytíží jen jedno jádro... prostě singlethread propočty :-)

0/0
6.12.2016 11:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.