Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RECENZE: Transport Fever vyzval legendární strategii Transport Tycoon

Transport Fever chce být nástupcem a náhradou za již dvě dekády starý Transport Tycoon. Povedlo se mu nahradit legendu? Nepovedlo. Ale pokud vás neodradí spousta chyb, vyloženě špatný také není.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K79a33m20i64l 25K14o40l16á56ř 6420700944

Ekonomický model továren je postaven na poptávce (obdobně jako v reálném světě). Pokud není poptávka na určitém uzlu řetězce, utlumí se a postupně i zastaví celá produkce. Podrobnosti lze najít v komunitním centru na Steamu.

Z mého pohledu je TF super hra. Pokud mi něco chybí, tak možnost vydávat a obchodovat s akciemi vlastní firmy či nákup továren (to měl dobře vymyšlen Railroad Tycoon).

0/0
6.12.2016 20:22

P61a48v86e32l 77D25r91o12t33á41r 7713814189794

OPEN TRANSPORT TYCOON DELUXE - zdarma, super zábavný, šlape skvěle.

Případ uzavřen.

+1/0
6.12.2016 8:04

T48o20m73á26š 69L54e22k89n27e96r 2135114321

A chcete prozradit strategii, se kterou od začátku budete finančně nezávislí?

0/0
5.12.2016 19:23

A46l95o91i16s 96J69i85n27d38r74a 9710794727475

Urcite :-)

0/0
5.12.2016 21:33

T74o14m92á10š 42L49e32k11n16e74r 2835594621

Systém student agency: vytvořte autobusovou linku mezi 9ti městy a pošlete na ni co nejvíce autobusů... Do tří herních let Vám začnou generovat obrovský zisk... A potom si můžete stavět co chcete bez rizika krachu...

0/−1
6.12.2016 11:55

M25a23r38e22k 16Š17e70b79e22s15t44a 2683801843437

ehm

+1/0
7.12.2016 14:07

P51e27t67r 29U98l68l93m60a52n34n 2337378847702

Akorát při začátku v roce 1850 (nebo jaký je první začáteční) je "autobusová" linka mezi městy nereálná, protože koně jsou velmi pomalí.

0/0
7.12.2016 18:56

V91i98t 15O63t30a62h26a32l 5985860299204

Souhlasím s nedostatkem informovanosti o herních principech, nicméně továrny se nechovají až tak nelogicky. Po pochopení základních pravidel nemám problém na nejtěžší obtížnost (bez půjček z banky) udržet vybalancovanou produkci fabrik (a to i složitých řetězců.Základem je udělat kompletní řetězec "Surovina-výrobna-koncový uživatel" a dále vybalancovat všechny strany. Tedy Ropný vrt - Rafinérie - průmyslová zóna ve městě.

Typický případ zadrhnutí produkce:

1. Plný výdejní sklad v některém kroku.

A. Pokud nestíháte odvážet ropu z vrtu a je plný "výdejní sklad vrtu" + vaše terminály, vrt přestane těžit, dokud nemá kam.

B. Pokud vozíte ropu moc rychle a zavalíte "přijímací sklad rafinerie", pak nemáte kam vozit a vrt se opět zastaví.

C. Pokud nestíháte odvážet benzín z rafinerie a je plný "výdejní sklad vrtu" + vaše terminály, stejnou nebo větší rychlostí než rafinerie vyrábí, zastaví se produkce VRTU - protože rafinerie nemá místo na další ropu a vrt se rozjede se až má rafinerie dost výdejních volných kapacit.

D. Pokud jste nasytili poptávku po produktu ve městě (podle velikosti industriální zóny, kterou pokrýváte svým terminálem) - nemá rafinerie KAM dodávat (fabriky další benzín nekupují) - tak se vám zastaví celý řetězec, rafinerie i vrt - není poptávka.

E. Pokud máte navíc někde překladiště / mezisklad (třeba mezi nákladním nádražím na kraji města a terminálem v centru) - tak ten samozřejmě také můžete ucpat zbožím - a vše "před"terminálem zastaví.

Základem je pochopit, že "špunt" kdekoli, zastaví CELOU výrobu před špuntem. U složitějšího řetězce pak ucpaný terminál v přístavu zastaví postupně jednotlivé výrobny před "špuntem". Jedním z problému pak je, že "majitelé fabrik" se rozhodují o zastavení/spuštění výroby vždy 1. v měsíci. A padá postupně. A pak se postupně rozjíždí. Složitější řetězec pak nakopáváte do původních obrátek i rok.

+5/0
5.12.2016 11:03

V31i61t 75O79t93a34h77a52l 5885100409254

Mimochodem - hra případné trable produkcí navíc po novém patchi z 23.11. hlásí, recenze vychází z neaktuální původní verze hned po vydání.

Dále nechápu problém s nenapojením. Pokud nejsou jednotlivé části napojeny tak přece nejde vytvořit jejich spojení trasou. (pathfinding nenajde cestu). Jediné kde k tomu může dojít je napojení depa, ale to si snad člověk všimne že mu vláček odmítl vyjet na trasu.

0/−1
5.12.2016 11:06

T78o76m81á71š 20B53o86l17e12s85l60a62v 1192441522108

Pravda, stavba jedné jediné trati byla opravdu utrpením. Jenom napojit depo vyžadovalo obrovské množství úsilí a nic nehlásilo, že není napojené správně. Být OpenTTD v ještě lepší grafice, nejspíš by ho ještě tak 10 let nic nepřekonalo...

+4/0
5.12.2016 8:56

M71a59r28e62k 64Š78e15b76e38s52t46a 2143271623197

http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/135500881466854545/040A7544DAD231B88424F13D99289453AE528936/

0/0
5.12.2016 9:48

P26e28t20r 38B51o20x36a31n 1681713490434

TTDL je a bude pouze jeden. Stylova grafika, ktera okouzluje dodnes, zvuky, hudba, dokonaly herni mechanismu - to je magicky mix, ktery se prekonava tezko.

0/0
5.12.2016 21:21

J49a88n 64S35o17u26k75u65p 1374474306805

OTTD ale lepší grafiku nepotřebuje, není to žádný train/bus simulator nebo závodní hra za volantem náklaďáku, ale strategická hra, pro jejíž potřeby je grafika plně dostačující i více než 20 let po vydání původního originálu. Část kouzla TT je totiž právě v té skvěle vyvážené míře abstrakce.

Je to téměř neuvěřitelné, ale nedovedu najít mnoho her, které za TAK dlouhou dobu neztratily z původní kvality v podstatě vůbec nic včetně provedení.

0/0
7.12.2016 12:59

A36l75o19i22s 90J90i31n38d95r18a 9320204727395

Zajimala by mel konfigurace PC/laptop pro hrani ve full HD?

Bude stacit i5 + gtx960m ?

0/0
5.12.2016 8:12

J34a47n 62P42i10r51a35s 1373935506166

Minimální:

Operační systém: Windows 7, 8 or 10 (64­bit)

Procesor: Intel Core 2 Duo 3.0 GHz

Paměť: 4 GB RAM

Grafická karta: NVIDIA GeForce GTX 260, ATI Radeon HD 5670, 1 GB VRAM

Pevný disk: 12 GB volného místa

0/0
5.12.2016 8:47

J82a74n 63P83i23r29a60s 1913135226746

Jinak s i5 a 960M by to mělo na FHD běžet v pohodě na plné detaily

0/0
5.12.2016 8:51

V54i97t 83O47t89a23h66a40l 5765730449844

I7, 1080 32GB DDR4 3600 RAM. A propady na 5 fps :) Nicméně to je při 900 autíčkách a 300 vlacích. Do roku 1950 to běželo solidně.

0/0
5.12.2016 10:45

A87l78o56i14s 36J57i50n11d38r55a 9780894487955

O tom jsem cetl na forech. Ale zrejme se jedna o bug. Mela vyjit nejake patch, ale nevim jestli resi toto.

0/0
5.12.2016 11:32

V11i11t 67O26t36a97h75a50l 5335430819184

Mám nejnovější verzi hry i ovladačů a nemám "zasratý" systém :). Pravda mám nejvyšší detaily a největší mapu.

Já se hlavně snažím maximálně expandovat města - a pak, v pozdější fázi jak začnou "civilisti" jezdit vlastními auty a hra má propočítávat pathfinding na několika stovkách tras tak je to problém. Po roce 1950 zkrátka nemůžu stavět aniž bych zastavil hru.

Musím dát pauzu, postavit cestu, počkat až přepočítá nové kratší trasy, a pustit. Když stavím "za provozu" tak mi laguje i kurzor myši :). Prvních 60-80 let problém nemám. A pak 1-3 vteřinový zásek, když je změna měsíce a přepočítává produkci fabrik.

Hraje i syn a ten má C2D 6600 2,4GHz, 8GB ram, GTX 660TI - na střední detaily, nicméně podobný efekt.

0/0
5.12.2016 13:05

A48l23o61i49s 51J32i44n83d50r26a 9810524857565

OK diky za info, coz znamena, ze to lepsi procesor asi nevyresi. Taky jake je zatizeni procesoru, pokud procesor bezi na 30-40% a vyskytuje se tento efekt tak to neni nedostatkem vykonu.

0/0
5.12.2016 13:12

V27i33t 95O96t93a56h89a49l 5215380849964

Teď jsem testnul, I7 6700K@4400MHz je na 10-15%, opravdu nemám pocit, že by to bylo nedostatkem výkonu, ani paměti při 32GB k dispozici si proces vezme 3,5GB.

Uvidíme jestli se jim to podaří zoptimalizovat. Pokud nestavím, tak to nevadí, a na stavění si holt hru po roce 1950 zastavuju :).

0/0
5.12.2016 18:08

V82l94a88d86i77m88í87r 10W58r74h60e14l 6228962818109

To vypadá, že to vytíží jen jedno jádro... prostě singlethread propočty :-)

0/0
6.12.2016 11:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.