- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ekonomický model továren je postaven na poptávce (obdobně jako v reálném světě). Pokud není poptávka na určitém uzlu řetězce, utlumí se a postupně i zastaví celá produkce. Podrobnosti lze najít v komunitním centru na Steamu.
Z mého pohledu je TF super hra. Pokud mi něco chybí, tak možnost vydávat a obchodovat s akciemi vlastní firmy či nákup továren (to měl dobře vymyšlen Railroad Tycoon).
OPEN TRANSPORT TYCOON DELUXE - zdarma, super zábavný, šlape skvěle.
Případ uzavřen.
A chcete prozradit strategii, se kterou od začátku budete finančně nezávislí?
Souhlasím s nedostatkem informovanosti o herních principech, nicméně továrny se nechovají až tak nelogicky. Po pochopení základních pravidel nemám problém na nejtěžší obtížnost (bez půjček z banky) udržet vybalancovanou produkci fabrik (a to i složitých řetězců.Základem je udělat kompletní řetězec "Surovina-výrobna-koncový uživatel" a dále vybalancovat všechny strany. Tedy Ropný vrt - Rafinérie - průmyslová zóna ve městě.
Typický případ zadrhnutí produkce:
1. Plný výdejní sklad v některém kroku.
A. Pokud nestíháte odvážet ropu z vrtu a je plný "výdejní sklad vrtu" + vaše terminály, vrt přestane těžit, dokud nemá kam.
B. Pokud vozíte ropu moc rychle a zavalíte "přijímací sklad rafinerie", pak nemáte kam vozit a vrt se opět zastaví.
C. Pokud nestíháte odvážet benzín z rafinerie a je plný "výdejní sklad vrtu" + vaše terminály, stejnou nebo větší rychlostí než rafinerie vyrábí, zastaví se produkce VRTU - protože rafinerie nemá místo na další ropu a vrt se rozjede se až má rafinerie dost výdejních volných kapacit.
D. Pokud jste nasytili poptávku po produktu ve městě (podle velikosti industriální zóny, kterou pokrýváte svým terminálem) - nemá rafinerie KAM dodávat (fabriky další benzín nekupují) - tak se vám zastaví celý řetězec, rafinerie i vrt - není poptávka.
E. Pokud máte navíc někde překladiště / mezisklad (třeba mezi nákladním nádražím na kraji města a terminálem v centru) - tak ten samozřejmě také můžete ucpat zbožím - a vše "před"terminálem zastaví.
Základem je pochopit, že "špunt" kdekoli, zastaví CELOU výrobu před špuntem. U složitějšího řetězce pak ucpaný terminál v přístavu zastaví postupně jednotlivé výrobny před "špuntem". Jedním z problému pak je, že "majitelé fabrik" se rozhodují o zastavení/spuštění výroby vždy 1. v měsíci. A padá postupně. A pak se postupně rozjíždí. Složitější řetězec pak nakopáváte do původních obrátek i rok.
Mimochodem - hra případné trable produkcí navíc po novém patchi z 23.11. hlásí, recenze vychází z neaktuální původní verze hned po vydání.
Dále nechápu problém s nenapojením. Pokud nejsou jednotlivé části napojeny tak přece nejde vytvořit jejich spojení trasou. (pathfinding nenajde cestu). Jediné kde k tomu může dojít je napojení depa, ale to si snad člověk všimne že mu vláček odmítl vyjet na trasu.
Pravda, stavba jedné jediné trati byla opravdu utrpením. Jenom napojit depo vyžadovalo obrovské množství úsilí a nic nehlásilo, že není napojené správně. Být OpenTTD v ještě lepší grafice, nejspíš by ho ještě tak 10 let nic nepřekonalo...
Zajimala by mel konfigurace PC/laptop pro hrani ve full HD?
Bude stacit i5 + gtx960m ?
Minimální:
Operační systém: Windows 7, 8 or 10 (64bit)
Procesor: Intel Core 2 Duo 3.0 GHz
Paměť: 4 GB RAM
Grafická karta: NVIDIA GeForce GTX 260, ATI Radeon HD 5670, 1 GB VRAM
Pevný disk: 12 GB volného místa