Diskuze

KOMENTÁŘ: Přestaňte si myslet, že vše víte nejlépe. Nejste prezident

Internetové diskuse mnohdy působí jako sjezd fundovaných odborníků. Často čtu nějakého Honzu Nováka, co zakladateli prestižní společnosti ve dvou větách radí, jak by měl řešit komplexní a svízelnou situaci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
GH

Nebýt tvrdohlavých diletantů, Andreji, žádný herní průmysl - plný vašich oblíbených expertů z megakorporací, za které se pravidelně bijete jako lev - by neexistoval, protože první učebnice v tomto oboru psali právě oni. Naproti tomu frekvence bankrotů renomovaných herních studií nasvědčuje tomu, že patent na rozum nemá nikdo, ani zkušení herní matadoři.:-/

5 0
možnosti
FJ

Máte bludišťáka...R^

0 0
možnosti
PS

Moje odpověď - přestaňte si myslet, že víte co herní fandové chtějí a začněte jim konečně naslouchat. Ignorantský přístup ve stylu "You think you do but you dont" by měl být tvrdě odsouzen jako namyšlený, hloupý a vedoucí dříve nebo později ke krachu takových společností Rv

0 0
možnosti
JB

Článek co se snaží moralizovat diskutující na internetu by si podle mě měl odpustit sice lehce slušněji vyjádřený, ale pořád dost stupidní plošně odmítavý argument "když tomu tak rozumíš, tak to dělej sám" nebo jeho ještě drsnější verze "kolik ty si vydal her? Žádnou? Tak se k tomu nevyjadřuj."

To bylo zbytečné

0 0
možnosti
Foto

Já za to ale nemůžu, že jsem nejchytřejší a milerád se o svou moudrost podělím s plebsem ;-D

Co se týče CoD, tak by mne zajímalo, jestli v těch prodejích se odlišuje skutečně prodané a ty, které byly dodané jako bundle s nějakým jiným produktem. Začínám mít pocit, že když si půjdu koupit rohlík, tak k tomu dostanu CoD ;-)

0 0
možnosti
LS

Odmyslíme-li si "profesionální prudiče", zůstanou nám v diskusi lidé, kteří to vesměs "myslí dobře". Jejich názor vychází veskrze z jejich přání, potřeby ... a nebo nějaké podobné zkušenosti z jiné hry, projektu, ... Valná většina z nich skutečně nevidí souvislosti, hlavně co se vyváženosti systému týče. K tomu pak musí přijít někdo, kdo to zváží, spočítá, rozpočítá, porovná, okrouhá, ohne, dotáhne a podrobí detailnějšímu návrhu a testu.

Cesta je to dlouhá a trnitá, ale také, jako řada dalších diskutujících, bych úplně všechny návrhy nezatracoval. Je asi na tvůrcích, aby si z návrhů vybrali to, co se líbí jim samotným, případně aby se zamysleli nad názorem nemalé části jejich uživatelů.

Ne každý, kdo bydlí v domě (paneláku) je zručný malíř pokojů, obkladač, zedník štukatér nebo dokonce architekt projektující mrakodrapy. Podobně ne každý hráč bude zručný grafik, level designer nebo architekt projektující rozsáhlé herní mechaniky. Ale téměř každý architekt se rodí z obyvatele domu, případně z hráče počítačových her a každý nějak začínal ... ať už šlo o domek z kostek nebo let mezi asteroidy. Kdo ví, jestli se v diskusích neschovává budoucí uznávaná autorita :)

0 0
možnosti
AC

Ano, a stále více kritiků Trošky (a to včetně mě) se musí podivovat, jak lidé hloupnou. Dříve tak kvalitní komedie, jako je Vesničko má středisková, Pane, Vy jste vdova, Drahé tety a já, je nahrazováno komediemi s primitivním scénářem s nulovou zápletkou a debilními gagy, které musí být vtipné maximálně pro lidi s IQ tykve (bouchání do koulí, "vtipné" příjmení a následovné situace, atd.).

Komentář vůbec není třeba. Každý má nějaká přání a náročnější hráč prostě spokojen bude tak jednou za pět let (Zaklínač3). Běžní hráči se spokojí s přeskinovanou hrou s novým číslem na konci. Každý má jinou úroveň. Někdo chce těžkou hru, někdo lehčí, někdo chce lepší grafiku, někdo lepší ovládání. Nelze se zavděčit všem. Tedy v drtivé většině případů.

0 0
možnosti
JC

J34a16n 34C20h86v37á71t36a53l

15. 1. 2017 22:38

Upřímně nemohu s Vámi úplně souhlasit. Ani ne tak z důvodu, že lidi píší na internetu bláboly, ale spíš z toho důvodu, že přístup, že jsem ve všem chytřejší než mí zákazníci je prostě cesta do pekel. Je spousta studií co začalo ke své tvorbě přistupovat s touto svým způsobem arogancí a čekal je pak sestup (minimálně u dané série). Studio nemá vždy pravdu jen proto, že je studio. Ignorovat přání zákazníků (ideálně slovy, že nepochopili celý koncept) je cesta do pekel. Stačí si vzpomenout třeba na závěr nadupané pecky Mass Effect 3. Velká část lidí jim to odpoustí, ale i tak jsem si dost jistý, že to na finální nákupy Andromedy mít vliv bude. Málokdo chce vypravěče (storyteller, tvůrce příběhu, scénarista), který si o svém konzumentovi otevřeně myslí, že je hlupák. UX má být postaveno přesně na druhé poloze přístupu a ti kdo ho následují jednají jinak.

Jako ukázku mohu vzít třeba Blizzard. Má spoustu much, ale ve většině případů dělá ohromné množství věcí pro hráče. Malé perličky ve hrách nápady a dohromady vytváří efekt, že hráči své vývojáře mají rádi. Pravidelná videa Jeffa Kaplana (Overwatch) sleduje velká část hráčů a jeho přístup jasně ukazuje, že se vše snaží nejprve promyslet tak aby to bylo pro hráče OK (už jen příjmání zpětné vazby z PTR je prostě fungující).

2 0
možnosti
AC

Jen dvě věci - stále častěji někdo používá termín "cesta do pekel" a čím dál častěji je to u čím dál větších blbostí.

A Blizzard nasírá poměrně dost lidí. Proto jsem ve WoW switchnul na DH, protože nechci bejt v aréně neustále otloukánek s 3x menším dps;-D Lidi na DH nadávají a co se děje? Nic ;-D Affli byl celkem silná classa na 7.1,ale dalo se proti tomu hrát, ale co z toho teď udělali, to je mazec. SP má zas o 30% větší dmg v raidech než hunter, což zase nasírá huntery, že ano. Takže bych si to s tou prácí s komunitou, být Vámi, tak nebarvil na růžovo.

0 0
možnosti
PS

Upřímně si myslím že situaci kolem vanilla serverů WoWka jsem odhadl lépe než blizzard který ve vlastní sebejistotě odmítá uznat že jeho starší hra je prostě lepší a asi nejde jen "o nostalgii" (you think you do but you dont)

Elysium které má na 2 serverech po 11 tisících online lidech a na dalších 2 po 6 tisících online lidech V KAZDY MOMENT (EU hráči se točí s NA hráči) (nemluvě o dalších lidech ve frontě) dokazuje že poptávka tu je ohromná a jen paličatost kdysi skvělé herní společnosti která se poté co je skoupil activision proměnila v něco šíleného zabraňuje tomu aby hráči vecpali blizzardu svoje peníze. Ten totiž radši bude manipulovat a likvidovat konkurenci než aby z tohoto vytěžil hromady peněz

1 0
možnosti
JC

J73a40n 57C59h10v14á96t45a74l

15. 1. 2017 22:31

Blizzard spolupracuje s těmi co vedli Nostradamus na tom aby Vanilu lidem zpřístupnili. Takže to není úplně tak jak píšete. ;)

0 1
možnosti
JS

Jo, v diskuzích často prudí a chytrolíní lidi s nějakým komplexem, mají potřebu si něco dokázat. Mně v tom ale diskuze přijdou velmi zajímavé - je to rychlá sonda do mentality lidí, člověk rychle vidí, že spousta z nich jen "hraje" nejakou tu svou behaviorální hru.

0 0
možnosti
DS

Takže máme přestat diskutovat, tedy i číst články a jít dělat něco pořádnýho? To potom budou moci redaktoři přestat plýtvat svým časem na články a třeba jít ke soustruhu :-). Protože o hrách nikdo nebude nic vědět, budou moci producenti her praštit s hrami a dělat třeba programy pro kosmický výzkum nebo tak...

Kdysi jsem četl pěknou myšlenku. Zněla asi takto: Váš názor je, pane, špatný, ale budu se bít do morku kostí za to, abyste jej mohl říct.

A ještě jeden od Kemela: Pane Bože, ochraňuj nás před blbostí, jakož i před těmi, co by ji chtěli zrušit.

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us

novinky 24. 3. 2024 19

Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...

Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí

novinky 23. 3. 2024 22

Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně

novinky 22. 3. 2024 10

Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...

Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky

novinky 26. 3. 2024 17

Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova

novinky 27. 3. 2024 28

V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...

Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák

novinky 28. 3. 2024 0

Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...

Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry

novinky 28. 3. 2024 6

Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...

Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost

novinky 27. 3. 2024 3

Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...

PRVNÍ DOJMY: Stellar Blade nabízí daleko víc než jen sexy zadek hlavní hrdinky

preview 27. 3. 2024 3

Po první hodině strávené v nelítostném světě akční hry Stellar Blade můžeme být zatím spokojení....