Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Z32d61e64n65e30k 91H46l43a94d48i20k 5575156790

Zapominate na to hlavni. Vetsina her ma naprosto plytky scenar/pribeh a z h*vna bic nejde proste uplést. Vetsina her je na efekt a o zapojeni hrace, ale jako film proste fungovat nemůže. Je rozdil třeba AC primo hrat, behat po umele Parizi a vrazdit kde koho a koukat na to na platne pasivne, kdy vam vyjde, ze je to strasna blbost. Stejne tak jak natocit starého Tomb Raidera ? Beha tam zenska a resi hádanky ? Udela se z toho jen obycejny akcnak, který vlasne na platne nedava smysl. I ty nejlepší pribehovy hry všech dob jsou vesmes nezfilmovatelny, jelikož na platne by to byla osekana nuda, nebo pospojovany klise, který jste videli uz 100x. Jsem toho nazoru, ze hry nelze 100% prevest na platno a zvlaste aby to mělo i uspech u sirokeho publika.

+13/0
doporučit
3.4.2017 1:08

K14a33r75o47l 70Š63e15f98č64í18k 5414539768778

Ja si myslim, ze prvy dil Silent Hillu obstal velmi dobre i jako film ;-)

+5/−1
doporučit
3.4.2017 12:15
Foto

T38o75m18á90š 25S19u98c54h45ý 4945165208679

Proč by to nefungovalo ? Třeba Warcraft má na CSFD 74% a na imdb 7/10. To mi nepřijde vůbec špatný..

+4/−1
doporučit
3.4.2017 8:48

Z46d59e90n91ě63k 12K60r89a91u77s 9486830622790

Nevim, ale treba princ z persie nebo dungeon siege ze stathamem ci final fantasy se me osobne libily.

Wowko me osobne nezaujalo je to prumerna fantasy ze suchym pribehem, halvne celej film na me pusobil dost plastove, assasina sem videl minulej tejden a ten me nezaujal vubec.

+3/0
doporučit
3.4.2017 7:45

J89a17n 86P86e91t25r37z51e78l39a 6214132690833

mne by se libilo treba sanitarium, to by mohlo byt slusne psycho

+2/0
doporučit
3.4.2017 19:38

J97i22ř17í 10Ř21e72h23o45ř 9628578506618

1. Je třeba od počátku rezignovat na tvorbu filmu kopírujícího děj hry. To vyřeší všechny ty potíže s počtem postav a překombinovaností nepřehledností nebo pitomostí děje. A odzbrojí to většinu herních puritánů.

2. Ideálně vytvořit nový, nebo použít okrajový příběh ze hry, nebo lepší z univerza hry. To dá možnost vytvořit zbrusu nový kvalitní příběh v prostředí které hráči znají. Nicméně je tu úskalí. Je nutné universum nehráčskému divákovi rychle a dobře představit. Univerzum je nutné přesně dodržet. Protože to jediné stačí hráčskému divákovi ke štěstí.

A je hotovo. Cílem stejně není a nikdy nebude uspokojit hráče. Protože ti na film nikdy nevydělají. Přinejlepším vytvoří brzdu při neúspěchu hrozné kraviny.

Cílem je vytvořit film který bez ohledu na hráče osloví mnohem větší cílovky a vydělá. Nicméně nadšení hráči zajistí marketing.

+2/0
doporučit
3.4.2017 17:22

J98a39r54o22s37l11a18v 31Š21t62e29m66b64e40r37a 6354562304189

Já to měl za mých mladých let obráceně. hrozně rád jsem hrál hry podle filmů. Batman, RoboCop, Rambo, AlienBreed a pod. ...ale to byly 90tá léta ;-) Nicméně na můj Commodore Amiga vzpomínám nostalgicky rád. R^

+2/0
doporučit
3.4.2017 10:37

K65a89r52e89l 80U14r35b47a10n 2314484541879

Resident jedna byl dobrý film. R^

+2/0
doporučit
3.4.2017 9:19
Foto

J57a47k12u98b 49R70a18i98d50a 5498266429804

Nevím, proč se pořád vytahuje ten Mortal Kombat, ten film mi přišel příšerný a z atmosféry hry v něm moc nezbylo. Proboha, vždyť to byl film o univerzu založeném na bojových uměních a přitom do něj snad ani nenajali (příčetného) choreografa. Silent Hill byl docela dobrý (předlohu jsem nehrál). Lara Croft, Max Payne, Princ z Persie i Hitman se daly přežít jako spíše hloupá, ale relativně zábavná akční béčka. Warcraft se mi líbil dost a byl jsem spokojen. Naopak třeba za obří fail považuji filmový Doom.

+1/0
doporučit
3.4.2017 21:32

T78o73m63á51š 15K79r72á15l 3608808937139

Jsou hry podle kterych by sel natocit film snadno, protoze samotna hra dokaze podat pribeh podobnym zpusobem jako film. Treba takova Mafie, ktera je ovsem sama inspirovana filmy jako Godfather, Goodfellas, ....:-) Pak jsou hry, ktere maji natolik slozite univerzum, "poslepovane", aby pribeh vsech budoucich pokracovani do sebe zapadal a nepusobil divne. Pripadny film by pak musel mit delku serialu, aby vubec divak dokazal pochopit nejaky slozitejsi pribeh a motivace postav. V opacnem pripade by film vypadal jen jako pribeh ze znameho herniho prostredi. Prvni moznost je vice mene nerealna a druha se temer nikdy nepovede, protoze se nejde zavdecit fanouskum a divakum soucasne a o to se vzdy reziser (fanousek) pokusi:-/....... Tady je krasny priklad Warcraft a to kdyz se clovek podiva na videa k expanzim, nebo vetsim patchum, tak si jen rika proc to sakra konecne neudelaji jako film a ...;-D

Film jde vzdycky natocit dobry, jen si musi producenti uvedomit, ze se film toci hlavne pro divaky, tak jako je to treba u kniznich predloh a fanouskum ("znalcum") vysvetlit, ze pro ne tam toho zase tolik noveho nebude .....

+1/0
doporučit
3.4.2017 18:27

J16a22n 16H61a62b42á62s25k26o 4664247691293

Nejlepsi film podle hororu je pro me jednoznacne Silent Hill (dvojku radsi zapomenu). Včera jsem videl Assassins Creed a musim rict, ze jsem nebyl nijak zklamany a to jsem hral všechny dily AC serie. A (mozna prave proto) ačkoliv nejsem fanoušek Warcraft serie, tak jsem film videl v jednom tydnu 2x a bavil jsem se moc.

+1/0
doporučit
3.4.2017 12:35

B36a16r80t90o32l18o73m25ě26j 62K30u67s 2375266861733

Myslím, že je obecně problém v tom, snažit se převést hru na filmové plátno. Pasivní zážitek z filmu nikdy nebude stejný jako interaktivní zážitek ze hry a hráči budou nevyhnutelně zklamaní.

Správný přístup je převádět do filmů pouze videoherní světy, příběhy a prostředí, ne hru samotnou. Proto Warcraft (jakž takž) fungoval, protože se tam tvůrci nesnažili vecpat známá kouzla, skilly, dungeony, ani odkazy na herní styl. Byl to prostě příběh ze světa Warcraftu.

Stejně tak třeba Dead Space: Downfall byl fajn zážitek, protože se nesnažil do filmu za každou cenu implantovat opraváře s řezačkou, ale prostě jenom rozšiřoval historii známého světa.

Pokud si myslíte, že nemůže existovat dobré kombo hra-film, položte si otázku, jestli vůbec záleží na tom, co bylo dřív. Představte si, že by nejprve někdo vytvořil hru Shadow of Mordor a potom přišel Tolkien a Peter Jackson a vznikl film Pán prstenů. Šlo by o zdařilý videoherní film?

Nebo kdyby se George Lucas teprve poté, co v Lucasarts vytvořili hry jako X-Wing, Tie Fighter, Dark Forces nebo Battlefront rozhodl, že by z toho mohla být povedená filmová trilogie. Byla by to dobrá adaptace? ;-)

Tvůrci si musí akorát uvědomit, že filmy jsou médium sloužící k vyprávění příběhů. A pokud chtějí místo příběhu vyprávět hru, nemůžou uspět.

+1/0
doporučit
3.4.2017 11:43

A93d54a40m 89K92l87u18k75a 4457346330580

No já bych si zašel na takovýho Poldu 4 docela rád :)

+1/0
doporučit
3.4.2017 8:20

M28i21r58o47s57l70a23v 57S63t40a45s64t40n82y 7474833886741

Přijde mi to argumentačně trochu mimo. Jeden z největších důvodů je podle mě ten, že se neadaptují ty správné hry.

Takový Deus Ex by úplně v pohodě fungoval jako kvalitní film. Proč? Protože má příběhovou hloubku, kterou třeba Tomb Raider jakožto zdrojový materiál nikdy neměl.

0/−2
doporučit
3.4.2017 9:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.