Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Práce na No Man’s Sky byla jako vystřelit raketoplán přímo do slunce

Kritizovaná hra Man’s Sky vznikala původně jako hobby projekt, na kterém programátor Sean Murray pracoval ve volném čase. Po odhalení hry veřejností však koncept vyvolal divoké ohlasy a tvorba pak připomínala spíše jízdu na horské dráze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P89a79t30r72i41k 55S96p46i61t72z21b86a39r79t 1304106464945

Tohle se stane když vyhypujete hru a lžete o tom že bude mít Multiplayer. Bylo to snad poprvý co Steam dovolil hru vracet i po delší době

0/0
6.3.2017 16:56

A51d90a82m 81Š63p10i10l83l72a72r 8749367562176

A já jí nevrátil...x krát sem jim to posílal a ani jednou nic...Rv

0/0
6.3.2017 17:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.