Diskuze

Mass Effect: Andromeda je studnicí nesmyslných animací

Mass Effect: Andromeda je již druhým týdnem pod palbou kritiky kvůli chybám v animacích. Hra v Evropě vyšla 23. března, a internet díky tomu zaplavila humorná videa, která na problémy hry poukazují.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

co sa tyka toho Zaklinaca, tam stacilo savnut a reloadnut save, a bug sa stratil... kym to v Andromede, nepomoze od tych bugov prakticky nic... jeden znamy youtuber (lokiepoo) napr pocas hrania prisiel o teren, a nepomohlo ani hru nainstalovat nanovo...

https://www.youtube.com/watch?v=oGHW2_QFUi4

0 0
možnosti

J60a34n 43C95h90v57á16t46a68l

31. 3. 2017 15:42

Tak to je otázka co doopravdy ten youtuber dělal. Ta hra možná má nějaké problémy, ale to co zmiňujete se neděje. Safe/load normálně funguje. Navíc ukládání je fakt, časté, takže opravdu nehrozí, že by člověk přišel o větší kus postupu. S tím jak je ta hra rozsáhlá nějaké drobná zaškobrtnutí nejsou problém.

1 0
možnosti

36MB měl jen jeden .gif obrázek, vy vrazi :-) v práci mám 4Mbit a musel jsem asi na 3 minuty odejít..

4 0
možnosti

https://www.youtube.com/watch?v=7KWkao73HuU

Takové srandovní video které je spíš k pláči :D

0 0
možnosti

No nic počkáme si rok a snad to za tu dobu milionem patchů vychytají. Už sem si na to u EA zvyk takže žádná tragédie. Jen mě pořád zaráží ta arogance, že po testování kde se tohle muselo odhalit, tu hru stejně vydají s takovými chybami

1 0
možnosti

Nevychytají. Je třeba si uvědomit, že pokud jsou ve hře takové kiksy, jako je chybějící keybind pro quick save, byla hra vydána ve stavu "stable beta" a náklady na dodělání EA prostě neschválí.

2 0
možnosti

V23i47t 65O92t95a88h95a94l

31. 3. 2017 9:55

Animace Andromedy jsou na současnou dobu velice špatné i ve chvíli, kdy víceméně "sedí" na požadovanou akci. Nejtragičtější je obličej - některé gumové panny v asijských sexshopech vypadají uvěřitelněji.

Nebo chůze hlavního hrdiny, kdy se ruce nepřirozeně komíhají, jako by měly úplně jinak klouby, případně jako u hadrové panenky.

Chyba v animaci je třeba to, když ve Skyrimu letí drak pozpátku, nebo po úderu od obra je hrdina katapultován na oběžnou dráhu - ale zbytek pohybů vypadá uvěřitelně. Andromeda je příkladem buď nevhodně zvoleného engine pro daný typ akce nebo nedostatečných schopností animátora.

3 0
možnosti

to cos popsal za chyby ve skyrimu, fakt nejsou chyby v animaci, ale spatnej script... to jak scripter animaci zapoji v enginu, animator opravdu neovlivni, teda pokud nevyexportil let draka dopredu, jako let draka dozadu :-D a odlet hrdiny? Myslis, ze to je cele animovane, nebo se tam pouziva fyzika, ktera je v tebou popisovanem pripade spatne nastavena? Pred kritikou neci prace si o ni nejdriv trosku zjisti ;-)

0 0
možnosti

S těmi podivnými animacemi běžného pohybu je domnívám se hlubší problém, engine si v některých případech prostě myslí, že je postava jinde, než ve skutečnosti je. Dobře je to vidět při vystupování z vozítka, kdy se členové týmu občas vynoří na nesmyslném místě a chvíli se pohybují se zjevně chybnými animacemi.

Nicméně - kéž by se nedodělanost ME:A odrážela jen v animacích...:-(

1 0
možnosti

V45i26t 41O68t30a42h95a64l

31. 3. 2017 9:59

Častý je i případ špatných "terrain tagů" - tzn. označení, co za terén je pod postavou a jaký typ chůze tedy má nyní používat. Nejvíce patrné je to u přechodu schody/rovina. Tag pro označení schodů často přesahuje kus za ně. Postava tedy už je "na rovině", ale animačně směšně nakračuje, jako by byla ještě na schodech. A naopak, ve třetině schodu se "narovná" a začne chodit, jako by schody už skončily.

1 0
možnosti