Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RECENZE: Sniper: Ghost Warrior 3 se příliš veze na vlně zájmu

Série Sniper: Ghost Warrior se vždy řadila spíše mezi ty, od kterých se toho očekávalo méně. Mezi vydáním druhého dílu a tím současným však uběhly čtyři roky a vývojáři z polského City Interactive toho naslibovali hodně. Naštěstí v tomto případě nezůstalo jen u slibů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J76i87ř52í 47K49o73d96ý67d74e11k 7730190396533

"Kulka může dostat rotaci"... a já si myslel, že drážkování v hlavni zbraně je právě proto, aby střela získala rotaci a tím se zvýšila její přesnost :-)

0/0
28.4.2017 21:01

L13u20k34á47š 14M60i82c56h71a85l 3547916953138

Tak evidentne je to na PC uplne jina hra, nez na konzolich :D Protoze verze z X1 ani s obema zavrenyma ocima 5 nemuze prelezt, hlavne kvuli mnozstvi chyb, nevabne grafice a celkove prumernosti...

0/0
28.4.2017 11:49

M97a90r12e75k 29S26t31r70u46h42a98ř 2127683817479

Far Cry pohání engine Dunia, nikoliv CryEngine ;)

+3/0
28.4.2017 8:09

J97o72s76e65f 13Č47i45h37á10k 7961969980726

Nedočetl jsem se, že loading na ps 4 trvá i přes 3 minuty a animace postav jsou bídné.

0/0
28.4.2017 4:48

M37a68r89e76k 87Š51e75b77e96s75t28a 2373761833937

protože to recenzent hrál na PC - je rozumný! ;-)

+3/0
28.4.2017 10:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.