Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Microsoft ukázal nejvýkonnější konzoli na světě Xbox One X

Show Microsoftu v rámci herní akce E3 2017 se nesla ve znamení Xboxu One X, tedy na nějaký čas nejvýkonnější herní konzole na světě. Akci jsme sledovali v přímém přenosu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J89o49s60e43f 22K44a24r33f49í74k 7932985546880

...propustnost paměti 326 GB/s...

To jako fakt? To přes ty ramky je schopno prolítnout 26 klasických Blu-ray disků za jednu sekundu?8-o

0/0
14.6.2017 15:36

D64a69v15i29d 22D70l98o87u24h88ý 5454457897371

Je to hezké, ale nemám 4K televizi a tak mi určitě bude ještě nějakou dobu stačit XO :-)

0/0
13.6.2017 23:18

J45o61s21e77f 47P77a39l25a77t87a 1403382281985

Vypadá to hezky, ale není nad myš a klávesnici

+2/−2
12.6.2017 13:27

J71o73s15e52f 18K41o98l35a98r23i10k 4304123346705

Po PS3 jsem si koupil i xbox360 a na ovladač jsem si prostě nezvykl a tak jsem pořídil ps4 a o xboxu už neuvažuju .... Sice je to "prkotina" ale mám to holt takhle :)

+1/0
12.6.2017 9:13

P96e75t53r 86S86v87o63b26o61d75a 5592485908261

Ovladac XBOXu je podstatne lepsi. Mico$oft do nej vrazil 100m dolaru.

+3/−2
12.6.2017 10:59

J87a83k52u10b 93P52e24e39t 7923818952461

Mě teda taky vyhovuje mnohem, mnohem, mnohem více PS ovladače. X-boxáckej je podle mě tragédie.

+2/−1
12.6.2017 15:11

J35a21n 64V46á56c36l90a17v90í63k 3842406211159

Nevím, kolik do něj vrazili, ale už od 360ky mi seděl dost lépe než konkurenční.

+1/0
12.6.2017 19:04

M17a57r53e75k 58S92e17l19i21n38g57e30r 5189817556676

Konference jako celek byla pro me znacne zklamani. Microsoftu zoufale chybi exkluzivity, a dnes to bylo ohromne videt. Forza ani Crackdown to nezachrani. Vlastne nam ani nebylo receno, proc bychom si ten novy Xbox One X meli koupit, Microsoft nedal poradne argumenty (krom 4K). Ale par svetlych momentu konference mela - Anthem, nove Metro a prequel Life is Strange, ktery mi udelal uprimnou radost.

+4/−6
12.6.2017 1:22

M82a70r89e49k 62M51a60h24d28a32l 9577833359335

A není těch X v názvu málo, Antone Pavloviči?

+7/0
12.6.2017 1:12

P98a21t88r87i45c66k 85D26o33l13e39ž26a10l 6359883369285

X BOX může mít mega super specifikace, nicméně nemá jednu důležitou věc, která u hráčů vítězí, a to jsou pořádný exkluzivity. Last of us, Uncharted, Crash Bandicoot, God of War, Ratchet and Clank... To si hold zastánci Microsoftu nezahrají...

+7/0
12.6.2017 0:48

P18e60t33r 80L23e50b70l 9519648959382

Mají exkuzivku na space engineers to bude dost lidem stačit

0/0
12.6.2017 7:45

J35a45n 33P82r86o39k45o40p 8292452889808

Je to pouze na konzole a po dobu 12měsíců takže taková exkluzivita neexkluzivita

0/0
12.6.2017 10:17

J65a47n 86P20a46v51e34l35k90a 9134487331128

mají ještě Ori 2, sea of thieves, State of Decay 2, Super Luckys Tale,

Ashen,Black desert, Playerunknowns battlegrounds a další a další, takže nedělej ze sebe joudu a nemlž na internetu, opravdu nemusí lidem stačit pouze space engineers...:-P

0/0
13.6.2017 13:01

J52a85n 70P27a45v79e70l56k68a 9964677161428

A kolik si z nich zahraješ letos? max. Uncharted, Crashe nemá smysl ani uvádět, jedná se o remaster staré hry, která za rok bude dostupná na všech platformách, Last of us je super, ale kdy bude další díl? asi až na PS5 za dlouhý čas, mimojiné fandové sony si zase nikdy nezahrají super Forzu, Gears of War, Halo, State of Decay atd., je to věc vkusu a hlavně peněženky, tím, ale nechci tvrdit, že má Sony špatné hry, některé jsou pecky!

0/0
13.6.2017 12:55

D23a95v53i95d 98D72l71o51u24h74ý 5634607157231

Možná tak ještě ten GoW. Jinak nezajímavé. Po P1,P2 a P3 mám XO a nelituji.

0/0
13.6.2017 23:17

F70i13l65i31p 96N10e79s44p53o73r 6237827648282

A cena?

0/0
12.6.2017 0:00

M34a95r49e28k 14S13e37l38i80n94g14e74r 5609607376206

499 dolaru.

+2/0
12.6.2017 1:19
Foto

O17n65d40ř66e98j 53Z13a75c70h 3163620773522

Česká cena byla stanovena na 13 490 korun.

0/0
12.6.2017 11:01

D78a81n26i17e53l 27K27r34o44n56e12r 7844424316707

Hry renderované ve 4K mají vypadat lépe i na klasických Full HD televizích. - jak je tohle mozne?

+2/0
11.6.2017 23:46

F27i31l48i29p 17N42e66s56p51o97r 6287797928732

Tak treba lepsi stinovani, detalnejsi propocet textur atd. Rozlisenim to samozrejme nebude.

+5/−1
12.6.2017 0:00

A57n97d50r59e84j 12B22r87a67b17e43c 4192851727194

Kdyz neco vykreslite ve vetsim rozliseni a zmensite to, bude to mit lepsi obraz. Presne tohohle principu vyuzivaji oficialni videa a screenshoty z her, ktere jsou renderovane v mnohem vetsim rozliseni. Ve finale to vypada ostreji.

+5/0
12.6.2017 0:11

Z38d80e65n31ě42k 58K49r66a42u70s 9196210342730

ale nevzniknou kdyz prevedu 4k na 1080p chyby v pixelech?

0/0
12.6.2017 1:29

D34r59a85h58o61m35í57r 29S57t38r62o40u85h96a56l 4935478232264

Právě naopak. Pokud generujete obraz klasicky 1:1, jsou vidět ostré přechody, často působí zubatě. Jemné linky, jako například antény apod. se ztrácejí a obecně to dělá psí kusy. Pokud zvýšíte počet generovaných pixelů a z těchto potom složíte jejich průměrný pixel, dostanete mnohem vyšší kvalitu. Říká se tomu antialiasing.

Tato forma antialiasingu je ten nejlepší způsob, jak udělat kvalitní obraz. Pokud například pro 1920x1080 děláte AA4x, tak to znamená, že vygenerujete obraz 3840x2160. Antialiasing je nejlepší způsob, jak se dostat k přirozenému obrazu.

Klasická fotka, kterou fotíte i hloupým mobilem, má totiž běžně lepší kvalitu, než generovaný snímek právě díky tomu, že optika pro daný pixel nesnímá nějaký konkrétní bod, ale bere světlo z prostorového úhlu.

AA má ale své nevýhody. Především je násobně náročnější. Proto se v poslední době hodně používá postprocesing v kombinaci s anizotropním filtrováním. Anizotropní filtrování dělá to, že rozmázne na objektu texturu podle úhlu pohledu. Postprocesing na vygenerovaném obrazu nalezne hrany a ty vyhladí.

Tyto dvě metody se sice antialiasingu blíží, ale nezvládnou pořádně zobrazit právě tenké dráty, anténky a podobně.

+4/0
12.6.2017 14:32

L18u12k83á29š 85M35a56l72v62i27n86s60k91y 2708864723448

tomu nějak nevěřím, podle mne je nejlepší renderovat přímo do rozlišení, které se ve finále použije. Ale rád si nechám vysvětlit proč se mýlím.

+1/−1
12.6.2017 2:08

J76i27ř53í 46M81r38á69z25e14k 4579889223311

Prosím:

http://pctuning.tyden.cz/hardware/graficke-karty/31905-amd-catalyst-omega-nova-generace-nove-funkce-vyssi-vykon?start=3

U nvidie DSR u AMD VSR v článku vysvětleno

+1/0
12.6.2017 7:21

L18u86k46á70š 54M55a75l95v32i14n59s25k22y 2728104623658

Aha, supersampling. Ale než supersampling je vždy lepší antialiasing (to jsem měl na mysli). Ten ovšem musí být podporován přímo aplikací (hrou).

0/0
12.6.2017 10:05

D21r18a21h90o18m42í32r 18S36t73r24o13u80h77a67l 4595418192104

Typický názor Applistů s retina disleji ;-D

Ne vážně, vygenerování obrazu ve vyšším rozlišení s následným přepočtem na nižší je způsob, jak udělat mnohem lepší obraz. Dokonce i na retině.

0/0
12.6.2017 14:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.