Hra vyšla letos v květnu v rámci předběžného přístupu v digitální distribuci Steam. Od té doby však vývojáři titul ani jednou neaktualizovali a na čas se po nich slehla zem. Situace hráče znervóznila a poukazovala na ni i herní média.
V srpnu pak následovalo oficiální prohlášení pro server Kotaku, ve kterém autoři ticho zdůvodňovali změnou technologií. "Hru přepracováváme pro Unreal Engine 4, abychom využili technických a kreativních příležitostí, zatímco jsme v počátečních fázích vývoje. Nechtěli jsme na hře pracovat roky s herním enginem, který přišel o oficiální podporu Epic Games," prohlásil šéf vývojářů Alex Fundora.
Od té doby však uběhl další měsíc bez komunikace a zásadních změn. Studio přitom v květnu opustil komunitní manažer, kterému skončila smlouva a tvůrce označil za nekomunikativní.
Na situaci tak nyní reaguje digitální distribuce Steam, kde bylo hru dosud možné koupit. Stránku projektu v obchodu stále objevíte, titul však v současné době pořídit nelze.
Hra loni prostřednictvím komunitního financování Kickstarter získala 114 tisíc dolarů, tedy zhruba 2,3 milionu korun. Přispělo téměř čtyři a půl tisíce lidí.