Vývojáři v něm při hře za trpaslíky vysvětlují, proč volí konkrétní strategie, a jak dynamika rasy funguje. Akce se nese v tradičním duchu série Total War, bojují v ní tedy stovky jednotek. A nutno říct, že hře fantasy nádech sedí.
„Svět Warhammeru jsme vždy milovali a nemohli jsme se dočkat, až k němu přistoupíme se stejným kolosálním stylem a autentičností, které jsou pro naše hry posledních patnáct let charakteristické,“ prohlásil v dubnu šéf projektu Ian Roxburgh.
O chystaném titulu proto tvrdí, že ho zpracovávají stylem, o který se ještě nikdo nikdy nepokusil.
Vznik hry prozradila již v lednu kniha The Art of Total War. Série se dosud odehrávala například v Japonsku mezi 15. a 17. stoletím, vyzkoušet také bylo možné středověk, ale i období Římské říše ve druhém století před naším letopočtem až po 14. rok našeho letopočtu.
Titul Total War: Warhammer by měl být prvním z „epické trilogie“ a dostupný bude v příštím roce pro Windows, Steam OS i Mac.
Strategie Total War: Warhammer