Konkurenční souboj mezi českými mobilními operátory se nese i na poli kreativity v jednotlivých televizních spotech. Zatímco O2 pokračuje na motivu své Chytré sítě, T-Mobile a Vodafone se předhánějí v humoru.
Svůj podíl na tom má i důležitá personální změna v marketingu zmíněných telekomunikačních firem. Martin Jaroš, který po dlouhá léta zodpovídal za značku Vodafone na českém trhu, přestoupil k T-Mobilu.
Kreativec, jenž stál například za vánočními spoty s Petrem Čtvrtníčkem, se vyznamenal hned během prvních měsíců působení v nové firmě. Český T-Mobile si najal světoznámého herce Chucka Norrise a natočil s ním několik reklam.
Herec, který je v současnosti známý spíše pro vtipy se specifickým humorem, se tak objeví na českém kluzišti nebo v obýváku s českou rodinou.
I Vodafone vsadil na známé tváře, přestože zůstal v tuzemsku. Hlavními hrdiny jeho vánoční kampaně jsou telefonující "smrčci", které nadabovali herci Jiří Macháček a Pavel Liška.
Do jaké míry se jednotlivé spoty povedly, se můžete přesvědčit sami na videu.