"Předprodukce pro nás byla zásadním faktorem. Je vlastně důvodem, že hra dnes vůbec vzniká," přiznal umělecký ředitel vývoje Sebastian Mitton na vývojářské konferenci, kde mu asistoval Viktor Antonov, který je z velké části zodpovědný za vizuální vyznění hry a který se proslavil už titulem Half-Life 2.
Jádro týmu Dishonored se dva roky věnovalo jen rešerším a konceptualizaci hry. Teprve pak ukázali výsledek vydavateli. Autoři se vydali do Londýna a Edinburghu, kde fotili a natáčeli úzké zapadlé uličky, domy a různé objekty. Vyhýbali se přitom hlavním silnicím. "Chtěli jsme vytvořit svět z pohledu krysy," dodává k tomu Mitton.
Dishonored se pyšní jedinečným prostředím, které kombinuje prvky steampunku s viktoriánskými elementy. Hra vychází 12. října pro PC, PS3 a X360.