Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Pokračování legendy Planescape: Torment je hitem komunitního financování

V prosinci ohlášené pokračování klasického titulu Planescape: Torment nabírá konkrétní podobu. Hru je totiž možné podpořit prostřednictvím komunitního financování a titul během jednoho dne získal více jak 33 milionů korun. Téměř dvojnásobně tak přesáhl minimální částku nutnou pro vývoj.

Torment: Tides of Numerea je neoficiálním pokračováním, vývoj však povede jeden z hlavních návrhářů původní hry. | foto: BW

Projekt se jmenuje Torment: Tides of Numerea a podpořit ho lze prostřednictvím serveru Kickstarter. Vývojářům se prý ke hře nepodařilo získat práva, a titul je tak neoficiálním pokračováním. Vývoj však vede jeden z hlavních návrhářů původní hry, jímž je Colin McComb.

I tentokrát půjde o hru na hrdiny soustředěnou výhradně na sólo hru a opět bude využívat izometrický pohled. Hrát půjde za jednoho konkrétního hrdinu, některé postavy se však mohou stát vašimi společníky. Hra se má soustředit zejména na příběh a využívat dialogový systém podobný jako v Planescape: Torment.

Ačkoliv se nejedná o přímé pokračování Planescape: Torment, hra by měla nabídnout srovnatelný zážitek. "Chceme, aby nový Torment byl výzvou, překvapením, zábavou i odměnou, stejně jako Planescape: Torment," píšou vývojáři na Kickstarteru.

Pro vývoj autoři důkladně prozkoumali předchůdce a stanovili čtyři hlavní pilíře vývoje. Jedním z nich má být propracovaný příběh. "Vaše slova, volby a akce budou vašimi hlavními zbraněmi," tvrdí vývojáři.

Titul má také nabízet unikátní fiktivní svět a individuální příběh. Společníci by měli mít své vlastní motivace a cíle, jimiž se řídí jejich činy.

Vývojáři rovněž slibují, že svět bude reagovat na hráčské volby, a hru tak při opakovaném průchodu půjde zažít zcela jinak. Zakončení hry by pak mělo vyplynout z herního stylu a vývojáři slibují, že vaše akce nebudou soudit. Neexistuje tedy něco jako dobrý a špatný konec. Zkrátka jen závěr, který odpovídá vašim činům.

Hlavním tématem hry má být otázka: "Záleží na životě jedince?" A průchod hrou hráčům pomůže najít vlastní odpověď.

Můžete například dospět k závěru, že správně vedený život jedince je vůbec tím nejdůležitějším. Možným přesvědčením také bude, že individuální život nic neznamená, ale život jako takový má smysl. A nebo lze usoudit, že život žádnou hodnotu nemá. Cílem bude nad touto otázkou přemýšlet.

Titul vzniká za vyžití technologie Unity, a k dispozici tak bude pro PC, Mac i Linux. Vývojáři slibují, že protipirátská ochrana nebude vyžadovat neustálé připojení k internetu. A jako předběžné datum vydání zmiňují prosinec příštího roku.

Autor:
Témata: Linux
  • Nejčtenější

Hráči poskytují výkon počítačů na generování AI porna. Dostávají za to cetky

Aby jejich draze zaplacený supervýkonný hardware nezahálel, pronajímají ho někteří hráči ke...

Korektnost kazí naší oblíbenou stolní válečnou hru, stěžuje si komunita

Zpětné upravování zavedených reálií se nevyhnulo ani oblíbené stolní válečné hře s miniaturami,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku

Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...

Herní průmysl má další megahit, Manor Lords vytvořil jediný člověk

Už během prvního víkendu od vydání se historické budovatelské strategii Manor Lords podařilo zcela...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Z Tomb Raidera byly odstraněny lechtivé plakáty, hráči se bouří

Dva měsíce od vydání remasterované trilogie klasických Tomb Raiderů se hráči dočkali nového patche....

Ambiciózní střílečka XDefiant od Ubisoftu vyjde v květnu

Zdá se, že Ubisoft je po mnoha odkladech připraven vypustit ven svou free 2 play multiplayerovou...

Vydělali balík na Angry Birds, začátky měli krušné. Poznáte tyto hry?

Ještě před tím, než zbohatlo na sérii her Angry Birds, vyrábělo finské studio Rovio celou řadu...

VIDEO: Figurky Funko se chystají dobýt i svět videoher

Roztomilé plastové figurky známých popkulturních postaviček s disproporčně velkými hlavami na vás...

Česká střílečka Gray Zone Warfare je terčem kritiky, ale prodává se skvěle

Vojenská střílečka Gray Zone Warfare od brněnského studia Madfinger zažila úspěšný start. Celkem si...

Dara Rolins je po další plastice. Kritiku fanoušků nechápe, cítí se svěží

Zpěvačka Dara Rolins (51) se na čas stáhla z veřejného života. V tom období prodělala „estetický zákrok“ a na sociální...

Natáčení Přátel bylo otřesné, vzpomíná herečka Olivia Williamsová

Britská herečka Olivia Williamsová (53) si ve čtvrté sérii sitcomu Přátelé zahrála epizodní roli jedné z družiček na...

Byli vedle ní samí ztroskotanci, vzpomíná Basiková na muže Bartošové

Byly každá z jiného těsta, ale hlavně se pohybovaly na opačných pólech hudebního spektra. Iveta Bartošová byla...

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40 bez posilovače...

Ukaž kozy, řvali na ni. Potřebovala jsem se obouchat, vzpomíná komička Macháčková

Rozstřel Pravidelně vystupuje v pořadu Comedy Club se svými stand-upy, za knihu Svatební historky aneb jak jsem se nevdala se...