"Česká pobočka Electronic Arts, která si dlouhodobě udržuje dominantní podíl na českém videoherním trhu, se z ČR se nikam nestěhuje. Jedinou změnou je interní reorganizace marketingových aktivit, které budou od podzimu řízeny z centrály ve Varšavě," napsal ve vyjádření médiím Dušan Benža.
Naráží tak na článek v Marketing & Media, který avizoval konec české pobočky a ukončení lokálních marketingových aktivit.
Čeští hráči se ovšem o lokální podporu produktů od Electronic Arts nemusí obávat. "Klíčové tituly Electronic Arts v čele FIFA 14 a Battlefield 4 budou mít v Čechách i na Slovensku nadále plnou marketingovou podporu."
Benža také popírá, že by byla česká pobočka ztrátová. Poukazuje, že loňské tržby EA Czech byly rekordní. " Zpráva Asociace herního průmyslu ČR jasně ukazuje, že se světová ekonomická recese domácího trhu s interaktivním a zábavním software nedotkla. Naopak, celý trh rostl a s ním i podíl EA. Loňské tržby české pobočky byly rekordní za celou dobu jejího působení v ČR. "
Vyvrací i další informaci, která se týkala domnělé podpory fotbalového Konfederačního poháru FIFA v Brazílii. "EA Czech žádné takové aktivity neplánuje, soustředí se pouze na lokální marketingové aktivity a rozvíjí spolupráci s českým národním týmem a Fotbalovou asociací ČR."