Na Twitteru se tak ve středu 21. ledna objevila následující zpráva: „Je to skvělý den. Velké díky posíláme všem, kdo nám pomohli dosáhnout tak fantastické číslovky!“ Tu doprovázel obrázek s textem „jeden milion prodaných kusů!“.
Hra však paradoxně prodala méně kopií než akce Aliens: Colonial Marines z roku 2013, která si od hráčů i novinářů vykoledovala citelnou kritiku. Colonial Marines se totiž během prvního měsíce a půl prodalo okolo 1,3 milionu kopií.
Vývojáři Alien: Isolation přesto napsali: „Naším cílem bylo vytvořit vetřelčí hru, kterou jsme si sami vždy chtěli zahrát. A zdá se, že se nám podařilo vytvořit titul, který si chtěl vyzkoušet další milion lidí,“ tvrdí kreativní ředitel projektu Alistair Hope.
„Číst si vydávané recenze a reakce hráčů bylo skvělé. Lidé se schovávali v útrobách stanice Sevastopol a báli se učinit další krok.“
Vývojáři navíc na titulu i nadále pracují. Prostřednictvím aktualizace do hry přidali například dvě nové obtížnosti (čtěte více) a obsah doplňují i placená rozšíření.