„Modifikace a jejich autoři vždy byli důležitou součástí našich her a to už v dobách Morrowindu a nástrojů pro jeho úpravu. Věříme, že komunitní tvorba z našich her vytváří mnohem výjimečnější počiny,“ píše vydavatelství Bethesda na oficiálním blogu.
Cílem vývojářů navíc bylo vytvořit pro Fallout 4 nástroje, které se budou ovládat jednodušeji. Kromě toho je k dispozici podpůrný systém, který hráčům pomáhá s organizací, stahováním a hodnocením jednotlivých výtvorů.
Slouží pro to klient Bethesda.net launcher, přes který získáte přístup také k nástrojům pro tvorbu vlastních modifikací.
Ty jsou momentálně ve fázi otevřeného betatestu, ale dostupné jsou zatím pouze pro PC. Autoři hry navíc slibují, že nástroje nadále budou rozvíjet v reakci na zpětnou vazbu komunity.
Na konzolích se podpora modifikací objeví v červnu.