Novinka od zkušeného týmu Platinum Games je zatím to nejhorší, co jsme letos hráli. Kromě toho, že je Babylon’s Fall k zešílení nudný a nezajímavý, je také vyloženě graficky odporný (viz naše recenze).
Hra připomíná éru třetího playstationu, i v té době by se ovšem řadila maximálně k průměru. Autoři se technickou nedokonalost pokusili zamaskovat grafickým filtrem, který rozmaže všechny obrysy, jakoby šlo o malbu olejovými barvami na plátno, výsledný dojem je však kvůli tomu ještě horší.
Po katastrofálním startu (viz náš článek) tak vydavatelům došlo, že pokud chtějí mít z Babylon’s Fall live-service hru, ke které se hráči budou pravidelně vracet, budou muset přijít radikální změny. Na to, jaké by to měly být, se autoři ptají hráčů v dotazníku, zveřejněném na oficiálních stránkách hry.
Všechny otázky jsou zaměřeny na technickou stránku a z jejich formulace sebevědomí zrovna nečiší. „Dejte nám prosím vědět, zdali je na postavách nějaká konkrétní část, která se vám líbí,“ zní například jedna z nich. Další se zaměřují i na design nepřátel, návrh map nebo podobu uživatelského rozhraní, což byla mimochodem v mém případě jediná věc, kterou jsem neodměnil pětkou.
Otázkou zůstává, jak autoři s výsledky průzkumu naloží, a jestli je vůbec něco, co ještě mohou dělat. Tady by pomohla jen změna enginu, což by v podstatě znamenalo vytvoření kompletně nové hry od bodu nula.