V potaz přicházeli již dva režiséři a vize jednoho z nich se zamlouvala i hlavnímu návrháři hry Kenovi Levine. Tu však odmítlo vydavatelství 2K, které hru BioShock publikovalo.
Levine již v minulosti prohlásil, že dbá především na kvalitu adaptace a špatný film raději odmítne. "Měli jsme o tom řadu skvělých rozhovorů se skvělými lidmi. Přiblížili jsme se výtečným lidem, ale vždy musíte mít všechny proměnné pohromadě, a to bude veliká výzva," říká Levine.
Duchovní otec hry však zájem o její kvalitní adaptaci má, a hodlá proto i nadále pokračovat v rozhovorech o možném převedení hry na filmové plátno. "Rozhodně je to něco, o čem se stále ještě vedou rozhovory," tvrdí Levine.
Své návrhy scénáře v minulosti předložil Gore Verbinsky (Piráti z Karibiku) a Juan Carlos Fresnadillo (28 týdnů poté). Verbinského prý fascinovala tématika, jeho adaptace by však byla nákladná na realizaci. Důvod pro odmítnutí Fresnadillovy verze není znám.
Zdroj: Industry Gamers