Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Vydavatelství Activision chce vzít mobilní hry útokem

aktualizováno 
Podle společnosti Activision lze nákladný marketing pro současné hry využít i pro jejich mobilní obdoby. Vydavatelství tak chce stavět na svém třicetiletém portfoliu, které prý nabízí výtečný materiál pro mobilní expanzi.

Tablety od společnosti Sony, ilustrační obrázek.

O přístupu společnosti k trhu s mobilními hrami hovořil Greg Canessa, který je v Activision viceprezidentem mobilní divize. "Chceme vytvořit mobilní hry se všemi prvky našeho portfolia a nabídnout rozmanité zážitky," řekl Canessa pro server CVG.

"Máme zhruba 350 různých značek, se kterými lze pracovat. Jsou tu značky s dědictvím, velkorozpočtové tituly i licence jiných společností," vysvětluje Canessa. Do portfolia Activisionu patří například série Call of Duty.

"Vytvoření nové značky je nákladné. A pokud zvážíte, kolik peněz jsme utratili za marketing, můžeme to využít i pro mobilní zařízení," tvrdí Canessa. Společnost ostatně založila vývojářské studio, které je určené výhradně k vývoji mobilních titulů.

Firma si je vědoma, že některé značky jsou pro mobilní svět vhodnější než jiné. Podle Canessova názoru však přenosná zařízení lze sloučit s řadou žánrů. "Na rozdíl od sociálních her je to pro herní vývojáře široké a plodné pole."

Sám Canessa by na přenosných zařízeních rád viděl strategie a lépe zpracované akční hry. "Myslím si, že pro nás tento prostor představuje ohromnou příležitost k inovaci," uzavírá Canessa.

Autor:


Témata: Call of Duty, Tablet


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.