Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Vydavatelství Activision chce vzít mobilní hry útokem

aktualizováno 
Podle společnosti Activision lze nákladný marketing pro současné hry využít i pro jejich mobilní obdoby. Vydavatelství tak chce stavět na svém třicetiletém portfoliu, které prý nabízí výtečný materiál pro mobilní expanzi.

Tablety od společnosti Sony, ilustrační obrázek.

O přístupu společnosti k trhu s mobilními hrami hovořil Greg Canessa, který je v Activision viceprezidentem mobilní divize. "Chceme vytvořit mobilní hry se všemi prvky našeho portfolia a nabídnout rozmanité zážitky," řekl Canessa pro server CVG.

"Máme zhruba 350 různých značek, se kterými lze pracovat. Jsou tu značky s dědictvím, velkorozpočtové tituly i licence jiných společností," vysvětluje Canessa. Do portfolia Activisionu patří například série Call of Duty.

"Vytvoření nové značky je nákladné. A pokud zvážíte, kolik peněz jsme utratili za marketing, můžeme to využít i pro mobilní zařízení," tvrdí Canessa. Společnost ostatně založila vývojářské studio, které je určené výhradně k vývoji mobilních titulů.

Firma si je vědoma, že některé značky jsou pro mobilní svět vhodnější než jiné. Podle Canessova názoru však přenosná zařízení lze sloučit s řadou žánrů. "Na rozdíl od sociálních her je to pro herní vývojáře široké a plodné pole."

Sám Canessa by na přenosných zařízeních rád viděl strategie a lépe zpracované akční hry. "Myslím si, že pro nás tento prostor představuje ohromnou příležitost k inovaci," uzavírá Canessa.

Autor:


Témata: Call of Duty, Tablet


Nejčtenější

Blackwood Crossing
RECENZE: Blackwood Crossing vypadá jako špičkový animák od Pixaru

Dětství sourozenců Finna a Scarlett bylo poznamenané tak dramatickými událostmi, že navždy změnily chod jejich životů. Celý Blackwood Crossing je jejich...  celý článek

Marvel’s Guardians of the Galaxy - The Telltale Series
RECENZE: Adaptace Strážců Galaxie je až příliš velkou sázkou na jistotu

První epizoda nového interaktivního seriálu od Telltale je za námi a naše dojmy jsou rozpačité. Byť je obsah bezesporu kvalitní, už se pomalu začíná zajídat.  celý článek

Diablo 2 pacifist
Hráč dokončil Diablo 2 za 8 hodin, aniž by na někoho zaútočil

Bez toho, aby na někoho zaútočil, dokončil hráč legendární Diablo 2, a to ještě navíc v rekordním čase.  celý článek

Call of Duty: WW2
Je to oficiální. Letošní Call of Duty se vrátí do 2. světové války

Předchozí úniky informací se potvrdily. Válečná střelnice Call of Duty se s letošním dílem vrátí ke kořenům, tedy do období druhé světové války.   celý článek

Syberia 3
Co budete hrát o víkendu?

Prozraďte, na které hry se chystáte o víkendu. Pustíte se do něčeho nového, nebo rozehrajete nějakou klasiku?  celý článek

Další z rubriky

Uživatelské rozhraní konzole Xbox One
Xbox umožní vracet digitálně zakoupené hry

Microsoft začal u vybraných uživatelů testovat novou funkcionalitu, která umožní nespokojeným zákazníkům vracet digitálně zakoupený obsah. Pravidla jsou...  celý článek

Tamagochi
Tamagochi způsobilo před 20 lety poprask. Zopakuje úspěch nová verze?

Digitální hračka Tamagochi slaví 20 let a u této příležitosti její výrobce Bandai vydal novou edici. Až na menší rozměry vypadá prakticky stejně jako původní...  celý článek

Samorost 3
Machinarium, Samorost 3 a další skvělé mobilní hry jsou ve značné slevě

Další runda populární slevové akce se zaměřuje na mobilní zařízení s operačním systémem Android. Našince zaujmou asi především ceněné české hry Machinarium a...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.