Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Vydavatelství Activision chce vzít mobilní hry útokem

aktualizováno 
Podle společnosti Activision lze nákladný marketing pro současné hry využít i pro jejich mobilní obdoby. Vydavatelství tak chce stavět na svém třicetiletém portfoliu, které prý nabízí výtečný materiál pro mobilní expanzi.

Tablety od společnosti Sony, ilustrační obrázek.

O přístupu společnosti k trhu s mobilními hrami hovořil Greg Canessa, který je v Activision viceprezidentem mobilní divize. "Chceme vytvořit mobilní hry se všemi prvky našeho portfolia a nabídnout rozmanité zážitky," řekl Canessa pro server CVG.

"Máme zhruba 350 různých značek, se kterými lze pracovat. Jsou tu značky s dědictvím, velkorozpočtové tituly i licence jiných společností," vysvětluje Canessa. Do portfolia Activisionu patří například série Call of Duty.

"Vytvoření nové značky je nákladné. A pokud zvážíte, kolik peněz jsme utratili za marketing, můžeme to využít i pro mobilní zařízení," tvrdí Canessa. Společnost ostatně založila vývojářské studio, které je určené výhradně k vývoji mobilních titulů.

Firma si je vědoma, že některé značky jsou pro mobilní svět vhodnější než jiné. Podle Canessova názoru však přenosná zařízení lze sloučit s řadou žánrů. "Na rozdíl od sociálních her je to pro herní vývojáře široké a plodné pole."

Sám Canessa by na přenosných zařízeních rád viděl strategie a lépe zpracované akční hry. "Myslím si, že pro nás tento prostor představuje ohromnou příležitost k inovaci," uzavírá Canessa.

Autor:


Témata: Call of Duty, Tablet


Nejčtenější

Kingsglaive: Final Fantasy XV
Vydavatelství: Nepřestáváme hry poskytovat kvůli negativním recenzím

Společnosti Square Enix a Koch Media odmítají nařčení španělského herního webu AreaJugones, kterému prý kvůli kritickým recenzím nechtějí zpřístupňovat nové...  celý článek

Ilustrační obrázek ke hře BioShock
Sedm herních situací, které nám naprosto vyrazily dech

Šokující momenty jsou ve filmech o poznání častější než ve světě videoher. Připočíst to dost možná lze větší vyzrálosti filmového průmyslu. Přesto se najdou...  celý článek

Battlefield 1
Nejsledovanější herní trailer má 50 milionů přehrání. A ty další?

Z letošních ukázek hráče zaujala první světová válka, fotbal, ale i hackování. Seznam nejpopulárnějších YouTube trailerů k titulům vydaným nejpozději v roce...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.