Tablety od společnosti Sony, ilustrační obrázek.

Tablety od společnosti Sony, ilustrační obrázek.

Vydavatelství Activision chce vzít mobilní hry útokem

  • 1
Podle společnosti Activision lze nákladný marketing pro současné hry využít i pro jejich mobilní obdoby. Vydavatelství tak chce stavět na svém třicetiletém portfoliu, které prý nabízí výtečný materiál pro mobilní expanzi.

O přístupu společnosti k trhu s mobilními hrami hovořil Greg Canessa, který je v Activision viceprezidentem mobilní divize. "Chceme vytvořit mobilní hry se všemi prvky našeho portfolia a nabídnout rozmanité zážitky," řekl Canessa pro server CVG.

"Máme zhruba 350 různých značek, se kterými lze pracovat. Jsou tu značky s dědictvím, velkorozpočtové tituly i licence jiných společností," vysvětluje Canessa. Do portfolia Activisionu patří například série Call of Duty.

"Vytvoření nové značky je nákladné. A pokud zvážíte, kolik peněz jsme utratili za marketing, můžeme to využít i pro mobilní zařízení," tvrdí Canessa. Společnost ostatně založila vývojářské studio, které je určené výhradně k vývoji mobilních titulů.

Firma si je vědoma, že některé značky jsou pro mobilní svět vhodnější než jiné. Podle Canessova názoru však přenosná zařízení lze sloučit s řadou žánrů. "Na rozdíl od sociálních her je to pro herní vývojáře široké a plodné pole."

Sám Canessa by na přenosných zařízeních rád viděl strategie a lépe zpracované akční hry. "Myslím si, že pro nás tento prostor představuje ohromnou příležitost k inovaci," uzavírá Canessa.


Témata: Call of Duty, Tablet