Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Call of Duty bojuje s hráči, kteří se naschvál sami zabíjejí

  15:59aktualizováno  15:59
Vývojáři Call of Duty: Advanced Warfare přibližují, na základě jakých kritérií systém pro vyhledávání zápasů propojuje hráče. A objasňují také, jaké chování u lidí chtějí potírat.

Call of Duty: Advanced Warfare (PlayStation 4) | foto: Jakub Žežule

V příspěvku na oficiálním blogu se k tématům vyjádřil Michael Condrey, který je šéfem vývojářského studia Sledgehammer Games. Condrey se rozhovořil zejména o problematice „reverse boostingu“. Tedy o hráčích, kteří nepřátelskému týmu pomáhají svojí opakovanou sebevraždou. Tým je totiž v takové situaci nejméně o jednoho hráče slabší.

Condrey přiznává, že je to situace frustrující a sám ji při hraní zažívá. „Součástí našich hlavních hodnot je, že hráči nesmějí úmyslně narušovat šance svého týmu pro férové soutěžení,“ tvrdí Condrey. Dočkají se proto obdobných zablokování jako lidé používající zakázané programy. „Nic z toho nevidíme rádi a budeme tvrdě pracovat na potlačování podobného chování.“

Šéf vývoje také prozradil, že při propojování hráčů je nejdůležitějším faktorem rychlost odezvy. Tu systém preferuje před lidmi s obdobnými schopnostmi, byť i to do kalkulace započítává. „Rychlé připojení k zápasu, který probíhá na našich globálních serverech, je tím nejdůležitějším faktorem pro propojování hráčů.“

Advanced Warfare je zatím nejnovějším dílem série Call of Duty. Vyšel 4. listopadu 2014 a od Bonuswebu získal hodnocení 80 %. „Hra více hráčů je trefou do černého a představuje nejvyváženější poměr velikosti map, síly scorestreaků a flexibility zbraní, výzbroje a schopností vůbec,“ napsal o hře Jakub Žežule (čtěte recenzi).

Autor:


Témata: Call of Duty


Nejčtenější

Film Tomb Raider
Alicia Vikanderová jako nezkušená Lara v chystaném filmu. Podívejte se

Povedený restart známé herní série Tomb Raider z roku 2013 ukázal Laru jako křehkou, nezkušenou dívku. Zároveň se stal předlohou i pro restart filmové série.   celý článek

Prince of Persia
Jak vznikal legendární Prince of Persia: čtyři roky bez výplaty

Z dnešního pohledu už nemusí být zřejmé, že animace v Prince of Persia v roce 1989 představovaly grafickou špičku. Celý Prince of Persia byl progresivní hrou,...  celý článek

Mass Effect: Andromeda
Krabici s ME: Andromedou si v Británii na PC koupil jen zlomek hráčů

Sci-fi Mass Effect: Andromeda je v Británii nejprodávanější krabicovou hrou uplynulého týdne. PC verzi si však z obchodu odneslo jen minimum hráčů.   celý článek

Syrian Warfare
Strategie Syrian Warfare ve zkratce: Kontroverzní téma a krutá obtížnost

Tvůrci hry Syrian Warfare se žánr strategií rozhodli pojmout nezvyklým způsobem. A to hned na několika rovinách. Netěžíte v ní suroviny a nestavíte základnu,...  celý článek

Vikings: Wolves of Midgard
RECENZE: Vikings: Wolves of Midgard je poctivá slovenská diablovka

Akční hra na hrdiny ze staré školy s vikinskou tematikou? To zní jako splněný sen. I když výsledek úplně snový není.   celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.