V příspěvku na oficiálním blogu se k tématům vyjádřil Michael Condrey, který je šéfem vývojářského studia Sledgehammer Games. Condrey se rozhovořil zejména o problematice „reverse boostingu“. Tedy o hráčích, kteří nepřátelskému týmu pomáhají svojí opakovanou sebevraždou. Tým je totiž v takové situaci nejméně o jednoho hráče slabší.
Condrey přiznává, že je to situace frustrující a sám ji při hraní zažívá. „Součástí našich hlavních hodnot je, že hráči nesmějí úmyslně narušovat šance svého týmu pro férové soutěžení,“ tvrdí Condrey. Dočkají se proto obdobných zablokování jako lidé používající zakázané programy. „Nic z toho nevidíme rádi a budeme tvrdě pracovat na potlačování podobného chování.“
Šéf vývoje také prozradil, že při propojování hráčů je nejdůležitějším faktorem rychlost odezvy. Tu systém preferuje před lidmi s obdobnými schopnostmi, byť i to do kalkulace započítává. „Rychlé připojení k zápasu, který probíhá na našich globálních serverech, je tím nejdůležitějším faktorem pro propojování hráčů.“
Advanced Warfare je zatím nejnovějším dílem série Call of Duty. Vyšel 4. listopadu 2014 a od Bonuswebu získal hodnocení 80 %. „Hra více hráčů je trefou do černého a představuje nejvyváženější poměr velikosti map, síly scorestreaků a flexibility zbraní, výzbroje a schopností vůbec,“ napsal o hře Jakub Žežule (čtěte recenzi).