Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Agent Mlíčňák - návod

  9:21aktualizováno  10. ledna 2001 11:36
V roli puberťáka Kevina, který se navíc zamiluje do krásné (P)Anny, musíte vyřešit záhadné zmizení zlata. Nestíháte milovat a řešit? Tady najdete návod, jak na to...
Agent Mlíčňák
V roli puberťáka Kevina, který se navíc zamiluje do krásné (P)Anny, musíte vyřešit záhadné zmizení zlata. Nestíháte milovat a řešit? Tady najdete návod, jak na to...

V bance se ztrácí obrovské množství zlata jeho strážcům doslova před očima. FBI ani CIA si už nevědí rady a obracejí se na Hurvínkovo spasení, organizaci, která má na starosti nevyřešitelné případy. A protože je proslulá svou 0% úspěšností, najme si věštkyni, která musí ve Zlatých Stránkách najít vyvoleného. A tím není nikdo jiný, než vy - puberťák Kevin Hoppes, kterého až dosud zajímaly jen diskotéky a o řešení supertajného problému se mu ani nesnilo.

Úkol první - únik ze zamčeného vězení

  • Ukažte strážnému propustku a vejděte do dveří číslo 001.
  • Po vyslechnutí prvního úkolu od kapitána si v cele vyrvěte z postele pružinu a zhoupněte se na lustru, abyste získali žárovku.
  • Dráty, které vám po utrhnutí žárovky budou viset ze stropu napojte do talíře, cvakněte po vypínači a promluvte na strážného vaší cely. Tak rafinovaný únik, jaký jste právě předvedli, určitě nečekal ani kapitán.

    Úkol druhý - kapitánovo tajné heslo

  • Vyjděte ven a vydejte se na cvičiště, které je vlevo za budovou.
  • Ve chvíli, kdy se ocitnete před zdí, zapíchněte do hlíny pružinu a s její pomocí zeď překonejte.
  • Vpravo u zdi je rostlina, z níž musíte utrhnout větvičku a také sebrat pohozený rýč.
  • Jděte zpět do kapitánovy kanceláře a pošimrejte ho větvičkou, kterou jste utrhli z rostliny za zdí.
  • Seberte kapesní nožík, který kapitánovi vypadne z kapsy a přeřežte s ním plot vpravo za budovou.
  • Použijte rýč a vykopejte jím věc, kterou následně vyměňte se strážným za noviny. Přitom mu musíte nenápadně strhnout z opasku granát, čehož si však radostí z "dobré výměny" ani nevšimne.
  • Nyní jděte ke kapitánovi a použijte na něj noviny. Heslo, které vám kapitán prozradí, řekněte barmanovi a máte to za sebou. Zároveň smeťte v báru ze stolku drobky, budou se hodit.

    Úkol třetí - najít kapitána

  • Před budovou je popelnice, z níž musíte sebrat provaz a přivázat na něj granát. Takto vytvořeným "klíčem" pak otevřete šuplík v kapitánově kanceláři.
  • Prášky, které jste v šuplíku našli, smíchejte s "barovými drobky" a vzniklou směs nasypte na vrcholek sloupku na cvičišti. Díky této fintě budete mít za okamžik vrabce v hrsti, resp. v kapse.
  • Nyní se vyšplhejte na provaz a zkuste přeručkovat na druhou stranu. Pochopitelně nejste žádnej nabušenej vidlák, ale inteligentní mladík, tudíž nedisponujete patřičnou fyzickou silou a v bahně se vykoupejte. Není však důvod truchlit, ve vaší kapse se totiž nachází hrníček, který tímto lahodným bahýnkem naplníte.
  • Nyní se vydejte okupovat bar. Ptáčka vypusťte z kapsy na rádio a vyměňte barmanův hrnek s čajem za ten váš s "bahenním mokem" a připijte si s ním na zdraví.
  • "Neobvykle silný čaj" s barmanem to pochopitelně sekne a vy máte volnou cestu do skladu, kde pošimráte nápadně mrkající sud. Třetí zkoušku máte zdárně za sebou a je na čase vrhnout se na samotný případ.

    Agent Mlíčňák

    Pátrání po tajemném lupiči zlata

  • Seberte z lodi zlomené pádlo a vydejte se vlevo k hájovně.
  • Vlezte dovnitř a seberte plesnivý sýr, který je na poličce, a motorovou pilu.
  • Nyní se vydejte do vesnice, kde musíte otevřít auto a vyndat z něj hřeben a páku, kterou ihned použijete k otevření kufru. Z krabice, kterou tam najdete, vytáhněte hever a po důkladnějším prozkoumání také francouzský klíč.
  • Posuňte získaným "francouzákem" basketbalový koš chlapci o kousek níž. Uvolníte si tím cestu dovnitř do domku.
  • Vtrhněte do domku a poberte větrák, flintu a kapesník ze šuplíku.
  • Vyjděte opět ven, dejte se doprava, větrákem vysušte mokré prádlo a jděte to říct stařence. Zde nastane první problém, neboť se Kevin, jako každý rozumný švarný jinoch, zamiluje do krásné (P)Anny, která je vnučkou oné stařenky.
  • Nyní musíte otevřít poklop, ten ale hlídá pejsek, a proto jej zabavíte kostí, kterou najdete pod kamenem o obrazovku níže. Kámen odvalíte heverem.
  • Než vejdete do sklepa, poklopem jednou třískněte (otevřete a zavřete), abyste ranou odrolili omítku na zdi a objevili tak vypínač. Jím po vstupu dovnitř rozsviťte a seberte rýč, který zde uvidíte.
  • Na poli za budovou, u které jste předtím vykradli auto, postrašte výstřelem z pušky ptáky na strašákovi a tomu ukradněte potápěčské brýle a ploutve a ze země seberte srp a hrábě.
  • Nakopněte slepici a vezměte její upadlé pírko, potom najděte jehlu v kupce sena. Pak ještě ucpěte kapesníkem díru v horní otepi sena a použijte sýr na myš, ta se poleká a vběhne vám přímo do kapesníku.
  • U jezera si pokecejte a nabruste srp o studnu, potom pokračujte vpravo k sídlu Pankráce Oblouka.
  • Promluvte si s hlídačem, alespoň dvakrát. Vyžebráte na něm oplatku a když ji dostanete, odejděte a hned se zase vraťte a zakřičte na hlídače, kterej vyděšením odhodí placatici a ta je vaše. Její obsah vám totiž skvěle poslouží jako palivo do motorové pily.
  • Jděte zase vpravo a začněte rýt, o obraz dále pak uřízněte pilou větev a použijte ji na zlomené pádlo. Tím jej opravíte.
  • Vytrhněte ze země zelený keřík a seberte bramboru, která je na kořenech.
  • Jděte k jezeru a použijte pádlo na loď. Dostanete se na ostrov, kde utrhnete obě květiny a vrátíte se k domu stařenky, kde jednu květinu dáte jí a druhou vaší lásce (P)Anně.
  • Poproste babičku o prachovku. Ta vám ji ochotně půjčí a vy ji na oplátku vykoupete v hájovně v sazích v krbu a načerníte s ní bramboru.
  • Oplatku od strážného vložte do otvoru ve tvaru srdce a vzniklé srdíčko zabalte do balícího papíru. Samozřejmě sladké srdíčko nedáte nikomu jinému, než vaší lásce a ona vám za to dá stužku, kterou použijete na opravení hrábí.
  • Před hájovnou 4x přemlouváte veverku, aby vám hodila ořech. Mrskne ho po vás, zapadne to trávy a vy si ho musíte za pomocí hrábí najít. Ten pak vyměňte ve vesnici v domě se dvěma ženskýma za jablko, které leží na stole.
  • U druhé zdi sídla Pankráce Oblouka vhoďte bramboru namalovanou sazemi na granát do dutiny stromu. Poté po něm zkuste vylézt.
  • U první zdi seberte kámen a s ježkem vyměňte jablko za šišku.
  • Použitím šišky, jehly a pírka vyrobíte špiku, kterou musíte sestřelit vosí hnízdo nalevo od Obloukova sídla.
  • Vlezet do tajné chodby, projděte vesnicí k jeskyni a srpem si proklestěte cestu křovím. Do díry pak pusťte myš a otvor rychle ucpěte kamenem a lepidlem. Myš si cestičku ven najde a spolu s ní získáte zlatý nuget.
  • Z brýlí a ploutví si vyrobte potápěčskou soupravu a potom se s ní potopte. Vlevo dole na obrazovce musíte rychle kliknout na kotvu, aby ji Kevin vzal. Máte hodně málo času a je možné, že se vám to na poprvé nepodaří. Nezoufejte, trpělivost růže přináší.
  • Použijte kotvu na provaz a potom ji hoďte na druhou zeď sídla Pankráce Oblouka.
  • Teď podplaťte pláž nugetou, promluvte s Notym, kterého stráž zavolá a pak seberte ze země bankovku, která tam zůstane po jeho odchodu. Prozkoumejte ji a utíkejte se svými objevy pochlubit (P)Anně. Poté se ocitnete v Obloukově sídle.

    Agent Mlíčňák

    Sídlo Pankráce Oblouka, aneb Kevin je u cíle

  • V kuchyni vezměte láhev s chilli a váleček, vedle v pokoji s videem z kýblu koňak a kleště na led.
  • Prozkoumejte noviny a ovladač, který z nich vypadne, schovejte do kapsy. Potom ještě vezměte korkovou zátku, která je ukrytá pod gaučem.
  • Jděte nahoru do knihovny a z papírem, který vytáhnete z koše, zátku obalte. Pro strýčka Příhodu si pak vezměte ještě jeden papír.
  • Prohrabejte se ve stole a v šuplíku s červeným vnitřkem najdete fotoaparát, v růžovém šuplíku je diktafon.
  • Otevřete ještě šuplík se zeleným vnitřkem a z prostřední police knihovny vytáhněte knihu. Objevíte tajnou skrýš, z níž vezmete videokazetu.
  • Jděte do koupelny a strčte papírem obalený korkový špunt do umyvadla. Tím ho ucpete a můžete ho napustit horkou vodou, ve které z láhve s chilli odmočíte nálepku. Tuto pak nalepte na koňak.
  • Dejte láhev s koňakem opatřenou nálepkou od chilli v kuchyni na své původní místo a počkejte, až kuchař odejde. Potom sebraným válečkem rozmlaťte rádio a vezměte si z něj baterie.
  • V kapse se vám povaluje druhý papír, který jste sebrali v koši. Položte jej na horký plát sporáku a takto získaným ohněm romrazte maso v ledničce. To najdete až po jejím druhém otevření, poprvé na vás vybafne eskymák. Maso pak musíte hodit do hrnce s polévkou.
  • Nyní se vraťte do koupelny a kleštěmi na maso seberte z koše ponožku.
  • V obýváku zapněte televizi a ovladačem video.
  • Dejte do diktafonu baterky, nahrajte na něj zpěv Pankráce Oblouka a přitom ho vyfoťte fotoaparátem.
  • Nyní jděte do vedlejší místnosti a identifikujte se robotovi podle pachu (ponožka, obrazu (fotografií) a zvuku (záznam nahraný diktafonem). Robot vás pustí do sejfu.
  • Ze sejfu vezměte skleničku s prášky a přečtěte si deníček, kde se o nich dozvíte více.
  • Až uslyšíte přicházejícího Oblouka, schovejte se schovejte se do levého dolního rohu obrazovky. Po chviličce Oblouka někdo odvolá, ale ten zapomene na stole kliku. Vezměte ji a vložte do díry ve dveřích do koupelny. Pak projděte tajnými dveřmi.
  • Použijte pilulky na větrák a potom jej z druhé strany vypněte.
  • Vražte do laboratoře, počkejte si, než vás počítač opět pustí ke slovu a jděte otevřené skříně v pokoji s videem.
  • Počkejte si, než se objeví Pankrác Oblouk a rozbijte o něj láhev s chilli.

    A to je vše. Teď už si jenom počkejte, jak to všechno dopadlo a jestli vás (P)Anna bude chtít, či dostanete košem.

  • Autor:




    Nejčtenější

    Destiny 2
    Beta sci-fi Destiny 2 nabízí epickou filmovou podívanou. První dojmy

    V právě probíhající betě k chystané sci-fi střílečce Destiny 2 si hráči mohou vyzkoušet příběhovou kampaň, kooperativní misi, nebo bojování v arénách. Hra...  celý článek

    Obal prvního Dooma je nezapomenutelný
    Tajemství odhaleno. Předlohou „Doomguye“ je samotný John Romero

    Slavný vývojář John Romero se na svém blogu pochlubil tím, že právě on se stal předlohou slavného „Doomguye“, který zdobil obal prvního dílu kultovního Doomu.  celý článek

    Valve Steam
    Názvy her jsou stále kratší, ukázal průzkum na Steamu

    Jaký je nejdelší název hry na Steamu? Která barva převládá v propagačních obrázcích? Na tyto a mnohé další zásadní otázky našel odpověď nezávislý vývojář Tim...  celý článek

    Film Tomb Raider
    Zapomeňte na Angelinu Jolie, nová filmová Lara Croft bude daleko křehčí

    Stejně jako se před pár lety restartovala herní série Tomb Raider, chystá se to samé i s její filmovou adaptací. Alicia Vikanderová nahradí Angelinu Jolie a...  celý článek

    Další z rubriky

    Film Tomb Raider
    Zapomeňte na Angelinu Jolie, nová filmová Lara Croft bude daleko křehčí

    Stejně jako se před pár lety restartovala herní série Tomb Raider, chystá se to samé i s její filmovou adaptací. Alicia Vikanderová nahradí Angelinu Jolie a...  celý článek

    Odhalení sochy na počest videoherní série Dragon Quest v japonském Sumotu.
    V Japonsku postavili sochu slizu na počest oblíbené hry

    Hra Dragon Quest zaznamenala miliony prodaných kopií, teď se jí však dostalo další cti, když jí v japonském městě Sumoto nechali vztyčit sochu.  celý článek

    Splatoon 2
    Fantastická týmovka, která se obejde bez krve. Recenze Splatoon 2

    V týmové akci Splatoon nejde jen o přesnou mušku, ale i taktiku související s přebarvováním herní plochy. Druhý díl, který vychází exkluzivně na Switch, je...  celý článek

    Akční letáky
    Akční letáky

    Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

    Najdete na iDNES.cz



    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.