Agent Mlíčňák - návod

  • 465
V roli puberťáka Kevina, který se navíc zamiluje do krásné (P)Anny, musíte vyřešit záhadné zmizení zlata. Nestíháte milovat a řešit? Tady najdete návod, jak na to...
Agent Mlíčňák
V roli puberťáka Kevina, který se navíc zamiluje do krásné (P)Anny, musíte vyřešit záhadné zmizení zlata. Nestíháte milovat a řešit? Tady najdete návod, jak na to...

V bance se ztrácí obrovské množství zlata jeho strážcům doslova před očima. FBI ani CIA si už nevědí rady a obracejí se na Hurvínkovo spasení, organizaci, která má na starosti nevyřešitelné případy. A protože je proslulá svou 0% úspěšností, najme si věštkyni, která musí ve Zlatých Stránkách najít vyvoleného. A tím není nikdo jiný, než vy - puberťák Kevin Hoppes, kterého až dosud zajímaly jen diskotéky a o řešení supertajného problému se mu ani nesnilo.

Úkol první - únik ze zamčeného vězení

  • Ukažte strážnému propustku a vejděte do dveří číslo 001.
  • Po vyslechnutí prvního úkolu od kapitána si v cele vyrvěte z postele pružinu a zhoupněte se na lustru, abyste získali žárovku.
  • Dráty, které vám po utrhnutí žárovky budou viset ze stropu napojte do talíře, cvakněte po vypínači a promluvte na strážného vaší cely. Tak rafinovaný únik, jaký jste právě předvedli, určitě nečekal ani kapitán.

    Úkol druhý - kapitánovo tajné heslo

  • Vyjděte ven a vydejte se na cvičiště, které je vlevo za budovou.
  • Ve chvíli, kdy se ocitnete před zdí, zapíchněte do hlíny pružinu a s její pomocí zeď překonejte.
  • Vpravo u zdi je rostlina, z níž musíte utrhnout větvičku a také sebrat pohozený rýč.
  • Jděte zpět do kapitánovy kanceláře a pošimrejte ho větvičkou, kterou jste utrhli z rostliny za zdí.
  • Seberte kapesní nožík, který kapitánovi vypadne z kapsy a přeřežte s ním plot vpravo za budovou.
  • Použijte rýč a vykopejte jím věc, kterou následně vyměňte se strážným za noviny. Přitom mu musíte nenápadně strhnout z opasku granát, čehož si však radostí z "dobré výměny" ani nevšimne.
  • Nyní jděte ke kapitánovi a použijte na něj noviny. Heslo, které vám kapitán prozradí, řekněte barmanovi a máte to za sebou. Zároveň smeťte v báru ze stolku drobky, budou se hodit.

    Úkol třetí - najít kapitána

  • Před budovou je popelnice, z níž musíte sebrat provaz a přivázat na něj granát. Takto vytvořeným "klíčem" pak otevřete šuplík v kapitánově kanceláři.
  • Prášky, které jste v šuplíku našli, smíchejte s "barovými drobky" a vzniklou směs nasypte na vrcholek sloupku na cvičišti. Díky této fintě budete mít za okamžik vrabce v hrsti, resp. v kapse.
  • Nyní se vyšplhejte na provaz a zkuste přeručkovat na druhou stranu. Pochopitelně nejste žádnej nabušenej vidlák, ale inteligentní mladík, tudíž nedisponujete patřičnou fyzickou silou a v bahně se vykoupejte. Není však důvod truchlit, ve vaší kapse se totiž nachází hrníček, který tímto lahodným bahýnkem naplníte.
  • Nyní se vydejte okupovat bar. Ptáčka vypusťte z kapsy na rádio a vyměňte barmanův hrnek s čajem za ten váš s "bahenním mokem" a připijte si s ním na zdraví.
  • "Neobvykle silný čaj" s barmanem to pochopitelně sekne a vy máte volnou cestu do skladu, kde pošimráte nápadně mrkající sud. Třetí zkoušku máte zdárně za sebou a je na čase vrhnout se na samotný případ.

    Agent Mlíčňák

    Pátrání po tajemném lupiči zlata

  • Seberte z lodi zlomené pádlo a vydejte se vlevo k hájovně.
  • Vlezte dovnitř a seberte plesnivý sýr, který je na poličce, a motorovou pilu.
  • Nyní se vydejte do vesnice, kde musíte otevřít auto a vyndat z něj hřeben a páku, kterou ihned použijete k otevření kufru. Z krabice, kterou tam najdete, vytáhněte hever a po důkladnějším prozkoumání také francouzský klíč.
  • Posuňte získaným "francouzákem" basketbalový koš chlapci o kousek níž. Uvolníte si tím cestu dovnitř do domku.
  • Vtrhněte do domku a poberte větrák, flintu a kapesník ze šuplíku.
  • Vyjděte opět ven, dejte se doprava, větrákem vysušte mokré prádlo a jděte to říct stařence. Zde nastane první problém, neboť se Kevin, jako každý rozumný švarný jinoch, zamiluje do krásné (P)Anny, která je vnučkou oné stařenky.
  • Nyní musíte otevřít poklop, ten ale hlídá pejsek, a proto jej zabavíte kostí, kterou najdete pod kamenem o obrazovku níže. Kámen odvalíte heverem.
  • Než vejdete do sklepa, poklopem jednou třískněte (otevřete a zavřete), abyste ranou odrolili omítku na zdi a objevili tak vypínač. Jím po vstupu dovnitř rozsviťte a seberte rýč, který zde uvidíte.
  • Na poli za budovou, u které jste předtím vykradli auto, postrašte výstřelem z pušky ptáky na strašákovi a tomu ukradněte potápěčské brýle a ploutve a ze země seberte srp a hrábě.
  • Nakopněte slepici a vezměte její upadlé pírko, potom najděte jehlu v kupce sena. Pak ještě ucpěte kapesníkem díru v horní otepi sena a použijte sýr na myš, ta se poleká a vběhne vám přímo do kapesníku.
  • U jezera si pokecejte a nabruste srp o studnu, potom pokračujte vpravo k sídlu Pankráce Oblouka.
  • Promluvte si s hlídačem, alespoň dvakrát. Vyžebráte na něm oplatku a když ji dostanete, odejděte a hned se zase vraťte a zakřičte na hlídače, kterej vyděšením odhodí placatici a ta je vaše. Její obsah vám totiž skvěle poslouží jako palivo do motorové pily.
  • Jděte zase vpravo a začněte rýt, o obraz dále pak uřízněte pilou větev a použijte ji na zlomené pádlo. Tím jej opravíte.
  • Vytrhněte ze země zelený keřík a seberte bramboru, která je na kořenech.
  • Jděte k jezeru a použijte pádlo na loď. Dostanete se na ostrov, kde utrhnete obě květiny a vrátíte se k domu stařenky, kde jednu květinu dáte jí a druhou vaší lásce (P)Anně.
  • Poproste babičku o prachovku. Ta vám ji ochotně půjčí a vy ji na oplátku vykoupete v hájovně v sazích v krbu a načerníte s ní bramboru.
  • Oplatku od strážného vložte do otvoru ve tvaru srdce a vzniklé srdíčko zabalte do balícího papíru. Samozřejmě sladké srdíčko nedáte nikomu jinému, než vaší lásce a ona vám za to dá stužku, kterou použijete na opravení hrábí.
  • Před hájovnou 4x přemlouváte veverku, aby vám hodila ořech. Mrskne ho po vás, zapadne to trávy a vy si ho musíte za pomocí hrábí najít. Ten pak vyměňte ve vesnici v domě se dvěma ženskýma za jablko, které leží na stole.
  • U druhé zdi sídla Pankráce Oblouka vhoďte bramboru namalovanou sazemi na granát do dutiny stromu. Poté po něm zkuste vylézt.
  • U první zdi seberte kámen a s ježkem vyměňte jablko za šišku.
  • Použitím šišky, jehly a pírka vyrobíte špiku, kterou musíte sestřelit vosí hnízdo nalevo od Obloukova sídla.
  • Vlezet do tajné chodby, projděte vesnicí k jeskyni a srpem si proklestěte cestu křovím. Do díry pak pusťte myš a otvor rychle ucpěte kamenem a lepidlem. Myš si cestičku ven najde a spolu s ní získáte zlatý nuget.
  • Z brýlí a ploutví si vyrobte potápěčskou soupravu a potom se s ní potopte. Vlevo dole na obrazovce musíte rychle kliknout na kotvu, aby ji Kevin vzal. Máte hodně málo času a je možné, že se vám to na poprvé nepodaří. Nezoufejte, trpělivost růže přináší.
  • Použijte kotvu na provaz a potom ji hoďte na druhou zeď sídla Pankráce Oblouka.
  • Teď podplaťte pláž nugetou, promluvte s Notym, kterého stráž zavolá a pak seberte ze země bankovku, která tam zůstane po jeho odchodu. Prozkoumejte ji a utíkejte se svými objevy pochlubit (P)Anně. Poté se ocitnete v Obloukově sídle.

    Agent Mlíčňák

    Sídlo Pankráce Oblouka, aneb Kevin je u cíle

  • V kuchyni vezměte láhev s chilli a váleček, vedle v pokoji s videem z kýblu koňak a kleště na led.
  • Prozkoumejte noviny a ovladač, který z nich vypadne, schovejte do kapsy. Potom ještě vezměte korkovou zátku, která je ukrytá pod gaučem.
  • Jděte nahoru do knihovny a z papírem, který vytáhnete z koše, zátku obalte. Pro strýčka Příhodu si pak vezměte ještě jeden papír.
  • Prohrabejte se ve stole a v šuplíku s červeným vnitřkem najdete fotoaparát, v růžovém šuplíku je diktafon.
  • Otevřete ještě šuplík se zeleným vnitřkem a z prostřední police knihovny vytáhněte knihu. Objevíte tajnou skrýš, z níž vezmete videokazetu.
  • Jděte do koupelny a strčte papírem obalený korkový špunt do umyvadla. Tím ho ucpete a můžete ho napustit horkou vodou, ve které z láhve s chilli odmočíte nálepku. Tuto pak nalepte na koňak.
  • Dejte láhev s koňakem opatřenou nálepkou od chilli v kuchyni na své původní místo a počkejte, až kuchař odejde. Potom sebraným válečkem rozmlaťte rádio a vezměte si z něj baterie.
  • V kapse se vám povaluje druhý papír, který jste sebrali v koši. Položte jej na horký plát sporáku a takto získaným ohněm romrazte maso v ledničce. To najdete až po jejím druhém otevření, poprvé na vás vybafne eskymák. Maso pak musíte hodit do hrnce s polévkou.
  • Nyní se vraťte do koupelny a kleštěmi na maso seberte z koše ponožku.
  • V obýváku zapněte televizi a ovladačem video.
  • Dejte do diktafonu baterky, nahrajte na něj zpěv Pankráce Oblouka a přitom ho vyfoťte fotoaparátem.
  • Nyní jděte do vedlejší místnosti a identifikujte se robotovi podle pachu (ponožka, obrazu (fotografií) a zvuku (záznam nahraný diktafonem). Robot vás pustí do sejfu.
  • Ze sejfu vezměte skleničku s prášky a přečtěte si deníček, kde se o nich dozvíte více.
  • Až uslyšíte přicházejícího Oblouka, schovejte se schovejte se do levého dolního rohu obrazovky. Po chviličce Oblouka někdo odvolá, ale ten zapomene na stole kliku. Vezměte ji a vložte do díry ve dveřích do koupelny. Pak projděte tajnými dveřmi.
  • Použijte pilulky na větrák a potom jej z druhé strany vypněte.
  • Vražte do laboratoře, počkejte si, než vás počítač opět pustí ke slovu a jděte otevřené skříně v pokoji s videem.
  • Počkejte si, než se objeví Pankrác Oblouk a rozbijte o něj láhev s chilli.

    A to je vše. Teď už si jenom počkejte, jak to všechno dopadlo a jestli vás (P)Anna bude chtít, či dostanete košem.