Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Návrhář American McGee zaútočil na Electronic Arts, později se omluvil

  15:00aktualizováno  15:00
Electronic Arts pro mou hru vytvořilo klamavou reklamu, prohlásil v pondělí herní návrhář American McGee. Hovořil tak o propagačních videích k titulu Alice: Madness Returns, jehož vývoj vedl. Později se však za prohlášení omluvil a situaci popsal jinými slovy.

Videohra Alice: Madness Returns

Původní vyjádření zveřejnil na serveru Reddit, kde se účastnil diskuze, známé jako Ask Me Anything (ptejte se mě na cokoliv). Čtenář Shempmalone se tehdy tázal, jaká byla spolupráce se studiem Shy the Sun, které pro Alice: Madness Returns vytvářela animované ukázky.

American McGee chválil jejich kreativitu a schopnosti. Dodal však: "Frustrující však byl vliv marketingu Electronic Arts, ti Shy the Sun od začátku říkali, že veškeré kreativní směřování a finální slovo nebude naše, ale jejich."

Výsledkem prý byly ukázky mnohem temnější a krvavější než hra samotná. "A to byla záměrná nepřesnost, která vznikla v Electronic Arts. Chtěli hráče "obelstít", aby uvěřili, že je to hardcore hororový titul. A to přestože jsme hru v takovém duchu odmítli vyvíjet," tvrdí McGee.

Videohra Alice: Madness Returns

Vývojář se však za prohlášení později omluvil na svém oficiálním blogu. "Omlouvám se Electronic Arts a všem lidem, kterým prohlášení ublížilo," napsal. Podle svých slov chtěl původní postoj upřesnit. "Electronic Arts nemotivuje k nákupu lží. Pečlivě využívají ozkoušené marketingové techniky, kterými dosahují cílové zákaznické reakce," objasňuje.

"Pokud by v tom byli špatní, jejich konkurence by je dávno rozdrtila a hráli byste Madden Football od Activision, Atari, nebo tak něco."

Vývojář v závěru nepopírá, že hra zahrnuje temné a krvavé pasáže. Obává se však, že propagace nevykreslovala hlavní postavu správným způsobem.

Hra Alice: Madness Returns vyšla v roce 2011 a Bonusweb ji hodnotil 80 %. "Horová tématika omotaná kolem pohádkové předlohy vypadá v této herní podobě báječně. A kolik hopsaček opravdu pro dospělé vůbec existuje? Málo. A tahle stojí i přes pár chyb opravdu za to," napsal Jaromír Chvalíček (čtěte recenzi).

Autor:


Témata: Electronic Arts


Nejčtenější

For Honor - Nobushi
VIDEO: Jak bojuje samuraj v akci For Honor

V drsné řežbě For Honor si půjdou po krku samurajové, rytíři a vikingové. Nové video představuje samurajského bojovníka typu Nobushi.   celý článek

Gabe Newell
Šéf Valve odpovídal na dotazy fanoušků. Vybíráme to nejzajímavější

Vyjde někdy Half-Life 3? Nejčastější dotaz fanoušků Valve je zároveň otázkou, která i po internetové diskusi s ředitelem společnosti Gabem Newellem zůstala...  celý článek

Super Mario Run
Britům se hry a aplikace v App Storu prodraží. Může za to brexit

Společnost Apple ohlásila, že britské nákupy v App Storu podraží téměř o čtvrtinu. Chce tím vyvažovat klesající cenu libry.  celý článek

Diablo
GLOSA: Dvacet let s Diablem. Proč soupeři nikdy neměli šanci?

Kultovní hra Diablo oslavila dvacáté narozeniny. Inspirovala řadu napodobitelů, kteří však její masivní úspěch nikdy nedokázali napodobit. Co dělá temnou...  celý článek

Nina Williams z Tekkena 7
Další nejočekávanější akční hry roku: Zneužitá značka i sázky na jistotu

Letošní rok kromě zarytých fandů stříleček potěší i milovníky bojovek. Kromě sedmého dílu klasické značky Tekken se chystá také pokračování superhrdinské...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.