Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Návrhář American McGee zaútočil na Electronic Arts, později se omluvil

  15:00aktualizováno  15:00
Electronic Arts pro mou hru vytvořilo klamavou reklamu, prohlásil v pondělí herní návrhář American McGee. Hovořil tak o propagačních videích k titulu Alice: Madness Returns, jehož vývoj vedl. Později se však za prohlášení omluvil a situaci popsal jinými slovy.

Videohra Alice: Madness Returns

Původní vyjádření zveřejnil na serveru Reddit, kde se účastnil diskuze, známé jako Ask Me Anything (ptejte se mě na cokoliv). Čtenář Shempmalone se tehdy tázal, jaká byla spolupráce se studiem Shy the Sun, které pro Alice: Madness Returns vytvářela animované ukázky.

American McGee chválil jejich kreativitu a schopnosti. Dodal však: "Frustrující však byl vliv marketingu Electronic Arts, ti Shy the Sun od začátku říkali, že veškeré kreativní směřování a finální slovo nebude naše, ale jejich."

Výsledkem prý byly ukázky mnohem temnější a krvavější než hra samotná. "A to byla záměrná nepřesnost, která vznikla v Electronic Arts. Chtěli hráče "obelstít", aby uvěřili, že je to hardcore hororový titul. A to přestože jsme hru v takovém duchu odmítli vyvíjet," tvrdí McGee.

Videohra Alice: Madness Returns

Vývojář se však za prohlášení později omluvil na svém oficiálním blogu. "Omlouvám se Electronic Arts a všem lidem, kterým prohlášení ublížilo," napsal. Podle svých slov chtěl původní postoj upřesnit. "Electronic Arts nemotivuje k nákupu lží. Pečlivě využívají ozkoušené marketingové techniky, kterými dosahují cílové zákaznické reakce," objasňuje.

"Pokud by v tom byli špatní, jejich konkurence by je dávno rozdrtila a hráli byste Madden Football od Activision, Atari, nebo tak něco."

Vývojář v závěru nepopírá, že hra zahrnuje temné a krvavé pasáže. Obává se však, že propagace nevykreslovala hlavní postavu správným způsobem.

Hra Alice: Madness Returns vyšla v roce 2011 a Bonusweb ji hodnotil 80 %. "Horová tématika omotaná kolem pohádkové předlohy vypadá v této herní podobě báječně. A kolik hopsaček opravdu pro dospělé vůbec existuje? Málo. A tahle stojí i přes pár chyb opravdu za to," napsal Jaromír Chvalíček (čtěte recenzi).

Autor:


Témata: Electronic Arts


Nejčtenější

SNES
Poště se ztratily retro hry za čtvrt milionu. Krádež, tvrdí adresát

Americký fanoušek konzole Super Nintendo Entertainment System chtěl vytvořit rozsáhlý archiv her. Když si však nechal hry poslat z Evropy, balík byl záhadně...  celý článek

PlayStation 4 Slim - Glacier White
Z nemocnice na Zélandu zmizela konzole pro děti na chemoterapii

Z nemocnice na Novém Zélandu zmizel PlayStation 4. Konzole byla přišroubovaná ke stolu na oddělení ve Wellingtonu, kde probíhají dětské chemoterapie. A malí...  celý článek

Nintendo Switch pre-launch event
Chcete si vyzkoušet Switch před vydáním? Příští sobotu budou v Praze

Pokud byste si rádi vyzkoušeli připravovanou konzoli Switch od Nintenda ještě před březnovým vydáním, v sobotu 25. února proběhne v Praze pre-lauch event.  celý článek

Diablo
Diablo křížené s Doomem. Jak by vypadaly hry po změně žánru

Že vývojáři občas zkouší své úspěšné značky přetvořit do jiného žánru, není nic nového. Pojďme si zaspekulovat. Dokážete si představit Fallout jako...  celý článek

Na palubním počítači Porsche 911 si můžete zahrát i DOOM
VIDEO: Jízda v Porsche jako způsob, jak ovládat DOOM? Nebezpečná volba

Seznam způsobů, jak lze ovládat klasickou střílečku DOOM, se rozrostl o další bizarní možnost. Po toastovači a pianu následuje vůz Porsche 911, kterým ovládáte...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.