Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Analytik: Do roku 2030 hry jen streamováné

  8:51aktualizováno  8:51
Michael Pachter, analytik firmy Wedbush Morgan, se vyjádřil k vývoji her během nejbližších dvaceti let. "Během tří, čtyř let začne být streamování her jako je systém OnLive velmi významným faktorem na trhu. Do roku 2020 pak bude streamování zabírat přes polovinu her a nejpozději v roce 2030 nahradí veškeré prodeje her.

OnLiveMichael Pachter, analytik firmy Wedbush Morgan, se vyjádřil k prodeji her během nejbližších dvaceti let. "Během tří, čtyř let začne být streamování her jako je systém OnLive velmi významným faktorem na trhu. Do roku 2020 pak bude streamování zabírat přes polovinu her a nejpozději v roce 2030 nahradí veškeré prodeje her," tvrdí.

Uvedl, že očekávané nové konzole od Microsoftu a Sony, které se objeví v roce 2015 nebudou mít dostatečně silné first party vývojáře, aby odolaly streamování her. Za jedinou výjimku považuje Nintendo.

"když se podívání na line-up od EA a Activisionu, více a více prodá pomocí digitální distribuce." Skeptický je nad herním významem Japonska. "Bude menší a menší a stane se nedůležitým. Západní vydavatelé si asijský trh rozdělí. Japonští vývojáři se soustředí hlavně na domácí trh," tvrdí Pachter.

Zdroj: vg247

Autor:


Témata: Dům roku, Microsoft, Sony


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.