Ano, je to skutečně tak. Budovací strategie patří mezi jedny z nejoblíbenějších žánrů. Je to trošku s podivem, protože se v nich neozývá štěkot výstřelů, neteče tam krev, ani se v nich neluští tajemné záhady. Vypovídá to snad o lidské touze stavět, budovat, nechat po sobě něco, co by mohly obdivovat ještě budoucí generace. Proto se nelze divit německé společnosti Sunflowers, že po úspěchu, kterého se dočkala jejich hra ANNO 1602, se pustila do tvorby pokračování. To nese název ANNO 1503 a je tedy zřejmé, že dějově je zasazeno před díl první.
Herní rozhraní i samotný systém budování zůstal prakticky beze změn. Velkým přerodem však prošlo grafické zpracování, které je nyní celé ve 3D. A to nejen, co se budov týče, ale i okolí. Ostatně, chcete-li se o hře dozvědět něco více, přečtěte si tento článek.