Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Dřívější standard nyní Apple vyzdvihuje jako něco výjimečného

aktualizováno 
Doba se mění. Dříve bylo běžné, že zákazník zaplatil za hru a tím jeho útraty skončily. Čím dál častější je však model, ve kterém si koupíte titul, a ten pak ještě obsahuje dodatečné mikrotransakce.

Ilustrační foto | foto: Reuters

Bez drobných nákupů pak mnohdy titul není vůbec možné hrát, či je aktivita značně nepohodlná a zdlouhavá.

Nová sekce Pay Once & Play v obchodě AppStore

Nová sekce Pay Once & Play v obchodě AppStore

To společnost Apple vedlo k zavedení kategorie Pay Once & Play (zaplaťte jednou a hrajte) v obchodě AppStore.

Koncept z tiskové zprávy vyznívá téměř jako revoluce na poli mobilních zařízení. „Užijte si hodiny nepřerušované zábavy s ucelenými zážitky, které zahrnují nejoblíbenější žánry z AppStore.“

Kategorie tedy poslouží ke zvýrazňování titulů bez modelu ke hraní zdarma či hybridního modelu, ve kterém zaplatíte za aplikaci obsahující mikrotransakce.

80 Days - jedna z propagovaných her

80 Days - jedna z propagovaných her

Celkem je na výběr z 61 her. Nabídka je rozdělená na osvědčené kousky jako Minecraft, nové hry a tituly dostupné exkluzivně pro iOS.

Zdá se tedy, že se Apple pokouší podpořit segment placených plných her. Někteří vývojáři dobře hodnocených projektů ostatně „finanční návyky“ mobilních hráčů kritizují. S placenou hrou bez mikrotransakčního modelu je dnes prý těžké uspět.

Autor:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.