Minule jsme vám popsali některé bojové taktiky a tipy a uvedli přehled zbraní, lodí, torpéd a vybavení, na něž při hraní můžete narazit. V dnešním druhém pokračování se konečně podíváme první várku misí, jimiž se při honu za pokladem budete muset prokousat.
Mise 1: S.O.S. (S.O.S.)
V první misi musíte přispěchat na pomoc zoufalému, i když poněkud podezřele arogantnímu Hanku Bellowsovi. Skočte tedy do Slaného Psa a sledujte kaňonem NavPointy až do zamlžené rokliny, kde vás ten parchant přepadne. Udělejte svou Vendettou pár děr do lodi nalitého Bellowse, a až se dá na útěk, vraťte se stejnou cestou k nyní již obsazenému Harvesteru.
Bonusové úkoly: n/a
Mise 2: Teror v Limě II (Terror at Lima II)
Amitab vás konečně vyšle na první bojovou misi v níž se budete muset postarat a bandu terorturistů útočících na Limu II. Sledujte NavPointy a zničte na nich tři skupinky průzkumných lodí.
Bonusové úkoly:
Mise 3: Doktorka Finchová (Dr. Finch)
Doktorka Finchová byla napadena Crawlery, musíte jí tedy přispěchat na pomoc a dopravit ji na palubu Harvesteru. Spěchejte až k označenému místu, zničte dva skauty a pak následujte Dr.Finchovou cestou, kterou vypočítal její počítač. Dostanete se k základně pirátů, kterou musíte vyčistit od hlídkujících plavidel, věží a odstřelovačů. Jeden z nich číhá v budově při pravé stěně údolí, druhý ve velké budově naproti a poslední je v budově při levé stěně údolí. Nyní již stačí doktorku doprovodit k Harvesteru a je vyhráno.
Bonusové úkoly:
Mise 4: Interpido (The Interpido)
Goons, kamarádíček Atahualpy Jonese, dealera z Atacama City, se zapletl s tajnou policií místního bosse, Iwana Kinga. Je tedy na vás, abyste jej ze spárů Interpida dostali. Doleťte na místo setkání a zlikvidujte tři průzkumníky, pak musíte Goonse provést zaminovaným kaňonem. V úzkých partiích je to jednoduché, obtížnější je situace v rozšířeních a na rozcestích, kde je mnohem více min. Není třeba je ale likvidovat všechny, sledujte kam a v jaké hloubce Goons pluje a podle toho mu čistěte cestu.
Bonusové úkoly: n/a
Mise 5: Stoney je v bryndě (Stoney in a Fix)
Stoney se zase dostal do problémů, tentokráte se jej rozhodl skřípnout warlord Cingan, kterému dluží peníze. Doleťte s May Ling v Eerie a s Angelinou ke stanici, zlikvidujte průzkumníky a ubraňte Eerie před Cinganovým útokem. Při návratu zpět se zachráněný Stony rozhodne vrátit pro svou Foxy Blue, takže leťte ke stanici v níž je zakotvena. Zničte čtyři hlídkující buginy a počkejte až Stony vypluje. Po cestě zpět se ještě pustí do boje s Crawlery, a tak mu pomožte.
Bonusové úkoly:
Mise 6: Zásobování (The Supply Line)
Barman Joe z Bedlamu vám dá za úkol narušit zásobování vojenské stanice Brainfire. Vyražte co nejpřímější cestou ke dvěma transportérům a co nejrychleji je paralyzujte EMPactorem. Nyní je třeba ubránit Eerie, a protože posily připlují z Brainfire, vyplatí se letět jim naproti (Brainfire je jižně od obou transportérů). Nakonec doprovoďte Eerie do Atacamy.
Bonusové úkoly: n/a
Mise 7: Mighty Maggie (Mighty Maggie)
Pět sebevrahů napadlo Iwana Kinga, ten je zahnal, ale třem se podařilo uprchnout. To by mohla být skvělá příležitost získat novou loď. Nakupte si tedy EM torpéda, nabijte EMPactor a rozlučte se Slaným Psem, protože v něm si už moc neposedíte. Amitab vám bude posílat souřadnice, na nichž musíte počkat a přepadnout svou nastávající. O prvního Avengera bohužel přijdete, protože se pilot katapultuje, druhou lodí bude malý Toiler, ale nakonec Amitab vystopuje i Mighty Maggie. Tu je lepší zpočátku načít EMP torpédy Flash Shark, než se do ní pustíte EMPactorem.
Bonusové úkoly:
Mise 8: Závod (The Race)
Stoney se nudí, a tak vás vyzve na závod. Proto ještě nesedlejte Mighty Maggie, ale vraťte se k rychlejšímu Slanému Psovi. I přesto je ale Stonyho Foxy Blue o poznání svižnější plavidlo, a tak se nestyďte použít EMPactor, nebo Flash Sharky, protože ani Stony se rozhodně stydět nebude. Kupodivu není ani třeba závod vyhrát, stačí jen dojet do cíle.
Bonusové úkoly:
Mise 9: Machina Antarctica (Machina Antarctica)
Doktorku Finchovou jste dovezli až sem, nyní již jen zbývá doprovodit ji k výzkumné základně. Ihned pokračujte ve směru, kterým se vydala, až se dostanete ke kaňonu, v na jehož dně leží potrubí. To je místo, kde vás za chvíli přepadnou piráti. Na každém konci průrvy jsou dvě vysoké budovy, tam se objeví dva odstřelovači, takže se na ně připravte. Skupina nepřátel je docela početná, pokud by hrozilo, že půjde doktorka Fichová ke dnu, snažte se zaútočit na větší počet pirátů a nalákat je na sebe.
Bonusové úkoly:
Mise 10: Chow Lung (Chow Lung)
Starý známý Amitaba a May Ling, pirát Chow Lung, si brousí zuby na váš Harvester. Objevíte se rovnou v srdci dění, takže pozor na plazmové zbraně, nechte chvíli nabíjet generátor. Nejprve zničte bombardéry Aramusha, pak v poklidu rozstřílejte průzkumníky. S druhou vlnou, která se objeví za zádí, připluje i Chow Lung, za nějž je tučná odměna.
Bonusové úkoly:
Mise 11: Swedenborgův útěk (Swedenborg’s Getaway)
Konkurent doktorky Finchové jí ukradl plány její nové zbraně a nyní se s nimi snaží pod ochranou Franka Bellowse uprchnout. Leťte směrem ke stanici a sledujte koordináty, která vám Amitab dá. Nejjednodušší je ignorovat piráty a rovnou pronásledovat Swedenborga. Poté, co jej znehybníte, piráti sami odlétnou.
Bonusové úkoly:
Mise 12: Útok (The Attack)
Cestou do Argentinské pánve jste byli přepadeni, musíte ubránit Harvester před těmito neidentifikovanými útočníky. Až odrazíte dotírající skauty, hlídkujte na souřadnicích, které vám zadá Amitab, pak zlikvidujte na posledním NavPointu těžký bombardér Timor vybavený Doom Mortary a torpédy Stanley. Doom Mortar má dostřel jen 200m, takže se snažte držet dále.
Bonusové úkoly:
Mise 13: Konvoj (The Convoy)
Do El Topovy pevnosti se blíží vojenský konvoj, ovšem ve dvou mocných fregatách Odysseus, bombardérech Gorgon a v Techbomberu sedí naprostá jelita. Musíte jim tedy společně s May Ling, Animalem a Stoneyem poskytnout ochranu. Prozkoumávejte souřadnice, které vám Amitab pošle, na druhém NavPointu narazíte na opuštěný transportér, na třetím na opuštěný Lacewing. Tady vás přepadnou Crawleři. Nejprve se postarejte o snipery (jsou asi tři), a hned poté zlikvidujte tanky (asi nejvýhodnější je upéct je Stingrayem), průzkumníky si nechte až na konec.
Bonusové úkoly:
Mise 14: Freeman (Freeman)
Další ze Stoneyho povedených kumpánů, Freeman, potřebuje vaši pomoc. Povedlo se mu ukrást špičkovou loď, Succubus (vzpomínáte, jak začínal první díl? :-), jenže ji vůbec neumí řídit.
Leťte tedy na místo setkání a počkejte až si to k vám Freeman došněruje. Doprovoďte jej až k homolovitému kopci, kde čekají tři lodě, zatím neutrální. Nechte jej plout vpravo, obleťte kopec zleva a připravte se s torpédem za jednoho z nich, abyste mohli spustit palbu okamžitě, až se pustí do Freemana. Snažte se přilákat pozornost všech třech, než Freemana zničí, a pak je jednoho po druhém zlikvidujte.
Bonusové úkoly:
Mise 15: Drancování (Plunder)
Kreditů není nikdy dost, a tak Amitab zorganizuje nájezd na základnu Atlantické Federace. Nejprve musíte zlikvidovat obranu hangáru –na pozemní jednotky se bude hodit Stingray. Poté počkejte až Eerie zadokuje a Stoney ukradne buginu, zlikvidujte jeho pronásledovatele a doprovoďte jej k hlavní základně. Tam setrvejte dokud nezlikviduje ovládání věží, a až se bude vracet, zničte jeho dva pronásledovatele. Doprovoďte jej zpět do hangáru a připravte se na skupinu čtyř průzkumníků, kteří přiletí z hlavní základny. Sestřelte je a doprovoďte Eerie až ke vstupu do základny. V ní je bohužel ještě pořád horko, budete muset odstranit „zbytky“ obránců. Nejprve se zbavte dvou lehkých Glaukosů (jeden je přímo proti vstupu do základny, druhý se nachází napravo), pak se postarejte o první skupinu věží přímo proti vchodu. Dávejte si pozor hlavně na torpédové věže, zničte relé, které se vlevo nachází mezi dvěma torpédovými věžemi, vpravo pak za druhou plazmovou věží. Nejjednodušší je asi srabácky se schovat za budovy vlevo a škvírami obě relé rozstřílet.
Nyní se postaráme o věže napravo od vchodu. Proplujte úplně vpravo mezi budovou a stěnou údolí a vlétněte až dozadu za budovu s kupolí. Před ní stojí tři věže, a za prostřední, plazmovou, se nachází relé. Zničte jej škvírou mezi budovami, čímž všechny tři věže vyřadíte. Před nimi jsou další dvě skupinky věží a dva tanky Big Ares. První skupina věží má relé v rohu velké budovy do tvaru L (nejlepší je vrátit se k věžím proti vchodu, které jste ničili jako první, a škvírou v budově vpravo zničit relé), druhá, čtyřčlenná hned za sebou u nízkého bunkru. Až se jich zbavíte, upečte tanky. Teď již zbývají jen dvě skupiny věží a dvě relé. Relé jsou dobře schovaná a věže docela tuhé, máte-li Mighty Maggie, možná bych doporučil přímou likvidaci věží. Skupina vpravo vzadu má relé schované mezi budovami u úpatí věže s baňatou kopulí. Schovejte se za kupoli vpravo a zpoza skalního výběžku rychle přeplujte za věže. Zničte relé u nohy budovy s kupolí, pak se otočte vpravo a zničte poslední relé schované ve výklenku z torpédovou věží. Tím se stala základna bezbrannou. Doprovoďte Eerie (nebo na ni počkejte, zatím jí nic nehrozí), při odletu odražte několik vln lehkých Glaukosů a vydejte se k Harvesteru.
Bonusové úkoly:
Tak a to je pro dnešek všechno, příště se podíváme na zbylých šestnáct misí, v nichž se začne příběh rozuzlovat a nepříjemně nabírat na obrátkách.