Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Archangel - ďábelský průvodce hrou

  12:00aktualizováno  21. listopadu 9:25
Před několika týdny jsme vám přinesli recenzi na zajímavou andělskou akci Archangel, která jistě nalezne místo ve sbírce mnoha hráčů zásluhou nejen kvalitativní, ale také poměrně nízké ceny. Hra není nijak složitá, avšak pokud byste se přeci jen zasekli, připravili jsme pro vás průvodce hrou okořeněný několika tipy.

Pakliže jste se do návodu dostali omylem a (či) si chcete přečíst naši recenzi, mrkněte se sem.

Tipy

  • Při soubojích se snažte být neustále v pohybu. Velice se vyplatí taktika "udeř a stáhni se", nepřátele většinou nestačí zareagovat včas a ránu vám oplatit.
  • Samostatnou kapitolou jsou temní bossové, které je nutno udolat archandělským mečem. Pokud vám dojde energie, neustále utíkejte a kličkujte, dokud se znovu nedoplní.
  • Ze schopností, které si můžete vybrat volte v první řadě regeneraci. Tu vylepšete až na třetí úroveň, stejně jako transformaci v bojovníka/kouzelníka. Ostatní schopnosti již nejsou tak důležité (ne-li nepoužitelné:o).
  • Transformaci používejte zejména v druhém aktu, kdy nepřátelé používají střelné zbraně a nemáte tak čas zároveň uhýbat a řádně mířit.
  • Naopak v aktu druhém je neocenitelnou pomocnicí brokovnice v kombinaci s regenerací na třetí úrovni.

    Akt 1
    Po probuzení se vydejte ven ze své cely. Po několika rozhovorech vyzpovídejte mnicha v kápi a opodál stojícího Manalaha. Úkoly, které vám zadá slouží jako jakýsi tutoriál, vejděte tedy do nově otevřených dveří. Vyskákejte po plošinkách na levé straně a seberte váček. Pak podlezte pod police napravo a seberte druhý. Vraťte se k Manalahovi. V další místnosti pouze zabijte zrůdu archandělským mečem. Po likvidaci monstra vás čeká úkol poslední. Stačí se plíživou chůzí krýt za skříněmi a jednou ranou zezadu zlikvidovat dalšího přisluhovače temnot. Nyní je na čase opustit zdi kláštera.

    Po blízkém setkání andělského druhu si vyberte formu bojovníka nebo ducha. Až bude hotovo, vydejte se na rozcestí nejprve doprava. V dutině stromu projděte levým otvorem a pokračujte až do druhé části lokace. Tam, u obelisku, se ujměte vlády nad mečem, jenž se vám stane na dlouhou dobu nejpoužívanější zbraní. Pokračujte napravo přes most až do vesnice. Vyhledejte stařešinu, který vám dá úkol zneškodnit monstrum žijící v místní jeskyni. Vstup do ní má podobu ohrazeného torza stromu rostoucího opodál. Vstupte, promluvte si s kreaturou a vraťte se ke stařešinovi. Po překvapivé přeměně zneškodněte démona (archandělským mečem samozřejmě) a získaný amulet odneste zpátky do jeskyně, uzříte další animaci, ve které se stanete majiteli jednoho z posvátných kamenů. Poté se vraťte celou cestou zpět k prvotnímu rozcestí před klášterem, avšak zastavte se na chvíli u starce sídlícího v blízkosti monumentu, u kterého jste našli meč. Dá vám za úkol najít vzácné byliny rostoucí v Jeskyních sedmi znamení. K těm však potřebujete klíč.

    Na úvodním rozcestí se tentokrát dejte zatím neprobádanou cestou. Vzápětí narazíte na velký balvan rozdělující cestu. Vpravo se nacházejí jeskyně, nyní se však vydejte vlevo. Narazíte na malou chatrč, do které vstupte. Dočkáte se vlídného přijetí sličné čarodějky, neotálejte ale dlouho, opusťte domek a vydejte se zbytkem lokace dále do bažin. Zde si zejména dávejte pozor na dotírající lukostřelce. Bažiny jsou poměrně komplikované a nemá smysl je blíže popisovat, vězte že pokud se budete u první křižovatky (u monstra plivajícího oheň) držet směru rovnou za nosem, naleznete luk. Aklesiahův palác, kam máte namířeno, je zase od tohoto místa v levé části prostoru. Vyběhněte po nalezené rampě nahoru a vstupte do portálu. Nyní vás čeká první obtížný souboj. Aklesiah na vás bude postupně posílat jednu vlnu protivníků za druhou. Zlikvidujte je ve vaší transformované podobě a se samotným Aklesiahem si vyřiďte účty posléze (čím jiným, než vaším mečem). Hojně lze využívat okolní sloupy ke krytí. Až bude po všem, vstupte do portálu a najděte cestu zpátky do Navayina příbytku. Tentokrát již nebude přivítání tolik srdečné, inu vyjměte čarodějnici srdce silou a posbírejte z ní vypadnuvší klíč. Otevře se vám doposud uzamčená část sklepení, v níž otevřete truhlu a posbírejte sedm zářících úlomků. Nyní je na čase vydat se k jeskyním.

    Získaným klíčem se vám otevřou jejich brány a vy sestoupíte do temnot. Nabízejí se dvě cesty, jak úspěšně zdolat tuto lokaci. Buď naleznete magické byliny a donesete je starci. Za ty dostanete lektvar a úkol donést jej Manalahovi do kláštera. Ten vylepší vlastnosti vašeho meče, se kterým vyprostíte druhý úkolový kámen z ledového sevření hluboko v jeskyních. Druhá (poměrně příjemnější) cesta spočívá v umístění Navayiných úlomků do sedmi oltářů. Naleznete je roztroušeny v druhé části jeskyní, avšak dva jsou pekelně skryty. Jeden se nalézá za zdí kousek od začátku druhé části (musíte přijít až k zeleně světélkující zdi), druhý ve velké místnosti se dvěma lávovými jezírky rovněž za zdí. Tím ledová schránka kamene roztaje. Seberte jej a otevřeným východem se teleportujte ven.

    S oběma kameny se vydejte zpět do kláštera. Od mnicha v kápi můžete dostat několik šípů, ale není to nutné. Promluvte s Manalahem, zavede vás do katakomb. Je načase pomalu začít střádat lékárničky na závěrečný souboj. Velké množství se jich nachází kousek od začátku za zamřížovanou chodbou. Seznamte se s novým typem přízraků a pokračujte rovnou za nosem. V druhé části katakomb stačí přehodit páky po stranách lávového jezírka, přeskákat po vzniklých plošinách a z poslední ještě skočit vlevo a pákou otevřít dveře. Ve třetí části by vás mohl zarazit snad jen tajný průchod hned na začátku (přiběhněte k jedné ze zdí a ta se otevře). Následuje finální část prvního aktu. Než sestoupíte po schodech dolů, posbírejte množství lékárniček po stranách velkého otevřeného prostoru. Pak použijte schody, které ihned nahradí sloupy. Po těch opatrně seskákejte dolů (ze čtvrtého sloupu lze skočit pro lékárničku). Dole již čeká natěšený boss. Při jeho likvidaci nejprve zničte přízraky, které na vás posílá (platí na ně i konvenční zbraně), až poté sekněte do bosse archandělským mečem. Toto opakujte do doby, než uprchne kruhovým teleportem. Na samý závěr se ocitnete v bažinách, kde vstupte do připraveného teleportu.

    Akt 2
    Ocitnete se v hotelovém pokoji. Prozkoumejte dokumenty na stole a seberte pistoli s municí. Můžete vyčistit celý hotel, ale primárním cílem je dostat se po hlavním schodišti do přízemí. Tam si promluvte s recepčním, který vás odkáže na knihkupectví opodál. Vyjděte hlavním vchodem, vyslechněte rozhovor s policistou a v uličce vpravo zachraňte nebohé individuum. Dále pokračujte směrem vlevo od hotelu. Pokud se budete držet pravé strany ulice, minete velkou budovu připomínající spíše kostel s nádvořím uprostřed. Uvnitř naleznete knihkupectví, ve kterém vyzpovídejte Arquana. Pošle vás vyhledat svou kolegyni v hotelu Blue Moon. V zadních místnostech ještě posbírejte něco munice a vysoce účinný samopal. Naproti vchodu do knihkupectví se nachází knihovna. Pokud ji vyčistíte od ozbrojeného póvlu získáte od knihovníka brokovnici. Hotel se nachází v okrsku Black Rose square. Pokračujte od knihkupectví dále do města. Opět se držte pravé strany a narazíte na tunel vedoucí do kýžené lokality.

    Hotel Blue Moon se nachází hned naproti, račte vstoupit. Opět můžete prozkoumávat celou budovu, avšak pro splnění úkolu stačí přivolat výtah tlačítkem a vyjet do třetího patra. Dejte se první uličkou vpravo a vstupte do třetího pokoje, také vpravo. Zneškodněte démona a seznamte se s vaší novou přítelkyní. Pozve vás na večírek do věže KEOS. Ta se nachází na KEOS plaza, kam vede tunel ústící nedaleko knihkupectví. Projděte jím, ale nechoďte dále do tunelu s označením U - KEOS Platz, ale pokračujte vlevo, kde se nachází věž. Před branou potkáte vaši přítelkyni. Uvnitř se nejprve ohlaste u sekretářky a pak vstupte do otevřeného výtahu. Promluvte s van Dornem. Tentokrát nejezděte výtahem zpátky dolů, nýbrž na střechu. Po odletu se ocitnete u skladiště, kde vězní van Dornovu dceru. Uvnitř naleznete mezi bednami ukrytou plošinu, kterou vyjeďte do místnůstky u stropu skladiště. Promluvte s Jessie. Vraťte se dolů a zlikvidujte nové nepřátele venku. Na tomto místě je nutné sprovodit ze světa vše živé, jinak nelze pokračovat. Ve skladišti ještě můžete nalézt raketomet a něco munice. Nakonec zastřelte i pilota helikoptéry.

    Vyslechněte zajímavé fakta a z lokace Virtual Games odejděte dveřmi, nikoliv výtahem. Ocitnete se na starém známém Black Rose square. Chrám, kam máte namířeno, se nachází v Light Square (startovní lokace) a je umístěn přímo naproti východu z tunelu do Black Rose. Mnich uvnitř vás pošle získat zpět ukradený talisman. Vydejte se tedy zpět do Black Rose square. Od hotelu Blue Moon se vydejte uličkou vpravo, až dorazíte na rozlehlé náměstí. Tam vstupte do nepřehlédnutelného klubu Crash Test Dummies. Celou putyku vyčistěte a projděte dveřmi vedle baru. V další místnosti zlikvidujte bosse a vezměte si od něj bezpečnostní kartu. Tou otevřete mříže spolu s trezorem v téže místnosti a posbírejte všechny věci. S amuletem se vraťte do chrámu. Budete muset zneškodnit hned dva démony najednou, kdy se dá s úspěchem využít rozsáhlý prostor chrámu. Až bude po všem, znovu si promluvte s mnichem a vydejte se na dlouhou cestu ke KEOS Tower. Tentokrát se již neohlašujte a výtahem vyjeďte rovnou do van Dornovy kanceláře. Opět sprovoďte ze světa jednoho démona. Jako odměna vám přináleží setkání se s jednou starou známou.

    Při opouštění budovy i mimo ni buďte opatrní, budou na vás útočit všichni strážci. Běžte do Virtual Games, které jsou nedaleko a spolu s ostatními se vydejte k Arquanovi do knihkupectví. Budete vysláni prověřit podzemní laboratoře KEOSu. Nyní je na čase použít tunel nesoucí označení U - KEOS Platz, který byl zmíněn výše. Promluvte s bezdomovcem a projděte otvorem ve zdi dále v metru. Ocitnete se v jeskyních, kde si největší pozor dejte na skupinu vybuchujících nepřátel. Po prozkoumání jeskyně se ocitnete v zamřížovaném kruhovém prostoru. V posledním výklenku napravo přehoďte páku. Seskočte za otevřenou mříž a použijte druhou páku. Na hřbitově se setkáte s novým typem nepřítele, na kterého platí pouze archandělský meč. Dávejte si pozor, aby vás nezasáhl zblízka, pak totiž nemůžete malý okamžik útočit. Po jeho zneškodnění pokračujte otevřeným průchodem a překonejte další jeskyni. Konečně se dostanete do sídla Red Raven gangu, kde třeba zneškodnit všechny nepřátele (zvlášť si dávejte pozor na bodře ukryté punkery na ochozech sálu). Až tak vykonáte, promluvte s objevivší se persónou.

    V podzemních laboratořích projděte dvěma dveřmi. V místnosti nalevo najdete raketomet, jinak pokračujte stále rovně, sjeďte dvakrát výtahem dolů a rovnou do koridoru. Po projití celkem přímočarých prostor narazíte na zavřené dveře a terminál, sem se vrátíme později. Použijte jednu z výtahových plošin a sestupte níže. Terminálem lze otevírat bloky cel A a B. V blocích A naleznete něco potřebné munice, v bloku A pak zuboženou osůbku, se kterou promluvte. Se získanou přístupovou kartou se vraťte k terminálu nahoře. Na rozcestí vlevo a odstřelte řadu min. Ve velké strojovně zmáčkněte tlačítko na sloupu se schůdky a pokračujte přes sestavený most. Na druhé straně strojovny použijte výtah a v kabinkách po stranách přehoďte páky. Nově otevřeným průchodem vpochodujete přímo pod meč bosse. Po jeho smrti použijte přístroj v další místnosti a SAVE! Co nejrychleji utíkejte zpět k začátku, kde se otevřel nouzový východ. Snažte se být co nejvíce v nezranitelné formě bojovníka/kouzelníka, útočit na droidy nemá smysl. Po nalezení východu vstupte do výtahu uprostřed.

    Z Virtual Games běžte rovnou do budovy KEOS opodál. V jedné z místností kolem hlavní haly použijte terminál a pokračujte do podzemního komplexu. Výtahem uprostřed sjeďte dolů a střelbou zneškodněte miny. Projděte kruhovými dveřmi a zlikvidujte modrou kreaturu (nespleťte si ji však s démonem, kterého jste potkali na hřbitově, na tohoto platí i standardní zbraně). Pokračujte rovně jak jen to půjde a na první křižovatce zabočte doprava, do modré místnosti. Dále stačí jít rovnou za nosem než skončíte v kruhové místnosti. Zabitím démona a dvou zelených chobotniček rovněž skončí druhý akt.

    Akt 3
    Vítejte v předpeklí. Sestupte po četných schodech a projděte branou. Ocitnete se v ukrutně nepřehledném městě Kramath. Snažte se najít přibližný střed města, který poznáte podle obskurní stavby s entitou stojící před ní. Promluvte s ní a vstupte do budovy. Tam vyslechněte duchy, kteří žádají zabití strážce dolů. Pokud vyjdete ze stavby, vchod do dolů naleznete po pravé straně. Uvnitř zabijte strážce a vraťte se k duchům. Bohužel je musíte také sprovodit z onoho světa a vzít ikonu vypadnuvší z jednoho z nich. Vraťte se nyní do dolů a ikonu použijte u mříže. Výtahem sjeďte dolů a pokračujte dále. Až to bude možné, zabočte dvakrát doleva a na konci doprava, do úzkého tunelu, kde zneškodněte dva modré démony svým mečem. Pokračujte dále přes most do hlubin jeskyní. Dejte se prvním tunelem doprava a sjeďte dolů výtahem. V prostřední štole najdete ve výklenku vlevo Garreta, který vás pošle osvobodit jeho duši. Vraťte se výtahem nahoru a pokračujte tunely dále, držíce se pravé strany. Narazíte na výtah vedoucí do továrny. Pokud půjdete z výtahu rovně, najdete těžko rozeznatelnou klec vedoucí ven. Ještě předtím můžete v jedné z místností továrny přehodit páčku, nepodařilo se mi však zjistit, co spouští. Velkou branou vyjděte z komplexu továrny a dejte se vlevo. Projděte do druhé části mapy, kde naleznete několik bran s docela tuhou ochrankou. Až se jí zbavíte, vstupte do svatyně a použijte jediné funkční dveře naproti vstupu. U modrého zařízení přehoďte páčku nalevo, tím uvolníte Garretovu duši.

    Nyní se vraťte kolem továrny do středu města k taverně. Pokud se vydáte uličkou naproti vchodu a pak doprava, najdete průchod do další části. Tam vystupte po schůdcích na vyvýšenou plošinu a najděte cestu na prostranství s oltářem uprostřed. Vstupte nejprve do rudých dveří vlevo. Čeká vás lehčí ze dvou soubojů s démonem Astarothem. Nejprve vyřiďte jej svým mečem, až poté temné anděly. Seberte Astarothovo srdce a vydejte se do dveří na druhé straně prostranství. Budete účastníky epesního souboje s Phearem. Dejte si velký pozor, aby jste se nedotkli hrotů rotujících po stranách místnosti. Nejdříve rozbijte štít monstra energetickou zbraní (umístěnou standardně pod číslem devět), sedm ran na obtížnost easy by mělo stačit. Když se pak Phear bude chystat zarazit meč do země, rychle vyskočte a vyhněte se vlně. Práci dokončete mečem. Seberte druhé srdce a použijte je na oltář. Otevřeným koridorem vstupte až do pevnosti (padací most se spouští pákou nalevo od něj). V levé uličce zneškodněte pákou rotující břity a pokračujte dále. V místnůstkách po stranách naleznete cennou munici a lékárničky. Jinak ale postupujte hlavní chodbou, po strmém schodišti nahoru, až nakonec dorazíte do kruhové místnosti. Pákou přivolejte klec a sjeďte dolů. Až se klec zastaví, zůstaňte v ní, jen zlikvidujte monstra, za chvíli se opět rozjede. V obrovském sále s uvězněnou Ivy uprostřed přehoďte několik pák v místnostech okolo a jedněmi z dveří sestupte níže k Ivy. Otevřeným portálem projděte. Nyní se musíte utkat se čtyřmi kreaturami, z nichž pouze první lze porazit standardními zbraněmi. Zmocněte se jejich artefaktů a použijte je na oltáře v centrální místnosti. Poté vstupte do dalšího portálu. Seznamte se se samotným vládcem pekel. Zastřílejte si do nepřátel a až vás to přestane bavit, mečem zničte závoru na dveřích. Dobro opět zvítězilo a vy jste dohráli Archangel.

  • Autor:




    Nejčtenější

    Fishing Planet
    VIDEO: Simulátor rybaření aspiruje na nejlepší trailer roku

    V podání autorů chystané hry Fishing Planet vypadá rybaření napínavěji než většina současných stříleček. Volume doprava!  celý článek

    Příznivci krajní pravice v Charlottesville ve Virginii (11. srpna 2017)
    Končím s vtipy o nacistech, slibuje populární youtuber PewDiePie

    Po nedávných událostech v Charlottesville se jeden z nejpopulárnějších youtuberů rozhodl, že už nebude dělat žádné vtipy o nacistech.  celý článek

    Cosplay Chun-Li, jedna z nejikoničtějších postav série Street Fighter
    Fanouškům připadala herní postava příliš ošklivá, autoři ji předělali

    Postava bojovnice Chun-Li byla v bojovce Marvel vs. Capcom: Infinity tak ošklivá, že ji museli autoři v nejnovějším patchi znovu vymodelovat obličej.  celý článek

    Batrman: The Enemy Within
    Recenze nového Batmana od Telltale nebude. Je to totiž pořád to samé

    Ano, nový interaktivní seriál od Telltale se opět podařil. Pokud vás bavila první sezona, běžte si koupit i druhou. Pokud vás první sezona nebavila, druhou si...  celý článek

    Sudden Strike 4
    Zase pořádná strategie z druhé světové? Recenze Sudden Strike 4

    Sudden Strike se po dlouhé odmlce znovu vrací na monitory. Jde stále o krvelačnou strategii z druhé světové války, nebo o slabý odvar? Autoři moc...  celý článek

    Další z rubriky

    Kingdome Come: Deliverance
    Nový trailer na Kingdom Come poodhaluje příběh a létají v něm výkaly

    Nová ukázka z historického RPG ukazuje násilný přechod hlavního hrdiny z bezstarostného mládí do dospělosti.   celý článek

    Sudden Strike 4
    Zase pořádná strategie z druhé světové? Recenze Sudden Strike 4

    Sudden Strike se po dlouhé odmlce znovu vrací na monitory. Jde stále o krvelačnou strategii z druhé světové války, nebo o slabý odvar? Autoři moc...  celý článek

    Zaklínač 3: Srdce z kamene
    VIDEO: Vtipný mod do Zaklínače 3. Geralt sviští jako profík na skejtu

    Tohle video pobaví. Geralt se díky volně stažitelné modifikaci hry Zaklínač 3 pohybuje po herním světě jako na skateboardu.   celý článek

    Rozhovor s Vítězslavem Ivičičem: Nikdo nechce číst, že je buran
    Rozhovor s Vítězslavem Ivičičem: Nikdo nechce číst, že je buran

    Člověk, který vybočuje nejen svým osobitým stylem, ale také svými kritickými názory.

    Najdete na iDNES.cz



    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.