Situace se však v mezičase změnila. Do herního průmyslu vstoupili noví hráči, například vývojářské nástroje Unity. Obchodní model obdobných technologií se tak v posledních letech proměnil.
Unreal Engine 4 proto cílí i na využití mimo hry, což se její vývojáři snaží podpořit také nejnovější soutěží o 60 tisíc dolarů, tedy v přepočtu o zhruba 1,5 milionu korun.
Cílem je co nejlepší zpracování vinárny, akce tak podporuje využití technologie v architektuře. A soutěž probíhá ve spolupráci s architektonickým blogem Ronena Berkmana, který již několik obdobných akcí pořádal. Celková suma pro výhry ve výši 60 tisíc dolarů je však pro server tou vůbec největší.
Soutěž začíná 15. června, poběží tři měsíce a podmínkou je vytvoření vizualizace v Unreal Enginu 4. Pořadatel vítěze ohlásí letos v říjnu v Itálii.
Tento krok je tak v souladu se slovy zakladatele Epic Games Tima Sweeneyho. Ten pro server Gamasutra prohlásil, že technologie pro odvětví mimo hry představuje obrovskou příležitost. Unreal Engine 4 je totiž v základu zdarma.