Částka může působit astronomicky, podle webů s průměrnými platy jsou však v herním vývoji v USA standardní příjmy ještě o pět set až tisíc dolarů vyšší.
Cílem je umožnit komunitním tvůrcům věnovat svým projektům více času. A ty nejlepší se pak mohou stát oficiálním stahovatelným obsahem.
Studio oněch patnáct vývojářů vybere každý měsíc a první várku již zvolilo. Pokud však všichni vykazovat uspokojivý postup, může jim firma platit i dlouhodobě. V takovém případě by celkový počet podporovaných vývojářů mohl narůst.
Rozšíření Scorched Earth pro ARK: Survival Evolved
„Doufáme, že tímto stipendiem pomůžeme tvůrcům, kteří pracují v regulérním zaměstnání a nemohou tvorbě modifikací věnovat tolik času. Snad jim to pomůže uvolnit ruce a v ideálním případě dokončit některé z těch modifikací,“ prohlásil kreativní ředitel Jeremy Stieglitz pro server PC Gamer.
V současné době budou o podporovaných modifikacích budou rozhodovat autoři hry, ale do budoucna by mohla mít vliv i komunita.
Autoři Ark: Survival Evolved si od tohoto nápadu slibují, že lidem pomůže jako krok mezi amatérským vývojem a prací v profesionálních studiích.
Ark: Survival Evolved je boj o přežití ve světě plném dinosaurů. Od června 2015 je dostupný v předběžném přístupu na Steamu a od prosince 2015 také na Xboxu One. PC verzi podle serveru SteamSpy vlastní téměř pět milionů lidí.