Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Assassin's Creed měl propracovanou kooperaci. Vývojáři ji odstranili

  12:25aktualizováno  12:25
První díl Assassin's Creed zahrnoval v počátečních fázích vývoje i kooperativní režim, ten však podle vývojářů přestal dávat smysl. Titul se během vývoje vyprofiloval jako sólo hra a jeho autoři tvrdí, že zápletka kooperaci také příliš nepodporovala.

Ilustrační obrázek z titulu Assassin's Creed: Revelations

Pro časopis The Official Xbox Magazine to odhalil hlavní návrhář misí Philippe Bergeron. "Předtím než jsme vymysleli Desmondův příběh a propojení s Animusem, jsme (ve hře) měli masivní kooperativní součást," tvrdí Bergeron.

"Její realizace však začala být příliš obtížná: engine nezvládl její podporu a příběhová metafora to nepodporovala. Kooperace byla jedním z velikých úvodních plánů, které ve finále nedávaly smysl," vysvětluje Bergeron.

"Síťovou hru nebylo možné skloubit s kooperací ve vzpomínkách předků. Váš předek žil svůj život určitým způsobem, větvící se děj by tak vytvářel paradox. Nehodilo se to."

Síťová hra se však později objevila v Assassin's Creed: Brotherhood.

Autor:




Nejčtenější

Zaklínač 3:  O Víně a krvi
Autor knih o Zaklínači žárlí na úspěch hry

Spisovatel Andrzej Sapkowski tvrdí, že popularita jeho knížek pomohla hernímu zaklínači stát se hitem, nikoli naopak.  celý článek

Diablo 2 pacifist
Hráč dokončil Diablo 2 za 8 hodin, aniž by někoho zabil

Bez toho, aby na někoho zaútočil, dokončil hráč legendární Diablo 2, a to ještě navíc v rekordním čase.  celý článek

Blackwood Crossing
RECENZE: Blackwood Crossing vypadá jako špičkový animák od Pixaru

Dětství sourozenců Finna a Scarlett bylo poznamenané tak dramatickými událostmi, že navždy změnily chod jejich životů. Celý Blackwood Crossing je jejich...  celý článek

Marvel’s Guardians of the Galaxy - The Telltale Series
RECENZE: Adaptace Strážců Galaxie je až příliš velkou sázkou na jistotu

První epizoda nového interaktivního seriálu od Telltale je za námi a naše dojmy jsou rozpačité. Byť je obsah bezesporu kvalitní, už se pomalu začíná zajídat.  celý článek

Call of Duty: WW2
Je to oficiální. Letošní Call of Duty se vrátí do 2. světové války

Předchozí úniky informací se potvrdily. Válečná střelnice Call of Duty se s letošním dílem vrátí ke kořenům, tedy do období druhé světové války.   celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.