Ilustrační obrázek z titulu Assassin's Creed: Revelations

Ilustrační obrázek z titulu Assassin's Creed: Revelations

Assassin's Creed měl propracovanou kooperaci. Vývojáři ji odstranili

  • 2
První díl Assassin's Creed zahrnoval v počátečních fázích vývoje i kooperativní režim, ten však podle vývojářů přestal dávat smysl. Titul se během vývoje vyprofiloval jako sólo hra a jeho autoři tvrdí, že zápletka kooperaci také příliš nepodporovala.

Pro časopis The Official Xbox Magazine to odhalil hlavní návrhář misí Philippe Bergeron. "Předtím než jsme vymysleli Desmondův příběh a propojení s Animusem, jsme (ve hře) měli masivní kooperativní součást," tvrdí Bergeron.

"Její realizace však začala být příliš obtížná: engine nezvládl její podporu a příběhová metafora to nepodporovala. Kooperace byla jedním z velikých úvodních plánů, které ve finále nedávaly smysl," vysvětluje Bergeron.

"Síťovou hru nebylo možné skloubit s kooperací ve vzpomínkách předků. Váš předek žil svůj život určitým způsobem, větvící se děj by tak vytvářel paradox. Nehodilo se to."

Síťová hra se však později objevila v Assassin's Creed: Brotherhood.