Firma v současnosti chystá například nové díly RollerCoaster Tycoon, Alone in the Dark či Haunted House.
"Mít katalog více než dvě stě dvaceti značek je zdrojem řady výhod i výzev," tvrdí Todd Shallbetter. "Výzvou je otázka, co vybrat. Na co doopravdy chceme soustředit naše zdroje a čím chceme ohromit naši fandovskou základnu, která touží po nových věcech? Na druhou stranu máme výhodu v tom, že si z takového katalogu můžeme vybírat."
Jednotliví zaměstnanci společnosti preferují rozdílné hry a mají vlastní představu, jak by tyto tituly mohly pokračovat. Je třeba si proto klást otázky jako: "Jak by to vypadalo při využití nových technologií, nového způsobu prodeje, a co dává smysl z uměleckého, kreativního i komerčního pohledu?"
Například titul Alone in the Dark: Illumination využije technologii Unreal Engine a nabídne spolupráci až čtyř hráčů. Části hry budou generované náhodně, měnit se budou jejich půdorysy i to, které dveře jsou tentokrát zamčené. Na odlišných místech se také budou objevovat nepřátelé.
Titul navíc pracuje se svítilnou jako jedním z ústředních prvků. Pokud totiž začnete střílet na nepřítele, kterého jste baterkou neosvítili, budete ho poškozovat jen velmi málo. "Naším cílem je vytvářet nové zážitky s klasickou herní náplní," říká Shallbetter.