Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Atlantis 2 - druhá část rozsáhlého návodu

  12:00aktualizováno  10. ledna 2001 11:20
V prvním díle tohoto návodu jsme se v roli mnicha Felima podívali na malý ostrůvek v Irsku a v roli špeha Tepeca mezi starobylé pyramidy Mayských indiánů. Dnes jako říšský vyslanec Wei Yulan navštívíme nejen čínský klášter, ale i bájnou Shambhalu a v neposlední řadě i zatopené trosky kdysi zářící Atlantídy...

Atlantis 2

Druhá a zároveň i poslední část návodu na rozsáhlou a graficky strhující adventuru.?

Přistupte k oltáři a vložte nejmenší trojúhelníkový kámen na poslední volný hrot v levé části oltáře - odcestujete do čínského kláštera.

3. země: Čínský klášter...
Vždy, když se budete chtít z kláštera vrátit zpět za šamanem do Tibetu, udeřte paličkou do velkého gongu na dvorku (palička je opřená o pravou stranu gongu).

  • Jděte k bráně vedoucí z kláštera, kde na zemi uvidíte zlověstný stín.
  • Jděte ke starci stojícímu nalevo od budovy a promluvte si s ním o všem možném.
  • Vystoupejte po schůdcích až těsně před vchod do budovy, zahněte doprava a jděte podél zábradlí dokud nenarazíte na mladého Číňana (schovává se za sloupem) - důkladně ho vyzpovídejte. Atlantis 2
  • Vstupte do kláštera a vejděte do prvních dveří nalevo, kde si promluvte s opatem.
  • Vyjděte ven a promluvte si se starcem (Master of Directions) o Tan Yunovi.
  • Vejděte do kláštera, jděte až na konec chodby, zahněte doleva a promluvte si s mnichem Chenem (Ten vám dá několik mě nesrozumitelných rad. Hovořte s ním dokud se nezačne opakovat).
  • Vraťte se na chodbu a vejděte hned do dveří naproti, kde si promluvte se starcem.
  • Přistupte k zařízení uprostřed místnosti. Klikáním na jeho levou či pravou stranu s ním můžete
  • otáčet, takže ho nastavte tak, aby červený znak byl nahoře, žlutý napravo a bílý nalevo (viz obrázek). Následně vložte do středu zařízení želvu.
  • Promluvte si se starcem, pak si stoupněte do rohu místnosti nalevo od okna. Atlantis 2
  • Natočte se tak, aby bylo okno po vaší levici, udělejte krok dopředu a promluvte si se starcem.
  • Natočte se směrem ke stěně s dveřmi a udělejte krok dopředu, doprava, doleva, doleva, doleva, doprava, dopředu a dopředu (viz obrázek) - dostanete se tak do tajné místnosti.
  • Jděte do levého zadního rohu místnosti, kde otevírejte oranžovou truhlici dokud v ní nenaleznete hůlku.
  • Obejděte stůl s létajícím drakem a stoupněte si na plošinu s rytinami. Kolem vás se nacházejí čtyři svícny, které zapalte pomocí hůlky a to v tomto pořadí: červený, zelený, modrý a žluto-bílý. Pokud jste učinili správně, stane se z vás trpaslík.
  • Vykročte směrem k létajícímu drakovi - objevíte se v nádherné zahradě.
  • Jděte až ke zdvihnutému mostu a zahněte doleva, kde ze země seberte 6 sošek. Atlantis 2
  • Vraťte se do tajné místnosti a odejděte z plošiny se svícny - nabudete normální velikosti.
  • Nyní musíte na plošinu s rytinami umístit všechny sošky a to ve správném pořadí. Využijte nyní obrázku jenž je součástí tohoto návodu: soška bojovníka se sekerkou (1), soška kováře s kladivem (2), soška ženy s holí (3), soška trpaslíka s velkým kloboukem (4), soška ženy se dvěma kbelíky (5) a nakonec měšec s penězi (6).
  • Vykročte směrem k jezírku s létajícím drakem, čímž se opět zmenšíte.
  • Všechny správně umístěné sošky obživly. Seberte měšec s penězi a každé postavě dejte jednu minci - na oplátku dostanete pět disků.
  • Vstupte do zahrady (směrem k jezírku s drakem) a jděte až k dřevěnému zařízení. Na pět kolíků použijte disky v pořadí uvedeném na obrázku č.1, poté disky přehoďte dle obrázku č.2. - tím byste měli spustit most. Atlantis 2
  • Přejděte přes most a jděte ke zlaté bráně.
  • Nyní je čas naposledy použít váš krystal. Učiňte tak (viz obrázek).
  • Z Měsíce se však tentokráte nevracejte na Zemi, ale leťte ke Slunci.
  • Obleťte Slunce - dostanete se do pásma meteoritů, odkud zamiřte k bíle zářícímu místu - zde by se měl váš kulatý krystal změnit v šestihranný objekt.
  • Odleťte zpět k meteoritům (asi vám bude chvilku trvat než naleznete východ z této pestrobarevné lokace), dále leťte k velké žluté planetě - dostanete se ke Slunci, odkud zamiřte k malé béžové planetce. Dostanete se k Měsíci a odsud se vraťte zpět na matičku Zemi.
  • Stojíte před zlatou bránou, na které je znázorněn myslivec a utíkající liška. Uprostřed brány je dále šíp směřující vzhůru. Klikněte na myslivce, čímž změníte směr šípu.
  • Projděte branou a nastupte do obrovského draka - místního dopravního prostředku. Atlantis 2
  • Na stěně nalevo uvidíte další puzzle, který tvoří deska s červeným drakem mezi dvěmi modrými obláčky. Vaším cílem je získat perlu schovanou v tajné přihrádce.
  • Řešení puzzlu: Nejdříve klikněte na draka. Jakmile se zastaví, klikněte na pravý obláček, pak zase na pravý, opět na pravý, na levý, na pravý a nakonec na levý obláček.
  • Seberte perlu z tajné schránky.
  • Projděte za červený závěs, otočte se a vložte perlu do zlatého panelu.
  • Jděte k dřevěnému stavení a třikrát po sobě se snažte vejít dveřmi dovnitř - zjeví se kněz.
  • Promluvte si s knězem o všem možném.
  • Obejděte dřevený domek zprava a vstupte do zadních dveří vedoucích do pekelného bludiště.
  • Promluvte si s vrátným - získáte prázdný formulář. Vaším úkolem ho bude správně orazítkovat. Při procházení bludištěm narazíte na celkem 6 "zvířecích" úředníků, z nichž každý vám dá jiné razítko. Mějte však na paměti, že v bludišti můžete chodit taktéž "po stropě", na který se dostanete pomocí zvláštního schodiště.
  • Nejdříve musíte zjistit jaká razítka a v jakém pořadí potřebujete, proto nejdříve v bludišti najděte malou holčičku a promluvte si s ní - měla by vám dát vějíř. Pokud tak neučiní, nenasměrovali jste na zlaté bráně šíp na myslivce, jak jsem dříve v tomto návodu uvedl. Atlantis 2
  • Prozkoumejte vějíř, na kterém uvidíte správné pořadí potřebných razítek (bráno zleva doprava). Nyní jíž nezbývá nic jiného než navštívit patřičné úředníky a nechat si od nich orazit formulář. Bohužel, potřebná razítka a jejich pořadí se v jednotlivých hrách mění, takže jsem si pro vás připravil alespoň obrázek, na kterém je uvedeno který z úředníků dává jaká razítka (obrázek je úplně dole).
  • Správně orazítkovaný formulář odneste vrátnému - dostanete houbu nesmrtelnosti.
  • Vyjděte ven z pekla a předejte houbu kněžímu - dostanete magickou svítilnu.
  • Nastupte do draka, jděte do místnosti za závěsem, ze zlatého panelu vyjměte perlu a hned ji zase zasuňte nazpět.
  • Známou cestou se vraťte až do kláštera, respektive do místnosti s želvou, odkud vyjděte ven na chodbu. Po zdolání zlého ducha získáte další trojúhelníkový kámen a vrátíte se na svou základnu do Tibetu.

    Atlantis 2

    Finále: Shambhala, Atlantída atd...

  • Přistupte k oltáři a na zbylé tři volné hroty použijte své trojúhelníkové kameny. Učiňte tak ale v tom pořadí, v jakém jste je nabyli (tzn. Nejprve kámen z Irska, pak z Ameriky a nakonec z Číny) - toto pořadí je velmi důležité!!!
  • Na střed oltáře použijte hranatý krystal z inventáře - objevíte se uprostřed obrovského květu.
  • Kolem sebe uvidíte 6 různých závěsů. Musíte projít třemi z nich, navíc každým dvakrát. Pořadí je uvedeno na okolním obrázku. Posléze budete přeneseni do bájné Shambhaly.
  • Jděte dopředu a pak kolem jezírka až ke královně Rhee, se kterou si promluvte o všem možném.
  • Po dlouhém rozhovoru s Rheou jděte o dvě lokace nazpět, odkud "odleťte" ze Shambhaly (klikněte ne oblohu mezi dvěma vysokými stromy). Atlantis 2
  • Nyní se objevíte ve "světě", který sestává z šestnácti různých lokací, kterými jste dříve ve hře procházeli. V každé lokaci se pak nachází jeden předmět, který můžete sebrat. Vaším úkolem je použít správný předmět na správné místo ve správné lokaci. Tím správným předmětem je hvězda, kterou naleznete na zemi před dřevěným domkem v Číně. Tuto hvězdu musíte použít na okno v kostele v Irsku, konkrétně v pracovně s otevřenou knihou.
  • Objevíte se ve změti modrých pixelů na mořském dně. Ze všeho nejdříve musíte naleznout vchod do Atlantídy (viz obrázek).
  • Projděte vstupní branou, udělejte krok dopředu a pak doprava, kde seberte velký modrý krystal.
  • Nyní najděte v prostorách Atlantisu (hledání by nemělo být složité - mnoho lokací tu není) velkou chobotnici. Vaším úkolem je pomocí krystalu useknout všechna její chapadla. Takže vždy, když po vás chobotnice jedním chapadlem zaútočí, rychle na ono chapadlo klikejte (krystal musí svítit!). Atlantis 2
  • Po zneškodnění chobotnice se ve vás konečně spojí Světlo se Tmou a vy se objevíte u šamana v Tibetu.
  • Jděte k oltáři a na jeho střed použijte již podruhé svůj krystal.
  • Ve vesmíru leťte tak jako kdysi na místo, kde se váš krystal změnil z kulatého tvaru na hranatý (leťte ke slunci, kolem slunce a k bílé záři).
  • Dále leťte směrem k menšímu fialově zbarvenému místu s černým "flekem" uprostřed (viz obrázek).
  • Nakonec proleťte červenou lokací směrem k bíle zářícímu místu

    A to je konec. Všechno dobře dopadlo, svět je zachráněn a Ten si nyní konečně může užívat klidu se svou novou blonďatou přítelkyní...

    Atlantis 2

  • Autor:




    Nejčtenější

    Ukázka ze hry Fapic
    Kvantita na úkor kvality, Steam praská pod náporem špatných her

    Ani nově zavedený vstupní poplatek nedokáže zabránit vydávání stále většího množství špatných her. Jen za první týden tohoto měsíce jich vyšlo přes 200.  celý článek

    Destiny 2
    VIDEO: Sci-fi Destiny 2 je nejhezčí na PC

    Zatímco první díl střílečkové hry na hrdiny vyšel pouze na konzole, druhý se podívá i na počítače. A bude tam vypadat zdaleka nejlépe.  celý článek

    Jak už je u her od Bethesdy zvykem, neobdrželi jsme s předstihem novinářskou...
    Vývojáři otočili, demoverze Prey je nakonec i na Steamu

    Tvrdili, že kvůli možnosti vracení her na Steamu PC hráči demoverze nepotřebují. Teď už ji jejich hra má také.   celý článek

    Wolfenstein II: The New Colossus
    Wolfenstein 2: střílet nácky je lepší se zbraní v každé ruce

    Koncem října se vrátí bijec nacistů B.J. Blazkowicz, aby dokončil rozdělanou práci z New Order, na nějž hra navazuje. Pár věcí se změní.  celý článek

    League of Legends
    Slavný fotbalista vyhrál soud s autory League of Legends

    Slavný nizozemský fotbalista Edgar Davids uspěl s žalobou proti provozovatelům hry League of Legends. Jedna z postav se totiž notně inspirovala jeho vzhledem.   celý článek

    Další z rubriky

    Uncharted: The Lost Legacy
    RECENZE: Uncharted Lost Legacy je dámská jízda ve velkém stylu

    Voda je mokrá, drogy špatné a Uncharted je jednou z nejlepších her vůbec. Nic se na tom nemění ani v novém přídavku Lost Legacy, kde ikonického Nathana Drakea...  celý článek

    League of Legends
    Slavný fotbalista vyhrál soud s autory League of Legends

    Slavný nizozemský fotbalista Edgar Davids uspěl s žalobou proti provozovatelům hry League of Legends. Jedna z postav se totiž notně inspirovala jeho vzhledem.   celý článek

    Arma 3 Laws of War
    Přídavek do Army 3 umožní hrát za humanitárního pracovníka

    Ve hrách zcela neobvyklý pohled na válečné peklo nabídne přídavek Laws of War pro Armu 3. Vyzkoušíte si v něm roli nestranného humanitárního pracovníka.   celý článek

    Najdete na iDNES.cz



    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.