Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autor The Sims chce v nové hře generovat obsah skutečným životem hráčů

aktualizováno 
Will Wright, který navrhl tituly jako SimCity, The Sims či Spore, odhalil svou novou společnost i připravovanou hru. Oboje nese název Hivemind a má nabídnout nový herní žánr, který Wright označuje jako "osobní hraní".

"Je to hra, která se sama přizpůsobí hráči, a jako herní elementy bere v potaz aspekty uživatelova skutečného života," řekl Wright pro server GamesBeat.

Hra by například mohla zpracovávat data o poloze hráče a jeho přátel či množství peněz, které u sebe uživatel v daný moment má. Ačkoliv sdílení takových dat zní jako nezanedbatelný zásah do soukromí, Wright věří, že lidé své informace sdílet budou.

Tvrdí totiž, že je uživatele možné nalákat dostatečným množství herně orientované zábavy. "Pokud se o hráči můžeme dozvědět dostatek informací, můžeme vytvářet hry o jejich skutečném životě," tvrdí Wright.

To prý souvisí s celkovým směřováním her v budoucnosti, ale i Wrightově herní kariéře. Wright se totiž posunul od titulu SimCity, ve kterém uživatel spravuje celé město, přes péči o virtuálního avatara v The Sims až ke konceptu osobního hraní.

Nakolik se vizionáři Wrightovi nový koncept podaří zrealizovat, však silně závisí na ochotě hráčů sdílet zneužitelné osobní informace. Ačkoliv je to novátorský projekt, mohli bychom si jeho prostřednictvím dobrovolně vytvářet svého velkého bratra. Otázkou také je, co přesně má hra na základě osobního života nabídnout, a zdali nebude zajímavější žít raději skutečný život.

Autor:




Nejčtenější

Fallout 4 - obrázky z recenzování PC verze
Fallout ve virtuální realitě je prý to nejúžasnější, co jsme kdy viděli

Tvůrci Falloutu ve spojení s virtuální realitou nešetří chválou. Titul bude upravenou verzí Falloutu 4, kterou si půjde vyzkoušet na herní show E3 v červnu v...  celý článek

Resident Evil 7: Biohazard
Klíčem k úspěchu nového Resident Evilu byla 90. léta

Inspirací pro sedmý díl Resident Evilu bylo pojetí her v minulosti. Titul se přitom původně přikláněl k akčnějšímu stylu šestého dílu.  celý článek

The Keep
RECENZE: Český The Keep je vydařený dungeon ze staré školy. A nestojí moc

Čekání se vyplatilo. Po třech letech vyšla upravená a vylepšená PC verze krokovacího dungeonu The Keep. A hraje se jedna báseň.   celý článek

Gears of War 4
Microsoft: Před uvedením nové konzole budeme mít několik exkluzivit

Skromně působící nabídka Microsoftu by se do zahájení prodeje konzole Scorpio měla zlepšit. Společnost si prý uvědomuje význam exkluzivních titulů, a chce jim...  celý článek

Šéf vývojářské společnosti InXile Entertainment, kterým je Brian Fargo.
Brian Fargo vedl vývoj Wastelandu i Falloutu. Pracuje na poslední hře

Ostřílený návrhář s více než 35 lety zkušeností plánuje svůj odchod ze světa videoher. Nejprve však dokončí Wasteland 3, jehož vydání je naplánované na rok...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.