Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autoři Darksiders 2: vývoj pro PlayStation 3 je jako osina v zadku

aktualizováno 
Vývoj pro konzoli PlayStation 3 se prý stále potýká se stejnými problémy jako v roce 2006, kdy ji společnost Sony uvedla na trh. "Pracovat na hře pro PlayStation 3 je jako osina v zadku," řekl serveru Eurogamer.net Marvin Donald, který vede vývoj Darksiders 2.

Darksiders 2

"Zvykat si (na PlayStation 3) opět let později? To znamená, že je to opruz," tvrdí Donald. Zároveň ale přiznává, že není softwarovým inženýrem. Podle svých slov však o tom od týmu slyší často.

Donald však není jediným, kdo si na vývoj pro PlayStation 3 stěžuje. Autoři detektivního titulu L.A. Noire tvrdí, že většina vývojářů raději hru připravuje nejprve pro PlayStation 3, a pak převádí na Xbox 360 než naopak. Jinak prý vyvstane řada problémů.

První díl Darksiders vyšel loni v lednu a ve světě se dočkal hodnocení v průměru 83 %. Jeho autoři nyní připravují druhý díl, o kterém se předpokládá, že vyjde příští rok.

Autor:


Témata: Playstation 3, Xbox


Hlavní zprávy

Cuketovo čokoládový chlebíček
Cuketovo čokoládový chlebíček

Potěšte rodinu rychlou dobrotou.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.