Darksiders 2

Darksiders 2

Autoři Darksiders 2: vývoj pro PlayStation 3 je jako osina v zadku

  • 0
Vývoj pro konzoli PlayStation 3 se prý stále potýká se stejnými problémy jako v roce 2006, kdy ji společnost Sony uvedla na trh. "Pracovat na hře pro PlayStation 3 je jako osina v zadku," řekl serveru Eurogamer.net Marvin Donald, který vede vývoj Darksiders 2.

"Zvykat si (na PlayStation 3) opět let později? To znamená, že je to opruz," tvrdí Donald. Zároveň ale přiznává, že není softwarovým inženýrem. Podle svých slov však o tom od týmu slyší často.

Donald však není jediným, kdo si na vývoj pro PlayStation 3 stěžuje. Autoři detektivního titulu L.A. Noire tvrdí, že většina vývojářů raději hru připravuje nejprve pro PlayStation 3, a pak převádí na Xbox 360 než naopak. Jinak prý vyvstane řada problémů.

První díl Darksiders vyšel loni v lednu a ve světě se dočkal hodnocení v průměru 83 %. Jeho autoři nyní připravují druhý díl, o kterém se předpokládá, že vyjde příští rok.


Témata: Playstation 3, Xbox