Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autoři Dead Island pracují na fantasy rubačce plné magie

  11:56aktualizováno  11:56
Modifikace mohou slavit úspěch i u profesionálních vývojářských týmů. Jeden z členů polské společnosti Techland například upravil jejich zombie akci Dead Island, a získal tím vlastní tým na vývoj herního prototypu. Projekt nese pracovní název Project Hell.

Původně šlo o modifikaci upravující dynamiku zbraní v Dead Island. Jeho vývojář, vystupující pod přezdívkou MZM, tak týmu předvedl svůj herní koncept. Podle oficiálního blogu jeho projekt následně udělal takový dojem, že mu společnost přidělila několik zaměstnanců pro vývoj prototypu.

Hra má být variací na sekání a mlácení s podporou magie. "Naším hlavním cílem je vytvořit hru, kterou si všichni užijeme. Neočekávejte proto jednorožce a pohádkové víly," píše se na blogu hry. Titul má nabídnout boje s hordami nepřátel i pekelnými bossy.

Hra využívá stejnou technologii jako titul Dead Island, tedy Chrome Engine 5. Vývojáři však slibují rozličné inovace.

Autor:


Témata: Chrome


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.