Plánují návrat ke zlaté éře akcí z druhé světové a požadují finance

  • 4
Chybí vám ve střílečkách prostředí druhé světové války natolik, abyste vývoj dobové hry finančně podpořili? Takovou otázku nepřímo pokládají tvůrci titulu Battalion 1944, jehož vznik ovlivní komunitní financování.

Jako inspiraci vývojáři zmiňují první díly stříleček Call of Duty a Medal of Honor, na kterých vyrostli. Rádi by se vrátili k ryzímu pojetí válečné akce, ve které není možné odemykat silnější zbraně a používat absurdně mocné dovednosti.

Cílem je také vznik méně otevřených map vhodných pro soutěživý styl hraní. Titul se bude soustředit na souboje pěšáků a jednotlivé úrovně se inspirují skutečnými lokacemi, které však v zájmu zábavnosti upravují. Bojovat budete například ve francouzských ulicích nebo v lesích lucemburského Bastogne.

Projekt vyvíjí britské studio Bulkhead Interactive, které sestává z lidí se zkušenostmi s vývojem velkorozpočtových her, tvůrců modifikací a profesionálních (e-Sports) hráčů.

Battalion 1944
Battalion 1944
Battalion 1944

Hra využívá technologii Unreal Engine 4 a animace jsou do počítače převáděny za pomoci technologie motion capture, která snímá pohyby skutečných lidí.

Autoři navíc provádějí intenzivní rešerši. Fotí historické budovy, zkoumají dobový arzenál a nahrávají zvuky ikonických zbraní. Cílem je připomenout dynamiku stříleček z druhé světové války s moderním zpracováním. Na titulu je však znát omezený rozpočet.

Hra by měla vyjít pro PC i konzole Xbox One a PlayStation 4.