Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Facebook byl vhodný reklamní kanál pro Battlefield 3. Vydělal čtyřnásobek

aktualizováno 
Propagace střílečky Battlefield 3 na Facebooku stála přes 2,75 milionu dolarů, tedy zhruba 57,75 milionu korun. Investice se vydavatelské společnosti Electronic Arts zhodnotila čtyřnásobně. Odhalil to server Facebook ve zprávě akcionářům.

Reklamní kampaň pro střílečku Battlefield 3 se společnosti zúročila

"Electronic Arts nedávno utratila 2,75 milionu dolarů za propagaci Battlefieldu 3 na Facebooku. Této reklamě přičetli (přínos) 12,1 milionu dolarů z prodejů. Z toho vychází 4,4násobná návratnost jejich nákladů na facebookovou propagaci," řekla provozní ředitelka Facebooku Sheryl Sandbergová.

Není však zřejmé, jakým způsobem společnost Electronic Arts vyhodnotila návratnost reklamy.

Facebook nicméně uvedl, že 60 procent propagace na Facebooku vydělá trojnásobek nákladů na danou reklamu. U necelých padesáti procent kampaní prý návratnost dosahuje i pětinásobku.

O zprávě investorům informoval server Gamesindusty.

Autor:




Hlavní zprávy

Baví vás vaření?
Baví vás vaření?

Inspirujte se recepty na eMimino.cz

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.