Reklamní kampaň pro střílečku Battlefield 3 se společnosti zúročila

Reklamní kampaň pro střílečku Battlefield 3 se společnosti zúročila

Facebook byl vhodný reklamní kanál pro Battlefield 3. Vydělal čtyřnásobek

  • 4
Propagace střílečky Battlefield 3 na Facebooku stála přes 2,75 milionu dolarů, tedy zhruba 57,75 milionu korun. Investice se vydavatelské společnosti Electronic Arts zhodnotila čtyřnásobně. Odhalil to server Facebook ve zprávě akcionářům.

"Electronic Arts nedávno utratila 2,75 milionu dolarů za propagaci Battlefieldu 3 na Facebooku. Této reklamě přičetli (přínos) 12,1 milionu dolarů z prodejů. Z toho vychází 4,4násobná návratnost jejich nákladů na facebookovou propagaci," řekla provozní ředitelka Facebooku Sheryl Sandbergová.

Není však zřejmé, jakým způsobem společnost Electronic Arts vyhodnotila návratnost reklamy.

Facebook nicméně uvedl, že 60 procent propagace na Facebooku vydělá trojnásobek nákladů na danou reklamu. U necelých padesáti procent kampaní prý návratnost dosahuje i pětinásobku.

O zprávě investorům informoval server Gamesindusty.