Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autoři Star Wars Battlefront vysvětlují, proč hře chyběl příběh

  13:01aktualizováno  13:01
Restart značky Star Wars Battlefront vyšel se zcela průměrným skóre. Hodnocení hry se zpravidla pohybovalo okolo 70 % a jednou z výtek byla absence sólo kampaně. Ta však podle tvůrců chyběla z jednoduchého důvodu. Snažili se titul vydat společně s novým filmem Síla se probouzí.

Star Wars: Battlefront | foto: Electronic Arts

„Kritizovaná byla chybějící hra jednoho hráče. Tu jsme vynechali úmyslně, abychom titul stihli vydat okolo uvedení filmu do kin, a docílili tak maximálního možného dopadu,“ prohlásil Patrick Soderlund, ředitel EA Studios.

„Řekl bych, že tým na základě původního konceptu vytvořil vážně povedenou hru. Myslím si, že si titul vedl velmi dobře a oslovil značně odlišné publikum než tradiční hry od Electronic Arts. Z tohoto pohledu byl úspěšný. Jestli máme radost z hodnocení 75 %? Ne. Je něco, co v budoucnu můžeme zlepšit? Rozhodně,“ tvrdí Soderlund.

Se skóre odkazuje na agregátor hodnocení Metacritic, kde si nejlépe vedla verze pro Xbox One. Ta získala právě průměr 75 %, PC verzi však média hodnotila okolo 72 % (recenze Bonuswebu) a pro PlayStation 4 se číslo pohybovalo okolo 73 %.

Carrie Fisher jako princezna Leia zazářila v "originální filmové trilogii"
Harrison Ford ztvárnil v prvních natočených dílech Hana Sola
Star Wars Battlefront

Ačkoliv tedy Battlefront lze vnímat spíše jako průměrnou hru, z komerčního hlediska projekt skončil zdarem. Vydavatelství se totiž podařilo prodat přes 14 milionů kopií.

Soderlund věří, že by úspěšný titul měl obsahovat sólo kampaň i síťovou hru. Obsah je tak pestřejší a příběhová část může nováčkům posloužit k pochopení základů a lepším prožitkům při on-line zápolení.

„Pokud někdy budeme vytvářet další díl (Star Wars Battlefront), musíme se tím řídit (a zahrnout i kampaň),“ prohlásil šéf EA Studios.

Finanční ředitel Blake Jorgensen přitom v minulosti oznámil, že Electronic Arts připravují další díl. Ten má zahrnovat obsah z nových filmů a nabízet rozsáhlejší svět.

Soderlundovy citace přinesl server Gamespot.

Autor:




Nejčtenější

Čínský nový rok v Overwatch
Šance na získání luxusních vzhledů se nezměnila, vzkazuje Blizzard

Lidé kvůli nové tematické akci v Overwatch spekulují o snížené šanci na získání alternativních kostýmů pro postavy. Tvůrci hry však takovou možnost vyvracejí,...  celý článek

Counter-Strike: Global Offensive
S podvodníky ve hře bojuje počítač, učí se je rozpoznávat automaticky

Prokletím téměř každé populární on-line hry jsou lidé využívající podvodné programy. Výjimkou není ani střílečka Counter-Strike: Global Offensive, kde poctivým...  celý článek

PlayStation 4 Slim - Glacier White
Z nemocnice na Zélandu zmizela konzole pro děti na chemoterapii

Z nemocnice na Novém Zélandu zmizel PlayStation 4. Konzole byla přišroubovaná ke stolu na oddělení ve Wellingtonu, kde probíhají dětské chemoterapie. A malí...  celý článek

Nintendo Switch pre-launch event
Chcete si vyzkoušet Switch před vydáním? Příští sobotu budou v Praze

Pokud byste si rádi vyzkoušeli připravovanou konzoli Switch od Nintenda ještě před březnovým vydáním, v sobotu 25. února proběhne v Praze pre-lauch event.  celý článek

Wasteland 3
Platforma pro komunitní financování vývojářům rozdá 12,5 milionu

Netradiční web pro komunitní financování Fig učinil další vlídný krok. Autorům herních projektů zafinancovaných na Figu, které podpořilo alespoň tisíc lidí,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.