Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autoři Star Wars Battlefront vysvětlují, proč hře chyběl příběh

  13:01aktualizováno  13:01
Restart značky Star Wars Battlefront vyšel se zcela průměrným skóre. Hodnocení hry se zpravidla pohybovalo okolo 70 % a jednou z výtek byla absence sólo kampaně. Ta však podle tvůrců chyběla z jednoduchého důvodu. Snažili se titul vydat společně s novým filmem Síla se probouzí.

Star Wars: Battlefront | foto: Electronic Arts

„Kritizovaná byla chybějící hra jednoho hráče. Tu jsme vynechali úmyslně, abychom titul stihli vydat okolo uvedení filmu do kin, a docílili tak maximálního možného dopadu,“ prohlásil Patrick Soderlund, ředitel EA Studios.

„Řekl bych, že tým na základě původního konceptu vytvořil vážně povedenou hru. Myslím si, že si titul vedl velmi dobře a oslovil značně odlišné publikum než tradiční hry od Electronic Arts. Z tohoto pohledu byl úspěšný. Jestli máme radost z hodnocení 75 %? Ne. Je něco, co v budoucnu můžeme zlepšit? Rozhodně,“ tvrdí Soderlund.

Se skóre odkazuje na agregátor hodnocení Metacritic, kde si nejlépe vedla verze pro Xbox One. Ta získala právě průměr 75 %, PC verzi však média hodnotila okolo 72 % (recenze Bonuswebu) a pro PlayStation 4 se číslo pohybovalo okolo 73 %.

Carrie Fisher jako princezna Leia zazářila v "originální filmové trilogii"
Harrison Ford ztvárnil v prvních natočených dílech Hana Sola
Star Wars Battlefront

Ačkoliv tedy Battlefront lze vnímat spíše jako průměrnou hru, z komerčního hlediska projekt skončil zdarem. Vydavatelství se totiž podařilo prodat přes 14 milionů kopií.

Soderlund věří, že by úspěšný titul měl obsahovat sólo kampaň i síťovou hru. Obsah je tak pestřejší a příběhová část může nováčkům posloužit k pochopení základů a lepším prožitkům při on-line zápolení.

„Pokud někdy budeme vytvářet další díl (Star Wars Battlefront), musíme se tím řídit (a zahrnout i kampaň),“ prohlásil šéf EA Studios.

Finanční ředitel Blake Jorgensen přitom v minulosti oznámil, že Electronic Arts připravují další díl. Ten má zahrnovat obsah z nových filmů a nabízet rozsáhlejší svět.

Soderlundovy citace přinesl server Gamespot.

Autor:




Nejčtenější

Resident Evil 7: Biohazard
Klíčem k úspěchu nového Resident Evilu byla 90. léta

Inspirací pro sedmý díl Resident Evilu bylo pojetí her v minulosti. Titul se přitom původně přikláněl k akčnějšímu stylu šestého dílu.  celý článek

Battlefield 1 - They Shall Not Pass
Zažijte verdunský mlýnek na maso v Battlefieldu 1. Recenze přídavku

Balíček They Shall not Pass je první ze čtveřice chystaných rozšíření úspěšné válečné hry Battlefield 1. Konečně v něm máte možnost bojovat za vojáky...  celý článek

The Keep
RECENZE: Český The Keep je příjemná vzpomínka na devadesátá léta

Čekání se vyplatilo. Po třech letech vyšla upravená a vylepšená PC verze krokovacího dungeonu The Keep. A hraje se jedna báseň.   celý článek

Šéf vývojářské společnosti InXile Entertainment, kterým je Brian Fargo.
Brian Fargo vedl vývoj Wastelandu i Falloutu. Pracuje na poslední hře

Ostřílený návrhář s více než 35 lety zkušeností plánuje svůj odchod ze světa videoher. Nejprve však dokončí Wasteland 3, jehož vydání je naplánované na rok...  celý článek

Fallout 4 - obrázky z recenzování PC verze
Fallout ve virtuální realitě je prý to nejúžasnější, co jsme kdy viděli

Tvůrci Falloutu ve spojení s virtuální realitou nešetří chválou. Titul bude upravenou verzí Falloutu 4, kterou si půjde vyzkoušet na herní show E3 v červnu v...  celý článek

Další z rubriky

The Occupation
V The Occupation budeme zachraňovat britskou svobodu

Je právě 24. října roku 1987 a hlavní hrdina, novinář, má čtyři hodiny na to, aby zabránil přijetí kontroverzního zákona.  celý článek

Československo 38-89: Atentát
Hra českých vědců o atentátu na Heydricha bojuje o přízeň ve světě

Vylepšená verze edukativní hry Československo 38-89: Atentát se pod novým jménem Attentat 1942 uchází o přízeň hráčů na digitální distribuci Steam v rámci...  celý článek

Šéf vývojářské společnosti InXile Entertainment, kterým je Brian Fargo.
Brian Fargo vedl vývoj Wastelandu i Falloutu. Pracuje na poslední hře

Ostřílený návrhář s více než 35 lety zkušeností plánuje svůj odchod ze světa videoher. Nejprve však dokončí Wasteland 3, jehož vydání je naplánované na rok...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.